17 Δεκ 2008

Αξιος!

Ελληνίδες, Έλληνες, θέλω, από τα βάθη της καρδιάς μου, να σας διαβεβαιώσω ότι θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να τιμήσω την εντολή που μου δίνετε. Για να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας. Ως Πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων.

Αυτά δήλωνε ο Κωστάκης στις 17 Σεπτέμβρη του 2007. Κανείς δεν μπορεί να τον κατηγορήσει ότι τη συγκεκριμένη του δέσμευση δεν την τήρησε: Εχει πράγματι καταφέρει να γίνει "όλων των Ελλήνων", να ενώσει μαθητές, φοιτητές, αγρότες εργάτες, τη γενιά των 700 ευρώ αλλά και τους βιομηχάνους υπό ένα κοινό αίτημα: την παραίτηση τη δική του και της κυβέρνησής του...


2 σχόλια:

kostasK είπε...

Πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι. Όμως υπάρχει και η γαμω-Λερναία Ύδρα. Τί κι αν κόψεις το ένα κεφάλι? θα βγει άλλο χειρότερο. Άρα, που καταλήγουμε? μπράβοοοοο...κι εγώ τη μετανάστευση σκέφτηκα

ΠανωςΚ είπε...

Εγώ καταρχήν Κώστα θα πρότεινα να κόψουν τη μαλακία κάποιοι, μην τους κόψουμε το κεφάλι (το κάτω...). Μετανάστευση; Μπα... Λίγο πολύ τα ίδια σκατα παντού.