29 Δεκ 2008

Οι Puressence έχουν άντρα τραγουδιστή!

Ορίστε ορισμένες φωτογραφίες για να ζηλέψετε όσοι δε κάνατε λευκά Χριστούγεννα. ΧΑ!
Σωστά μαντέψατε. Η κάτω πατημασιά είναι της αφεντιάς μου και η πάνω του μικρού παίκτη.


Το καλύτερο σε αυτό το στιγμιότυπο είναι τα πράσινα κασόνια που κάποιος έχει πετάξει εκεί. Όπως και να το κάνουμε δίνουν ένα χρώμα...




Και επειδή αναρωτιέστε: Εγώ έχω επιμεληθεί την κατασκευή του κυρίου. Δεν είναι φοβερός;;;

Και πάμε τώρα σε ένα άλλο θέμα από τη χθεσινή βραδιά. Χθες που λέτε πήγα στους Puressence. Θα πρέπει να ομολογήσω ότι λόγω μιας τρομερής κωλοφαρδίας και χάρη σε κάτι "άθλιους υιούς" τουλάχιστο εγώ μπήκα τζάμπα. Η πολυαγαπημένη μου Αφροξυλάνθη επλήρωσε 30€.
Το λοιπό. Καλά τα παιδιά. Καλά τζαμάρουνε δεν είχα πολυασχοληθεί στο παρελθόν με τις φάτσες τους. Μου έφταναν τα ωραία τους τραγουδάκια. Και βγαίνει λοιπόν ένας τυπάκος και τραγουδάει και παθαίνω ένα πολυτισμικό σοκ. Τραγουδάει ένας τυπάς και όχι γυναίκα παιδιά. Ναι. Νόμιζα πως ήτο γυναίκα τραγουδίστρια. Ω μάι Γκόντ δηλαδής...Πάρτε και φωτογραφιούλες να δείτε...
Οι τύποι παίξανε πολύ καλά. Βέβαια στην αποθήκη του Μύλου γινόταν το σώσε. Το μέρος δεν έχει την κλίση τη μεγάλη για να μπορείς να δεις από παντού και στην αρχή είχα ένα τύπο μπροστά που φορούσε αν έχετε το Θεό σας μέσα στη ζέστη ένα σκούφο του ΠΑΟΚ και δεν έβλεπα τίποτα. Ξαφνικά έφυγε και ανακουφίστηκα. Βέβαια είχα άλλο πρόβλημα. Καθότι Οιδίπους έβαλα κάτι πάτους σιλικόνης στα παπά μου για να αποφύγω πόνους και τέτοια. Όμως!Οι πάτοι σιλικόνης μπορεί να είναι σκέτη μαγεία, άνεση κτλ, (άσε που τη σιλικόνη μπορείς να τη βάλεις και στα βυζιά σου) αλλά μίκρυναν το παπούτσι. Με αποτέλεσμα τα δάκτυλα του αριστερού μου ποδιού να είναι μουδιασμένα μέχρι τα μπούνια και να φτάσω σε σημείο να παρακολουθώ τη συναυλία στο ένα πόδι και με ένα παπούτσι...
Κάποια στιγμή ο τραγουδιστής, που εγώ τον είχα για τραγουδίστρια, είπε ένα τραγούδι και είπε This is for Alexander. Βέβαια και δεν εννοούσε τον Μέγα Αλέκο γιατί πριν από αυτό είχε πει Interesting Christmas you got this year. Χειροκροτήσαμε κάνα δυο. Μετά δείξανε κάτι σκηνές στην οθόνη πίσω τους από τους "300"!??!Και από μια ταινία του 20 με τον Τάλο και τον Οδυσσέα.!!??!Μάλλον το κάνανε για να μας τιμήσουν ως έλληνες αλλά δε νομίζω ότι έπιασε...Το βίντεο τελείωνε με τη φράση του Τσώρτσιλ περί Ηρώων που πολεμούν σαν έλληνες. Άλλα και τούτα σκέφτηκα...
Τα παιδιά αυτά έπαιξαν στην αρχή σαν σαπόρτ (Όπως λέμε κύπελλο Σαπόρτα). Δεν έπιασα το ονοματάκι σας παιδιά αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο θυμάμαι τα ονόματα σας όπως τα είπε η κοπελίτσα που ετραγουδούσε. Ο Χρίστος, ο Φώτης, ο Μιχάλης, ο Ηλίας και όπως είπε και η ίδια: "Στο μπλά μπλά η Κωνσταντίνα". Έπαιξαν διάφορα αλλά πολύ πόζερ ρε παιδιά...Κοπελιά καλή φωνή έχεις να ούμ αλλά όχι και έτσι. Κουφάθηκα.
Άντε να περνάτε καλά...

2 σχόλια:

Go_Go είπε...

Ω ρε συ, και γω ήθελα να πάω να τους δω στην Αθήνα αλλά ξεράθηκα στον καναπέ γιατί είχα ξενυχτήσει στο ρεβεγιόν το προηγούμενο βράδυ και είχα κατεβάσει και καμιά 5-6 τεκίλες για το καλό... Δε βαριέσαι, την επόμενη φορά.

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

έχασες φιλενάδα. Τα σπάσανε. Και εγώ έχω πει για δυο συναυλίες το ίδιο και τη πάτησα. Μια ήταν οι Rage against the machine και μια οι Madrugada. Αμφότερα τα συγκροτήματα διέλυσαν