18 Μαρ 2009

και όμως υπάρχει...

Και όμως υπάρχει. Μπορεί να μη πολυκυκλοφορεί αλλά υπάρχει. Δεν είναι μύθος. Δείτε και με τα ίδια σας τα μάτια:
Το κρατάω στο χέρι μου (μάλλον το νύχι μου θέλει κόψιμο ε;). Το έφερε η πολυαγαπημένη Αφροξυλάνθη (της ζήτησα κάποια στιγμή να την αποκαλώ εν συντομία Άφρο αλλά τσατίστηκε γιατί δε θέλει λέει μια γυναίκα από τέτοιο τζάκι να της δίνεται ένα τέτοιο χαμηλού επιπέδου όνομα) στο σπίτι, της το έδωσαν από τη δουλειά.
Πως σας φαίνεται;
Μωβ ε;
Δείτε το και από την άλλη πλευρά:
Το θέμα βέβαια είναι ότι μπορεί να το έχεις αλλά δε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις καθόλου. Κανείς δε το δέχεται λες και έχει καμιά πανούκλα πάνω του. Η Άφρο το πήρε πήγε μέχρι την τράπεζα όπου το κατέθεσε και γρήγορα το έκανε ανάληψη για να πληρώσουμε ότι έχουμε να πληρώσουμε. Το είδαμε, πιστέψαμε ότι υπάρχει και μετά το σκοτώσαμε...
Πάμε σε κάτι άλλο;
Σήμερα μίλησε ο Ζαγοράκης. Επειδή εκείνη την ώρα ήμουν σε πελάτες (είναι γνωστό ότι λαδώνω τα γρανάζια του καπιταλιστικού συστήματος που βρίσκεται σε πτώση). Όλοι άκουγαν τον πρόεδρο. ρε παιδιά, πρώτη φορά στη ζωή μου είδα ανθρώπους να άκούν κάτι συγκεκριμένο με τέτοια μανία. Λες και ήταν διάγγελμα ότι πάμε για πόλεμο. ΟΛΟΙ αυτό άκουγαν.
Ο Ζαγορ τα είπε ωραία, είμαστε μαζί του.
Πιο πολύ μου άρεσε η φράση: "Δεν ξέρω τι μαλακία έχει στο μυαλό του αυτός που πετάει μπουκάλια μέσα στον αγωνιστικό χώρο".
Μου άρεσε.
Αλλά για να καταλάβετε για τι γιούχα είναι οι αθλητικοί δημοσιογράφοι της πόλης κάποιος τον ρώτησε μήπως πρέπει να αλλάξει μέρα η λαϊκή αγορά της Τούμπας που γίνεται κάθε Τετάρτη για να μην μπαίνει εμπόδιο στο έργο του ΠΑΟΚ.
Σήμερα είναι και οι εξαγγελίες για τα νέα μέτρα του οικονομικών ε;
Δε βλέπω ειδήσεις.
Ποτέ άλλωστε δε μπορώ να καταλάβω τι γίνεται. Ειδικά στο Μέγκα. Λέει η Τρέμη:
"Νέα μέτρα εξείγγηλε η κυβέρνηση κλπ κλπ πάμε να δούμε το βίντεο".
Πέφτει ένα βίντεο που είναι τόσο γρήγορο που δε βγάζεις άκρη και μετά επανέρχεται η Τρέμη:
"Από ότι φαίνεται Γιάννη (στον Πρετεντέρη) μπλα μπλα μπλα"
Απαντάει ο μεγάλος φωτεινός παντογνώστης της ελληνικής κοινωνίας κατηγορόντας τους πάντες και τα πάντα και αρχίζει η κουβέντα για λίγο. Μετά βγάζουν ένα από τη κυβέρνηση και λέει τις παπαριές του. Μετά του βάζουν και ένα από το ΠΑΣΟΚ για να φαγωθούν. Μετά μιλάει και ο Μανόλο Καψής με τη γνωστή αγανάκτηση του που είναι λες και θέλει να σηκωθεί απο την καρέκλα από τα νεύρα.
Έχουν όμως ξεχάσει μια σημαντική λεπτομέρεια: Να εξηγήσουν τι σκατά σημαίνει για όλους ότι η κυβέρνηση εξαγγέλει νέα μέτρα. Λες και όλοι οι υπόλοιποι ξέρουν τι έχει πει η κυβέρνηση. Άρα αυτό που μένει είναι να σχολιάσουν αυτοί.
Τελειώνουν οι ειδήσεις και αναρωτιέται η γιαγιά στο σπίτι:
"τσ τσ τσ τι γίνεται ρε παιδί μου..."
Τι έγινε γιαγιά;" ρωτάς
"δε κατάλαβα" απαντάει η γιαγιά "αλλά γίνεται χαμός..."
Είναι λες και αρχίζεις να βλέπεις ειδήσεις από τη μέση ρε παιδί μου λες και δεν έχεις πιάσει από την αρχή τι λένε και προσπαθείς να βγάλεις άκρη...

Χαιρετισμούς στον εκ Παρισίων ορμώμενο άραβα εκδικιτή που βρίσκεται στο προσκήνιο μετά από καιρό κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα, στα αγνά ΠΑΟΚτσάκια Κούνελο και μικρό Λασπογαρίδα και στον Πλάτανο.

Happiness
Coming and going
I watch you look at me
Watch my fever growing
I know just who I am

Άντε γειά...

6 σχόλια:

MenieK είπε...

δείτε το, γιατί απ' ότι κατάλαβα αυτό θα μας δώσει η κυβέρνηση για ΟΛΟ το 2009 και πολύ μας είναι!!!!!
Υ.Γ. Απ' ότι κατάλαβα το επόμενο βήμα είναι να μας πληρώνουν με λεφτά της Μονόπολης :-(

bunnysuicides είπε...

χαχαχαχχα γαμάτο meniek! εγώ βλέπω συχνά τέτοια, λόγω Εταιρίας βέβαια κ εννοείται οτι δεν πάνε σ' εμένα. α, έχω αγγίξει κ επιταγή 4,5 εκατομμυρίων. όχι τίποτα πρόστυχο, μη πάει στο πονηρό το μυαλό σας, απλά τη χάιδευα...

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

χε χε μου θυμίζεις κούνελε το Μοντεχρήστο στον Ισοβίτη που πήγε μια φορά μια βιντεοκασέτα με τσόντες σε ένα τύπο. Ο τύπος του είπε "αφού δεν έχουμε βίντεο τι να την κάνουμε" και αυτός απάντησε "θα τη χαϊδεύουμε"...
Meniek πάλι καλά που θα πάρετε αυτό το χάρτινο. Γιατί κινδυνεύετε να πάρετε ότι σας δώσει η κυβέρνηση σας δωρητής σώματος.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Έλα, ρε, το είδες το 500άρικο; Και το άγγιξες κιόλα; Πωπωπωπω...

Κόνικλε, άμα το χάιδεψες κι από πάνω, είσαι και πολύ σέξυ, λέμε!

demetrat είπε...

θέλω και γώ ένα.
στείλτο μου στο μέηλ μου να τόχω !!
δ

bunnysuicides είπε...

e skordopoutsoglou κ εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου!