29 Ιαν 2008

Α ναι για την κοίμηση

...ξέχασα να πω...
ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΑ!!

11 σχόλια:

παράλληλος είπε...

Τι να πω εγώ που πήγαινα για Βησσαρίωνας, αλλά με έκοψαν στα θαύματα!...

ΠανωςΚ είπε...

Εμένα πάλι μ' επιασε κόψιμο στην Εγκράτεια... (σαν δεν ντρέπεστε αμφότεροι λέω εγώ!)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Σωστος!!!!!

Θεόδωρος Πασσαλίδης είπε...

;)

demetrat είπε...

Αχ !! μωρέε! και γωωω.
Είμαστε συμμαθητές ξέρετε με τον πανωκ.
υ.γ
έχω κιάλλους καμμιά πενηνταριά εδώ. που ήμασταν στο ίδιο τμήμα. :))

παράλληλος είπε...

Εμένα που έχω αλλάξει 4 σχολεία και 15(!) μέχρι τώρα σπίτια, ποιός θα με κλα[υ]σει? Μπορεί όλη η Ανατολική Στερεά, μπορεί και καμμία, (Στερεά ή στέρεα)...

bbchris είπε...

Ρε 'σεις αυτά με τις κοιμήσεις τα λένε για παπάδες όχι για πολιτικούς και επιχειρηματίες!

ΠανωςΚ είπε...

Demetrat, τμήμα; Αστυνομικό;

Παράλληλε, εδώ μιλάμε σοβαρά, δεν κλάνουμε...

bbchris, σωστός! Να συμπληρώσω ότι ως επί το πλείστον κοιμάται κι ο λαός.

demetrat είπε...

Εμάς τότε οι τάξεις μας είχανε και τμήματα.
τώρα όλα γίνανε μία τάξη.
Νέα τάξη.
δ

Μετεωρίτης είπε...

Δεν γίνεται να ΜΗΝ υπάρχω ΕΓΩ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ POST.
Τι, χέστηκα εγώ δηλαδή-λέτε;

Εγώ δεν έχω ψυχή, ε;

Δεν πόνεσα, δεν έκλαυσα;

Δεν έπεσα στο βούρκο του πένθους, κονώς, δεν βούρκωσα;

Δεν ξέρετε εσείς ρε. Εγώ ξέρω. Έχω διαρκείας για τον παράδεισο και θρηνώ, θρηνώ, θρηνώ. Φεύγω τώρα, έχω ραντεβού με τον Λιάπη για να παίξουμε τελίτσες. Ξέρει ο Πάνωςκ την αγάπη μου για τον Λιάπη-που μοιάζει με τον Γουόρεν Μπίτι. Έλεγα όμως ότι θρηνώ. Λέω να πιω μια μπίρα να πάνε κάτω τα φαρμάκια...

Μετεωρίτης είπε...

(φοβάμαι να πάω για ύπνο "εκοιμήθη" και "εκοιμήθη"...)