23 Σεπ 2008

κιούτ ....

battle of the album covers...

8 σχόλια:

kostasK είπε...

Όχι απλά κιούτ, το βίνδεο τα σπάει!! Απλά επικό...

ΠανωςΚ είπε...

Αυτά είναι! Και με καλό γούστο μάλιστα: Οι Εησιντίσι να κανονιοβολούν τους Ντεφ Λέπαρντ και οι Ντεντ Κένεντιζ να δέρνουν τους Βαν Χάλεν. Ο καθείς πήρε ό,τι του άξιζε.
(μου έμαθες και το κιουτ, αθλιε...)

kostasK είπε...

επίσης τρελό γέλιο από που προκύπτει η μπανάνα των Velvet, ή το περιοδικό για παιδιά που διαβάζει ο Michal Jackson...:)))

MenieK είπε...

εγώ πάντως δεν κατάλαβα Ποιο cover κέρδισε?

ΠανωςΚ είπε...

Κανένα! Εχει παιδαγωγικό χαρακτήρα το βίντεο, Μενιέκ, ηθικοπλαστικό: από έναν πόλεμο όλοι βγαίνουν χαμένοι. Είναι και κάτι ροκάδες -δεν θυμάμαι ποιοι- που τραγουδάνε "We 're all lost in the battle of rock n roll"...

Giannis Kafatos είπε...

to μισό μου βασίλειο για να γνωρίσω τόν που το σκέφτηκε!
υποκλίνομαι ταπεινά
μπορώ να στο κλέψω?

μηπως να κλέψουμε τον καλλιτέχνη και να σιάξουμε ένα με ελληνικό περιεχόμενο? θα μου πεις θα δυσκολευτούμε λίγο γιατί εδώ οι σταρς μας δεν εκτιμούν τίποτις περισσότερό εκτός από την μούρη τους, οπότε ... ακόμη και η (ανατρεπτική) τέχνη σηκώνει τα πόδια ψηλά μπροστά τους

καλημέρααααααααααααααααααααααααα
:)
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

GT είπε...

ναι τον τελευταίο καιρό μαθαίνω ξένες γλώσσες. Από την άλλη φοβάμαι μήπως με "φάνε οι ξένες γλώσσες", γι' αυτό τις μεταμφιέζω σε δικές μας γλώσσες...

Βγάζει νόημα; Γιατί πιο σαφής δεν μπορώ να είμαι.

ΠανωςΚ είπε...

Ουτε παράγοντας του Εδεσσαϊκού να ήσουν καλέ μου GT...