21 Σεπ 2008

Το λεπτό απαστράπτον λευκό της εργασιακής λογικής εχάθη γιατί οι αρκούδες που κατεβαίνουν σαν πεταλούδες στη γη καθίζουν, χαμογελάνε και τρώνε φλούδες

Κυριακή στη δουλειά σημαίνει Χωσέ Αρμάδο, αλλά τουλάχιστον επειδή λείπουν τα μεγάλα τα αφεντικά εχω την ήσυχη την κεφαλή, σε χαμηλή ένταση Ερασπόρ απ' το ίντερνετ και πίνω την αχτύπητη τη φράπα, οπότε σκάει μύτη μυστάκιον συνοδευόμενον απ' τον αποδέλοιπο τυπά, όστις ανοίγει την τηλεοραση με την ένταση στο τέρμα της κωφεύσεως, στέκεται ως άλλος Κάτμαν ενώπιόν της επί τρίλεπτον και αναχωρεί προς άγνωστον κατεύθυνσιν, χωρίς βεβαίως να ενδιαφερθεί να την κλείσει, εντούτοις σηκώνομαι, ευγενικός ων, και δεν κλείνω τη τιβί, απλώς χαμηλώνω την ένταση, περνάνε πέντε λεπτά, ξανάρχεται, επανάληψη του σκηνικού, τον προλαβαίνω πριν φύγει, ξέρεις, του λέω, δεν με ενοχλεί η τηλεοραση, αλλα θα προτιμούσα να χαμηλώνεις την ένταση όταν φεύγεις και δεν την παρακολουθεί κανείς, τη χαμηλώνει ελάχιστα, από εκκωφαντικά σε πολύ δυνατά, να έτσι εντάξει είναι ε; μου κάνει και φεύγει προς την πρωθυστέρα αναφερόμενη άγνωστη κατεύθυνση, αντε γαμήσου ουρλιάζω, αλλά δεν ακούγομαι, διότι νεαρός -ανήκων εις το 33% των αγοριών που εμφανίζουν υπερκινητικό, υπερκδηλωτικό, υπερεκκωφαντικό υπερσύνδρομο- στην άλλη άκρη της αιθούσης, ομιλεί εις το τελέφωνο, κι "έλα ρε μαλάκα, τον ήπιες ρε μαλάκα, αντε γαμήσου ρε μαλάκα", θαυμάζω και απορώ ο συνομιλητής στο τελέφωνο ο Σουφλιάς είναι και φωνάζει ετούτος τόσο πολύ; και από πού το βρήκε τόσο θάρρος να μιλά του κυρίου υπουργού έτσι δυνατά; και από πότε τον πίνει ο Σουφλιάς, τεσπά, κάποια στιγμή ησυχάζει, ησυχάζω κι εγώ, είμεθα φιλήσυχοι πολίται, ακούω το καθησυχαστικό και πολύ φλασμπακικό μιας παιδικής ηλικίας σε ένα μουσταρδί ζάσταβα χωμένος να ακούω αθλητικές μεταδόσεις κυριακή μεσημέρι, όταν η γκομενοσυναδέλφισσα του έτερου παραδιπλανού τμήματος αποφασίζει να ομιλήσει εις το τζεπτελεφωνού της και κάνει σαπέρα να μην ενοχλάει τους δικούς της τμηματικούς συναδέλφους κι έρχεται και αράζει στη μοναξιά και στην Ερασπόρ μου, στην ησυχία μου, και με βγάζει από το μουσταρδί ζάσταβα, κλείνω ερασπόρ, ανοίγω λαστεφέμ, therapy? κατευθείαν και τσίτα τα γκάζι και τα βολούμια, μπας και τρομάξει, ενοχληθεί ή το πρεφαροποιήσει τελοσπά, αλλά ετούτη, εκεί, άκλονητη, αμεριαστόβραχη, λεωνιδοθερμόπυλη, τουλάχιστον δεν την ακούω, μέχρι που διαπιστώνω ότι έχει έρθει από πάνω μου, κλείνουσα το τζεπτελεφωνού της και ζητωνμαθούσα τι είναι αυτό που ακούω, ραδιο ή σιντί, απ' το ίντερνετ της λέω, α, ποιος σταθμός επιμεναπτοητεί, δεν είναι σταθμός, είναι λαστεφέμ, α και τι είναι λαστεφεμ, και που να της εξηγώ και πώς λογκινάρουν κτλ., μέχρι που άναψε ιδεοφόρος αποθαρρυντικός γλόμπος πάνω απ' το κεφάλι μου, της λέω ξες όμως, ελληνικά δεν έχει, τι ελληνικά καλέ; thin white rope βάλε να ακούσω, κι έχω αυνανομείνει, να δεις που έχει και μπλογκ, διαβάζουσα εμέ οσουνούπω ελθούσα ίνα με κάνει σπάνκιγκ...

7 σχόλια:

Argos είπε...

Σου έχω πει ότι αύριο εκτός που θα γαμήσω αυτόν και την μάνα που τον πέταγε, θα εξαφανίσω και τον δέκτη;

ΠανωςΚ είπε...

Μεσιε Αργε, τα προσωπικά σας ζητήματα δεν με αφορούν. Και περί γούστου και ορέξεως, κολοκυθόπιτα. :)))

MenieK είπε...

με συγχωρείτε στις πόσες αναγνώσεις γίνεται αντιληπτή η γλώσσα του κειμένου? Διότι εγώ είμαι στην τρίτη και εξακολουθώ να δυσκολεύομαι...
ΜΕ φαίνεται ότι ο Ελύτης και έτεροι γλωσσοπλάστες δεν πιάνει μία μπροστά σας...

ΠανωςΚ είπε...

Κάποιο δίκιο Μενέκ το ΄χεις. Ξαναδιαβάζοντας το, είναι λιγάκι... ασύντακτο το κείμενο.
Και, σας παρακαλώ, μη με λέτε καλά λόγια (αν δηλαδή αυτή ήταν η πρόθεσή σας με την ύστατη πρότασή σας): Καθότι ανορθόγραφος δεν θα γίνω ελυτιστής αλλά ελιτιστής, και αμαρτία είναι, καθότι είμαι σεμνός και ταπεινός.

Ανώνυμος είπε...

Μα τι ωραία ιστορία συνέγραψες συνιστολόγε φίλε καλούμενε και γνωστέ τοις πάσι δια του ονόματος πάνωκάτε....Τελικά όμως μπλογκ η περι ης ο λόγος και συμμετέχουσα εις την πλοκήν δεσποινίς είχε δε μας είπες? διότι τι είναι άνθρωπος ανευμπλόγκιτος στον κόσμο τούτο?
[>το πιασα το συναίσθημα?]

ρε συ έτσι γράφαν τις αναφορές τους οι χωροφύλακες το '50!!!το χεις, το χεις... να βγάλεις βιβλίο. ο άλλος ο α(υ)νάν καλύτερος είναι?

kostasK είπε...

έτσι...έτσι...όλα βγαίνουν σιγά-σιγά στη φόρα για το στρουμφο-παρελθόν του αξά..

ΠανωςΚ είπε...

Αρσέν, είσθε τελικά συναισθηματιπιασάρικος ταμάλα...

Οχι βρε Κώστα, άμα βγουν στη φόρα οι αμαρτίες μου, θα με διώξουν απ΄ την υπηρεσία. Και έχω βολευτεί εδώ στη Ασφάλεια...