30 Σεπ 2008

Sexy μαμά με δύο διαζύγια στα 25 της η διάδοχος της Ζιζέλ (ουπς, αυτό είναι απ' τη διπλανή σελίδα...)

Είμαι αξιολύπητος σήμερα στη δουλειά. Κομμένος, άρρωστος, μυξιάρης, βήχω όταν μου μιλάνε,φτερνίζομαι όταν δεν μου μιλάνε. Το κεφάλι μου προσθέτει άλλα τόσα στα εκατό κιλά μου, και περιφέρομαι σαν ζόμπι, σε σημείο που κάποιος συνάδελφος ευθαρσώς με ρώτησε αν έχω πιει κάτι παραπάνω απ' τα συνηθισμένα 10 γαρότσια που φαίνομαι πως έχω πιει τις άλλες μέρες... Τουλάχιστον όλοι είναι καλοί μαζί μου και με αγαπάνε και με κάνουν τα χατίρια, να φανταστείτε καποια στιγμή, όταν εγώ κρίνω ότι δεν τραβάει άλλο, θα αποχωρήσω νωρίτερα, σαν ήρωας, απ' αυτούς τους αυταπαρνητές που δίνουν και το αίμα τους να το ρουφάνε τα αφεντικά τους, ίσως μάλιστα σήμερα, που είναι όλοι τόσο καλοί μαζί μου, να είναι η καταλληλη ευκαιρία να πάω να ζητήσω και αύξηση και προαγωγή... Αλλά καλός συνάδελφος που διάβασε τη σκέψη μου, θέλοντας να με αποθαρρύνει και να μου υπενθυμίσει τους χαλεπούς καιρούς στους οποίους ζούμε, μου πάσαρε τη σημερινή "Εspresso", όπου διάβασα ένα πολύ διαφωτιστικό άρθρο (χωρίς πλάκα, η Espresso, ως έντυπο, είναι πολύ καλύτερη από κάτι άλλες "σοβαρές" εφημερίδες). Ιδού το άρθρο (να σημειώσω μόνο, ότι όπως στο παραντιπροηγούμενο ποστ ο Σάββας Παριζιάνος ήταν προσφορά του Αργου, όπως στο προηγούμενο ποστ η φωτοσοπιά ήταν προσφορά του Αργου, έτσι και το κόπι πέηστ του κειμένου απ' το σάιτ της Εspresso είναι και πάλι προσφορά του Αργου, καθότι είμαι πολύ άρρωστος και αδύναμος για να εκτελέσω μια τόσο σύνθετη λειτουργία...).



Η κρίση χτύπησε και τις στριπτιζέζ!
Το «οικονομικό τσουνάμι» που έχει πλήξει τη Γουόλ Στριτ -όπως αποκάλεσε χαρακτηριστικά η εφημερίδα «Washington Post» την κρίση που μαστίζει την αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά- δεν έχει θύματα μόνο τους τραπεζίτες και τους χρηματιστές. Εχει αντίκτυπο και στις στριπτιζέζ, καθώς και στις κοπέλες που συνοδεύουν πλούσιους κυρίους. Το αποκαλύπτει ένας δικηγόρος του Μανχάταν, ο Εντουαρντ Χέιζ, ο οποίος μάλιστα δημιούργησε δύο οικονομικούς δείκτες για τη μέτρηση αυτής της οικονομικής κρίσης: τον HEGI και τον HESI, που αποτελούν τα ακρωνύμια για τον «High End Girlfriend Index» (Δείκτης για Συνοδούς Υψηλού Προφίλ) και τον «High End Stripper Index» (Δείκτης για Στριπτιζέζ Υψηλού Προφίλ).

«Εδώ και ένα μήνα οι κοπέλες μετράνε όλο και λιγότερους πελάτες, οι οποίοι ξοδεύουν όλο και λιγότερα χρήματα» λέει χαρακτηριστικά ο Αμερικανός δικηγόρος, αποκαλύπτοντας ότι η ταρίφα μιας συνοδού πολυτελείας δεν πέφτει κάτω από τα 500 δολάρια. «Αν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση, οι κοπέλες αυτές θα πεινάσουν».

Η «Washington Post» παρουσίασε εκτενές αφιέρωμα στη ζημιά που έχει η πορνεία στη Νέα Υόρκη, χώρος που γνώριζε μεγάλη άνθηση μέχρι πριν από λίγο καιρό. Σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές, η οικονομική κρίση δεν θα αφήσει κανέναν τομέα δραστηριοτήτων ανεπηρέαστο, αφού η Γουόλ Στριτ είναι η πηγή χρηματοδότησης όλης της πόλης. Ηδη ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης Μάικλ Μπλούμπεργκ έχει ανακοινώσει μείωση των εξόδων κατά 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια για τα επόμενα δύο χρόνια.

Τι θα απογίνουν, λοιπόν, οι στριπτιζέζ; Χωρίς να το θέλει, η εφημερίδα «Washington Post» τους πρότεινε μία εναλλακτική: να μετακομίσουν στην αμερικανική πρωτεύουσα. «Η εξουσία είναι εκεί. Τώρα οι πολιτικοί είναι αυτοί που αποφασίζουν», έγραψε ο συντάκτης της εφημερίδας αναφερόμενος στο διάσωση των τραπεζών από το κράτος.

10 σχόλια:

βα.αλ. είπε...

Αν δούλευα σε σουπερ μάρκετ ακόμα θα τους έλεγα να έρθουνε να δουλέψουνε ταμίες.

Τώρα όμως που είμαι και εγώ άνεργοσ το μονο που μπορώ να προτείνω είναι να φτιάξουμε ένα σωματείο ανέργων!

Άλλωστε όλες πόρνες δεν είμαστε; Τι και αν πουλάς, το μυαλό, τα χέρια, τη μέση, ή το πουλί σου;

kostasK είπε...

τί τραβάνε κι αυτές οι "χορεύτριες", εε?

Αν και νομίζω ότι ένα τρελό ντου (από παντού) απο τέτοιες μέσα στη γουόλ στριτ, μια χαρά θα ήταν για το τραπεζικό (ή και κάτω από το τραπεζικό) σύστημα.

ΠανωςΚ είπε...

Εχεις απόλυτο δίκιο Βάαλ, πορνεία=μισθωτή εργασία=σκλαβιά!

Ξάδερφε αν γινόταν αυτό, θα είχαμε μια... ανύψωση των δεικτών!

MenieK είπε...

συγγνώμη... έχει η εσπρέσσο σάιτ κι ο φραπέ ακόμα τίποτα? τσ τσ τσ!!

demetrat είπε...

Χέλοου Πάνως.
Θέλω λίγο χρόνο να ξαναστρώσω.
δ

ΠανωςΚ είπε...

Μενιέκ, μόνον κατ' όνομα στιγμιαίος ο φραπές. Διότι για να δικτυωθεί θέλει ακόμη χρόνους!

Δημητράτ, καλωσήρθες πίσω πάλι στο όμορφο το Διαδίκτυο! Ποιος σε ξεστρωσε, να του ξεστρώσω τη μούρη;
(ασε που η σιωπή ήτο και ανησυχητική. όλα καλά ελπίζω ε;)

demetrat είπε...

ναί καλό μου,απλώς το ταξίδι κράτησε λίγο παραπάνω.Και οι μαλάκες εκει που ήμουνα χρεώνανε το διαδύκτιο.
δ

BloodByTheJukebox είπε...

HESI μεσα!

ΠανωςΚ είπε...

Βρομερό τζουκμπόξ, είναι αστείο τώρα αυτό; :)))

BloodByTheJukebox είπε...

Βρωμερό; Μπορεί να είμαι λίγο λιγδιασμένο από τις δακτυλιές των ανθρώπων του μόχθου... αλλά έχω και αισθήματα! Κλαψ!


(Αυτο το ΗESI με προκαλούσε!;))