9 Σεπ 2008

Όπως υποσχέθηκα...

Πήγα στη ΔΕΘ και έφερα φωτογραφίες. Πρώτα από όλα όμως κάνα δυο πραγματάκια για το πανηγυράκι. Πέρα από κάτι ανατομικούς πάτους που βρήκα για την πλατυποδία μου τίποτε άλλο δε με ενδιέφερε. Τώρα βέβαια αν είσαι έμπορος και σε ενδιαφέρουν κάτι χνουδωτές καρδούλες που είχε ένας τύπος σε πάγκο μέσα στο περίπτερο της Τουρκίας αυτό είναι άλλο θέμα. Ομολογώ ότι από τις ομάδες το περίπτερο του Ηρα-κλέως (ή χάνω- από- αυτόν- που- προσπάθησα- να- διώξω- μόλις- την- πρώτη- αγωνιστική- και- μάλιστα- στο- σπίτι- μου) ήτο καλύτερο ενώ του ΠΑΟΚ ήταν καλή προσπάθια αυτή με το πούλμαν αλλά εκτός από τις φώτο δεν είχε κάτι άλλο να προσφέρει. Περισσότερο ήταν εκεί για να προωθήσει τη πιστωτική κάρτα του ΠΑΟΚ παρά την ομάδα.
Όπως πάντα έφερα το καλύτερο πράγμα πίσω μέσα στη μηχανή μου. Enjoy:

Φεστιβάλ ύπνου;;Πολύ εύκολο να πάρεις μέρος...δε θέλει και καμιά φοβερή προσπάθεια...

Δωράκι φοβερό ε; Θα το κρατήσω να το βάζω στο αμπέλι.

Πρόβατο με άποψη από το κρατικό περίπτερο (ναι ένα ολόκληρο περίπτερο είχε μόνο κρατικούς οργανισμούς. Κατά πόσο είναι καλό αυτό...)

Και άλλο δωράκι από άλλο κρατικό οργανισμό...Προσφορά του Καραμανλή...Σου λέει: Σας πηδάμε που σας πηδάμε, ε, πάρτε και καμιά προφύλαξη. Και προσέξτε...το προφυλακτικό είναι dotted...

Πάμε τώρα να ρίξετε μια ματιά και στους εκθέτες. Φοβερό σερβίτσιο ε;

Ραπτομηχανές....

Αυτό είναι από τα αγαπημένα μου. Θα πάρω οποσδήποτε ένα για το σαλόνι μου. Εϊναι συντριβάνι αν δε το καταλάβατε.

Εδώ έχουμε Θερμοπίνακες. Ναι αυτό που καταλάβατε. Και διακοσμείς το σπίτι σου και έχεις ζέστη. Ναι αυτό το πράγμα με τους φοίνικες από κάτω από την ταμπέλα, είναι στην πραγματικότητα καλοριφέρ...

Α!Ναι και τα ακριβά αυτοκίνητα που λέγαμε.

Όπως και οι μελλωμένοι ξηροί καρποί.

Μπασκετάκι για να περάσει η ώρα...

ΦΥΣΙΚΑ δε λείπει ο ΜΠΑΟΥΓΚ

Εδώ να σοβαρέψουμε λίγο. Δίπλα ακριβώς από το πλέιμομπίλ και σε ένα χώρο που παίζουν πολλά παιδιά, υπάρχει ένα ορθάνοικτος ηλεκτρικός πίνακας. Εντάξει ίσως το πιο πιθανό που θα μπορούσε να σημβεί να ήταν ένα πιτσιρίκος να κλείσει το ρεύμα αλλά...ξέρω και εγώ...

Και ιδού το καλύτερο πράγμα που είδα. Η ανθρωποπινακίδα. Μάλιστα το συγκεκριμένο θέμα είναι πατενταρισμένο. Και η εταιρία που αναγράφεται έχει και καλές τιμές. Για να δούμε λίγο καλύτερα...

Ακριβώς!Κοπέλα από ένα 1,74 και πάνω από 10 ευρώ την ώρα.
Σας αφήνω διότι ο μικρός Θορ πρέπει να πάει για μπάνιο.
Άντε και του χρόνου...

8 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Φεστιβάλ Υπνου μάη ας.
Οποιος θέλει φεστιβάλ ύπνου, ας έρθει σε μένα. Ως γνωστον, πέφτω σε ναρκοληψία (όχι δεν εννοώ ότι παίρνω ναρκωτικά) οπουδήποτε οποτεδήποτε.

Κι όσο για την ανθρωποπινακίδα για διαφημίσεις, κάτι παρόμοιο είσαι κι εσύ αγαπητέ μου Ιωάννη: ηλεκτρονική δυσφήμηση για την "ούτε διεθνής, ούτε Εκθεση", που έγραψε και το Βήμα.

Αντε και του χρόνου στου Λαχανόκηπου και στα Βυρσοδεψεία!

ΠανωςΚ είπε...

Με την άδειά σου, θα πάρω τη φωτό την πρώτη να τη χρησιμοποιήσω στο thess.gr.

θοδωρής είπε...

Πολύ καλό το φωτορεπορτάζ. Γέλασα με την ψυχή μου και το είχα ανάγκη βραδιάτικα.

βα.αλ. είπε...

O μόνος σοβαρός επαγγελματίας εκεί πάνω είναι μου φαίνεται ο Αιμόφιλος.

http://aimof.blogspot.com/2008/08/gadgets-aimofblogspotcom.html

kostasK είπε...

Εγώ ήμουν την Κυριακή, αλλά δε γύρισα καθόλου γιατί έπρεπε να είμαι στο σταντ (καλή φάση μπάι-δε-γουέι για 6 ώρες). Λέω να πάω σήμερα ή αύριο(έμαθα ότι οι Ιταλίδες στο ιταλικό περίπετρο είναι μούρλια...)

Ανώνυμος είπε...

XA! Αυτή η ανθρωποπινακίδα δεν είναι τίποτα. Εγώ είδα live ηλεκτρονική ανθρωποπινακίδα. Ένας τύπος που κουβαλούσε στην πλάτη μια φλατ οθόνη συνδεδεμένη με γεννήτρια/μπαταρία που είχε κρεμασμένη στο πλάι, και την περιέφερε στη ναυαρίνου για να βλέπει ο κόσμος τη διαφήμιση της εταιρίας που πουλούσε αυτά τα ηλεκτρονικά είδη, στην οθόνη...

μιλάμε, επιστήμη το marketing, όχι μαλακίες...

MenieK είπε...

μα πράσινο προφυλακτικό στην πόλη του ΜΠΑΟΚ του Άρη και του Ηρα(κλαίω)ς τσ τσ τσ!!!

GT είπε...

Ρε 'σεις αυτά τα κάνανε οι ξεπλένηδες οι Αγγλοι από την εποχής της Πλατείας Βικτωρίας.... αρχίδια μάρκετινγκ είναι... έτσι παίρνω κι εγώ πτυχίο στο μάρκετινγκ.

Το φωτορεπορτάζ πάντως τα σπάει. Εγώ θέλω συντριβάνι. Είναι διακριτικό, ότι πρέπει...