29 Ιαν 2008

Πράσινη διαφήμιση για πράσινα ντόλαρζ

Όχι ρε, δεν πρασίνισε από το (co)κακό(la) της...
Εγινε της οικολογίας (αντε με το καλό και των κινημάτων).
Κι ο ΑΝΤ1 στο μεταμεσονύχτιο δελτίο ειδήσεων να παίζει με τα νεύρα μου:
Πρώτα τα (διαβάσετε σχετικά στου Ονειρου) κολλητιλίκια του Κωστάκη με τον Μπιλ Γκέιτς (και δείτε στου InLoveWithLife τι ετοιμάζει γενικότερα η Μικρή και Μαλακιά) και καπάκι είδηση περί κοκακόλας.

(είμαι φοβερός, κατάφερα κι έχωσα τρία λινξ σε δυο αράδες)

Και το χρηματιστήριο σε κρίση...
Εχω αρχίσει να ανησυχώ.

9 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

καλημέρα!!
ΔΕΝ πίνω Coca Cola!
Και σιγά μην κάτσω να διαβάσω όλο αυτό το λιενκ - μόνο που το είδα, τρόμαξα!
Πλάκα σε κάνω,
ψιλιχιονίζει εδώ στην Αθήνα και έχω χαζέψει από την ομορφιά (μα τι λέωωωω;!!)

ΠανωςΚ είπε...

Εγώ πάλι πίνω...
Αλλά τα οικολογικα παραμύθια δεν τα χάφτω.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, με κάλεσαν σε ένα παιχνίδι. Είναι απλό και ωραίο. Δημοσιεύεις ένα αγαπημένο σου ποιήμα. Θα συμμετέχετε; Μετά δώστε σκυτάλη σε άλλους.

ΠανωςΚ είπε...

Εννοείται!

Μετεωρίτης είπε...

(μα... εσύ... δεν έλεγες.... τέλος πάντων....καλά-καλά.... περιμένω να δω το ποίημά σου... Χυτήρης θα είναι;!!)

ΠανωςΚ είπε...

Καλέ, από πάνω ακριβώς κοίτα!
Εχεις και πρόσκληση!

demetrat είπε...

Σιγά μη πιω.
Την έχω κόψει εδώ και χρόνια.Ή την έχουμε ή δεν την έχουμε.
Την ιδεολογία εννοώ.
δ

ΠανωςΚ είπε...

Demetrat, δεν την έχουμε.
Την ιδελογία λέμε.
Ουτε την πρακτικήν.
Ωστόσο τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα σκουριασμένα κονσερβοκούτια δεν θα είναι της κόκακόλας; Ντε και καλά να είναι από κορνμπίφ;

demetrat είπε...

Γιατί μαρέ πασάκαμ, σε φαίνομαι εγώ για τσέντζερης;
δ
υ.γ σιγά μην είναι κιαπ το τυρί της ούντρας.