17 Ιαν 2008

Μουσικά Ελοχίμ

Παρακολουθούσα αργά χτες βράδυ την εκπομπή του Δημοσθένη Λιακόπουλου. Εξεπλάγην όταν είδα πως το χτεσινό "πακέτο" ήταν τέσσερα-πέντε βιβλία των αγαπημένων μου εκδόσεων "Οξύ" (στην καταπληκτική τιμή των 19 ευρώ, σηκωθειτε από ντιβάνια, κρεβάτια, καναπέδες). Μεταξύ αυτών βιβλία του Γκράχαμ Μάστερτον και του... Ουίλιαμ Μπάροουζ!
Εφόσον λοιπόν ο κ. Λιακόπουλος μπαίνει στα χωράφια μου, θα μπω κι εγώ στα δικά του.
Το συγκρότημα λέγεται Movus και το τραγούδι Eloheim (το οποίο εγώ προφέρω Ελοχίμ).
Περισσότερα για το καταπληκτικό αυτό συγκρότημα εδώ από το πολυ ενδιαφέρον blog souls on parade.


7 σχόλια:

Oneiros είπε...

Ο Λιακό πουλάει Όξυ; Έλα Κθούλου στον τόπο σου... :-p

ΠανωςΚ είπε...

Για μία μόνο εκπομπή, είπε!

Μετεωρίτης είπε...

Κι εγώ εξεπλάγην. Κατά λάθος θα του προέκυψε. Μην τρελαθούμε τώρα - δεν θα το αντέξω.
Η μουσική από το σπίτι! Εδώ παίζει "ραδιόφωνο"-μουσική για όλη την οικογένεια...

ΠανωςΚ είπε...

Αυτά τα πράγματα είναι σαν το βιβλίο του Μπάροουζ που ήταν στο πακέτο: "Μία στις χίλιες".
(μωρέ ας μην είχα τα μισά από τα βιβλία του πακέτου, και θα την είχα κάνει την παραγγελία).

Μετεωρίτης είπε...

...ρε γαμώτο... εγώ με Κέρουακ και Μπάροουζ δεν πολυτρελάθηκα... ο Κέρουακ μου άρεσε λίγο περισσότερο, αλλά οκ! Αυτό που έκαναν ήταν πολύ σημαντικό τότε που το έκαναν..
Εγώ είχα πέσει με τα μούτρα στον Πόε και την είχα καταβρεί!!

ΠανωςΚ είπε...

Βασικά, για μένα, είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Ο Κέρουακ ό,τι είχε να πει το εξάντλησε σε δυο τρία βιβλία (αν και φαντάζομαι ότι αν το διαβάσει αυτό -χλωμό βεβαια- ο Διάσελος θα διαφωνήσει): ένας τύπος μεθυσμένος για ζωη.

Ο Μπάροουζ όμως είναι κεφάλαιο, επιστήμη, γλωσσολογία, φιλοσοφία, πολιτική, υπάρχει ένας ολόκληρος -δυσνόητος συχνά- κόσμος από πίσω.

Ο Πόε -ακολουθεί ιεροσυλία- δεν με αρέσει, όπως και ο -δεύτερη ιεροσυλία- Λαβκραφτ. Αλλά περι ορέξεως...

Ανώνυμος είπε...

Advice in old age is foolish; for what can be more absurd than to increase our provisions for the road the nearer we approach to our journey's end.
[url=http://www.flukiest.com/b/chopardhappy]Watches[/url]
Watches