7 Ιαν 2009

Το ρίξα στο διάβασμα...

Πολλά όσα γίνονται. Πολλά. Τσατίστηκα. Αυτή είναι η αλήθεια μου.
Γιατί την αλήθεια για τα πράγματα την αναζήτησα αλλού. Τσατίστηκα γιατί όπως και να έχει γίνει η φάση έστειλε ένα άνθρωπο στο νοσοκομείο να χαροπαλεύει όχι γιατί έπρεπε να υπερασπιστεί το δίκαιο της Κούλεβα ή της κάθε Κούλεβα αλλά για να εξυπηρετήσει μια κατάσταση. Μετά άρχισα να διαβάζω. Και βρήκα μερικά πράγματα που νομίζω ότι τα λένε πολύ καλύτερα από ότι θα τα έλεγα εγώ.
Ορίστε λοιπόν:
Από τον καθρεπτίζοντα.
Και από τον ερωτευμένο με τη ζωή.
Όπως φυσικά και το κείμενο του Νικολάκιου που ακολουθεί μετά την αφεντιά μου.
Νομίζω είναι τα κείμενα που βρήκα και αντικατοπτρίζουν καλύτερα από όλα τη δική μου πραγματικότητα.
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι αν κάποιος ξυπνούσε προχθές στην Ελλάδα θα νόμιζε ότι έχουμε μια καταπληκτική αστυνομία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: