12 Ιαν 2008

Θεσσαλονίκη by night

Κάποιοι, λέει, βάλανε αντεθνικές αφίσες στην Αγίου Δημητρίου και την Κασσάνδρου προκαλώντας μεταξύ άλλων την οργή του δημάρχου Θεσ/νικης αλλά και του ΛΑΟΣ.
Βγήκαμε αμέσως παγανιά. Σε όλη την Αγίου Δημητρίου οι αφίσες σκισμένες (αριστερή φωτό). Στο σχολείο στην Κασσάνδρου, πάνω από το τουρκικό προξενείο βρήκαμε ολόκληρη (δεξιά φωτό).









Αυτή τη στιγμή δεν με πολυνοιάζει το περιεχόμενό της (το οποίο όποιος θέλει μπορεί να το μάθει κλικάροντας πρώτα στη δίπλα αριστερά και μετά στη δίπλα δεξιά). Αυτό για το οποίο διαφωνήσαμε με την καλή μου είναι για το κατά πόσον δικαιούται ο οποιοσδήποτε να σκίζει μια αφίσα που δεν του αρέσει.





Με το απαραίτητο κακάο και την κασερόπιτα της Αίγλης στο χέρι είδαμε κι αυτόν τον τετραγωνισμό του... αλφαδιού: Κάποιοι γράψανε συνθήματα στο τοιχίο γύρω από τον Αγιο Δημήτριο. Αυτή είναι μια μέθοδος των υπευθύνων για να τα σβήσουνε χωρίς να προκαλέσουνε περαιτέρω ζημιά στο τοιχίο, υποθέτω: μια ζελατίνα, ζελοτέηπ κι ένα υγρό που μύριζε περίεργα.



Στάνταρ, αυτή είναι η χειρότερη μορφοποίηση που έχω κάνει σε ανάρτησή μου. Είναι όμως αργά, οι φωτογραφίες πολλές και νυστάζω. Οπότε... κλάιν.

4 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

καλημέρα Πάνο!
Κατέβασα όλο το lp (δεν ήξερα ότι έχεις κι άλλο blog!!) και είναι πραγματικά άψογο!

Δεν μας είπες όμως... η ακλή σου είναι υπέρ του να σκίζεις τις αφίσες ή όχι;!
Γιατί εγώ που είμαι λίγο κάφρος, έχω σκίσει αφίσα σε δρόμο επειδή δεν μου άρεσε - κάτι χριστιανικό ήταν - δεν θυμάμαι...

Καλημέρα

Μετεωρίτης είπε...

H KAΛΗ ΣΟΥ
εννοούσα-γαμώ το πληκτρολόγιο!

ΠανωςΚ είπε...

Κοίτα, κανονικά δεν θα έπρεπε να σκίζεται καμιά αφίσα. Ολοι έχουν δικαίωμα αυτοέκφρασης (ειδικά όταν πρόκειται για οποιαδήποτε ομάδα που αυτοχρηματοδοτεί με πενιχρά μέσα μια αφίσα).
Εστω ότι αυτοί που βάλανε την αφίσα είναι αναρχικοί (κι όχι όπως κάποιοι υπενόησαν "πράκτορες της ΦΥΡΟΜ-"Μακεδονίας"). Εστω ότι αυτοί που τις κατεβάσανε ήταν αγανακτισμένοι πατριώτες ("εθνικιστές"). Θεωρητικά, οι δεύτεροι αφαιρούν από τους πρώτους το δικαιωμα έκφρασης. Ωστόσο στο δρόμο ολα επιτρέπονται. Και το σκίσιμο μιας αφίσας αυτοέκφραση είναι. Δηλαδή, ποιος δικαιώνει εμένα, που έχω σκίσει απειρες αφίσες της Χρυσης Αυγής, και δεν δικαιώνει τον φασίστα που σκίζει μια αναρχική αφίσα;
Ο αντίλογος ήταν πιο λιτός και πιο ξεκάθαρος: "να πάνε να γαμηθούν τα κωλοεθνίκια". Κι εντέλει όπως λέει κι ο μέγιστος βελλόπουλος "σοφόν το σαφές".
Ασε που, κατ' εμέ τουλάχιστον, όσα αναγράφονται στην αφίσα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το ζήτημα του ελληνικού οικονομικού επεκτατισμού στα Βαλκάνια, είναι σωστά. Τα περί "Μακεδονίας", FYROM ή Δημοκρατίας της Μακεδονίας δεν με αφορούν, γιατί δεν με αφορά ούτε ο ελληνικός ούτε ο γειτονικός εθνικισμός.

(τ' άλλο μπλογκ βασικά το γουστάρω περισσότερο. Μουσική και τίποτες άλλο)

Μετεωρίτης είπε...

Καλημέρα,
άστα, κι εγώ έχω μεγάλο ψώνιο με τη μουσική, παίρνω σβάρνα περιοδικά-blogs-youtube... ακούω συνέχεια και φυσικά μου αρέσει να ανακαλύπτω πράγματα που δεν ξέρω...
Αλλά αυτά από εδώ και πέρα (για μουσικές) θα στα γράφω στο άλλο blog (μην μπερδεύουμε Λιάπη με Slut!!) και νσ σου πω τη μαύρη αλήθεια, ο καλός μου άμα ξεμπερδέψει με κάτι πρόβες (είναι ηθοποιός, ανεβαίνει η παράσταση σύντομα, θα βάλει αφίσα του έργου ο Ινδικτος που τον έχουμε γνωρίσει όταν ανεβήκαμε Σαλόνικα), έλεγα λοιπόν, πως όταν ξεμπερδέψει-λέμε να φτιάξουμε ένα blog μαζί που να ανεβάζουμε μόνο μουσική... θα δούμε... είναι πολύ τεμπέλη;ς ο δικός μου με τις μουσικές-αλλά είναι μεγάλη εγκυκλοπαίδεια ο τύπος-anyway...

Για την αφίσα, ακριβώς αυτό!!
Έχω σκίσει κι εγώ αφίσες για να εκφραστώ-σαν αυτές που έσκισες κι εσύ-έίμαι αλλεργική και στα χριστιανοεθνικά αποτέτοια και στα φασιστικά...
Και για τον εθνικισμό, δίκιο έχεις. Το κακό είναι ότι ενισχύεται και αποτελεί πλέον φαινόμενο πολλών ευρωπαϊκών κρατών-θλιβερό γεγονός.
Την Ελλάδα την αγαπώ όπως αγαπώ το σπίτι μου. Που σημαίνει, το σπίτι μου το σέβομαι, δεν θα φτήσω καταγής, δεν θα αφήσω να έρθουν να με ληστέψουν, αλλά και ξένους θα φέρω σπίτι μου και τα κοινόχρηστα θα πληρώσω... μέχρι εκεί.
Καλημέρα!