2 Σεπ 2008

Τα 'χω χαμένα


Κάπου είχα διαβάσει, δεν θυμάμαι πού, ότι κάποιος είχε πει, δεν θυμάμαι ποιος, ότι η ιδιοκτησία είναι κλοπή, επίσης κάπου είχα διαβάσει, δεν θυμάμαι πού, και κάπου το είχα ξαναγράψει σε αυτό το μπλογκ, δεν θυμάμαι πού, αλλά σίγουρα όσοι με γνωρίζουν καλά με έχουν ακούσει να το λέω, ότι τα αντικείμενα είναι σκλαβιά. Είναι αυτό που λένε οι-δεν-θυμάμαι-ποιοι, «τι σκατά θα κάνουμε τόσους σωλήνες;». Τι σκατά θα κάνουμε με τόσα αντικείμενα, βιβλία, σιντί, υπολογιστές, περιφερειακά, γκατζετάκια; Μαζί μας θα τα πάρουμε ωσάν κτερίσματα; Αρχίδια. Λοιπόν, μιλάω σοβαρά: Ο μόνος τρόπος για να απελευθερωθούμε απ’ τα αντικείμενα είναι η κομμουνιστική ηθική. Ή η πρωτοχριστιανική.
Και τώρα, κοιτώντας καλά-καλά τη φωτογραφία, πείτε μου: Πού στο διάλο είναι το mp3player μου; Οποιος/α μάλιστα καταφέρει να βρει και τις χαμένες φωτογραφίες για διαβατήριο που είχα βγάλει προ εξαμήνου και τις οποίες ακόμη ψάχνω (όχι τίποτε άλλο, αλλά είχα βγει και κούκλος), μπας και βγάλω το γαμωδιαβατήριο και καταφέρω να πάω ταξίδι του μέλιτος, θα του/της δώσω ό,τι θέλει απ’ τα αντικείμενα της φωτογραφίας.

4 σχόλια:

kostasK είπε...

Το μόνο που κατάφερα να αναγνωρίσω πάντως είναι το DAZZLE SHIPS που το έχεις και φάτσα-κάρτα! Είμαστε στο 2008 εεεεε!!!! :)))))))

Υ.Γ. Έχουμε ίδιο σκληρό (WD)

GT είπε...

ki ego auton exo. Zita apo tin Seagate sponsoring gia to blog. Tsampa tis ta skasame?

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Για να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα της ιδιοκτησίας η λύση είναι πολύ απλή: εκεί που γράφει Prudon γύρνα το στο Prudoff

ΠανωςΚ είπε...

ΚώσταΚ, είμαι σίγουρος πως μέσα στο ίδιο σκληρό θα έχουμε και ίδια πάνω κάτω πράγματα (εγω θα έχω περσότερες παλιατζουρίες: ψήνεσαι για δισκογραφία Λίτα Φορντ;)

GT, ούτε που θέλω να φαντάζομαι τι περιέχει ο δισκός σου σκληρός δίσκος.... ακραία πράγματα γενικά.

Σκύλε, προσπαθώ να μου βγει από μέσα μου αυτό το off alla αλλά για την ώρα μόνο ουφ μού βγαίνει...