23 Ιαν 2008

Καλέ, αυτός μας βρίζει!

E, σεις, τραπεζίτες, φοιτητές, εργάτες, κρατικοί υπάλληλοι, υπηρέτες, παίζετε το πουλί του χρήσιμου, γλείφετε τον κώλο της ανάγκης. Εγώ δεν θα δουλέψω ποτέ, τα χέρια μου είναι καθαρά. Παράφρονες, πάρτε από μπρος μου τις ροζιασμένες παλάμες σας και τους κάλους στον εγκέφαλο που σαν κάνουν τόσο υπερήφανους. Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που βγήκε η γνώση, η δίδυμη αδερφή της δουλειάς. Μάθηση! Κατεβήκατε ποτέ σε αυτό το θεοσκότεινο ορυχείο; Και τι βρήκατε, ποιο λαγούμι που να βγάζει στον ουρανό; Για αυτό κι εγώ σας εύχομαι μια τεράστια έκρηξη που θα σας ξαναφέρει επιτέλους στην τεμπελιά, τη μόνη αληθινή πατρίδα της σκέψης…

Λουί Αραγκόν, από την εξαμηνιαία περιοδική έκδοση για την πραγμάτωση της Τέχνης και της Φιλοσοφίας «Propaganda», α’ εξάμηνο του 1998.

(αντέγραψε ο ΠανωςΚ και ξεκίνησε αργοπορημένος για τη δουλειά...)

8 σχόλια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Μην τον ακούς τον απατεώνα, σε εφημερίδες δούλευε...

http://en.wikipedia.org/wiki/Louis_Aragon

ΠανωςΚ είπε...

Α, τον αλήτη!
(και τα αποδέλοιπα του γνωστού ρητού...)

demetrat είπε...

Έχει κιάλλα , δε στάπε όλα.
δ.

ΠανωςΚ είπε...

Ποιος δεν μου τα είπε; Ο Σκύλος; Αναμενόμενο! Πάντα λέει λιγότερα από όσα ξέρει θεωρώντας ότι λέει περισσότερα από όσα πρέπει.

Ή μήπως ο Αραγκόν; Αυτόν τον έκανα κοπτοραπτική για να έρθει στα μέτρα μου. Τον έβαλα να μου πει όσα ήθελα, που είναι περισσότερα από όσα πρέπει να ξέρετε και λιγότερα από όσα ξέρω.

Λέμε τώρα δηλαδή.

Ανώνυμος είπε...

καλη ηταν η propaganda για την αυτομορφωση, αλλα - για τον ιδιο σκοπο- καλυτερη η propaganja, κομι.. ne travaillez jamais, you filthy babylonians

ΠανωςΚ είπε...

Ανώνυμε (αν είσαι αυτός που νομίζω πανάθεμά σε, αν δεν είσαι να με σχωρνάς για το πανάθεμά σε) για την αυτομόρφωση καλά μας τα λες.
Για τη συμμόρφωση δεν μας είπες τίποτε.
Οσο δε για τη δική μου μόρφωση, το γαλλικό σου δεν το πιάνω.

ΥΓ. Στο εφεξης να μη με αποκαλείται κόμι αλλά κώμη, διότι όσο περνάνε τα χρόνια και αραιώνει το τριχωτό της κεφαλής αυτό είναι το ζητούμενο, και όχι οι τίτλοι ευγενείας...

βα.αλ. είπε...

Ο Λουί μικρός ήταν ένας άγριος νεολαίος, στο Περί του Ύφους, εκδόση Υψιλον έχει ένα κορυφαίο κομμάτι για τους δημοσιογράφους (το οποίο μπορεί να το είχε βάλει και σε κάποια Προπαγάνδα ο βλάκας ο Μπαμπασάκης...

Πιθανά μιας και είναι επίκαιρο και μου το θύμησες μπορεί να το βάλω.

ΠανωςΚ είπε...

Την έβρισκε με την περιαυτολογία ο Αραγκόν, ε Βάαλ;
(γιατί μωρέ "βλάκας"; Καλός είναι ο Γιώργος-Ικαρος -πολύ καλός μεταφραστής βασικά, καλός γραφιάς σε περιοδικά και συμπαθέστατος συγγραφέας, κατά τη γνώμη μου).