4 Απρ 2008

Θα βάλω τα μπρατσάκια μου και τις βοηθητικές μου και θα πάω!

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Επειδή η κατάσταση με τα αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα δεν πάει άλλο

Επειδή δεν παζαρεύουμε ούτε τη ζωή μας ούτε την ποιότητα ζωής μας

Επειδή απλά αγαπάμε το ποδήλατο και τον ποδηλατικό τρόπο ζωής

Επειδή βαρεθήκαμε να ακούμε όλο σχέδια και κούφιες υποσχέσεις

Αποφασίσαμε να βγούμε στους δρόμους και να διεκδικήσουμε το αυτονόητο: το δικαίωμά μας στην ποιότητα ζωής, στην υγεία, στην ελευθερία, στην ασφαλή μετακίνηση, στην καθαρή ατμόσφαιρα, στην αξιοπρέπεια


ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ!

Τοπικές ομάδες και κινήματα ποδηλατών από όλη τη χώρα οργανώνουν Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία διαμαρτυρίας την Κυριακή 6 Απριλίου στις 12 το μεσημέρι με αίτημα τη ένταξη του ποδηλάτου στις ελληνικές πόλεις.

Τα ποδήλατα θα κατέβουν στους δρόμους ταυτόχρονα σε Δράμα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Βέροια, Λάρισα, Καρδίτσα, Βόλο, Καμένα Βούρλα, Μυτιλήνη, Καρπενήσι, Χίο, Πάτρα, Κόρινθο, Αθήνα, Πόρτο Ράφτη, Καλαμάτα, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Σπάρτη, Κομοτηνή, Ζάκυνθο, Βέροια, Νέα Μάκρη ... και σε κάθε πόλη και χωριό της Ελλάδας που αγαπάει το ποδήλατο.

Λεπτομέρειες για τα αιτήματα των ποδηλατών και πληροφορίες για τα σημεία συνάντησης σε κάθε πόλη www.podilates.gr


ΤΟ ΙΧ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΑΛΛΑ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΙΑ!

ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ – ΠΟΛΗ ΔΙΧΩΣ ΜΕΛΛΟΝ

8 σχόλια:

demetrat είπε...

και καλά θα κάνεις.
Εμείς στην πολη που μεγαλωσα, παλιά κυκλοφορουσαμε μονο με ποδηλατα.
Τώρα οι μαλάκες οι μεγάλοι τα κοψανε.
Έχουν όμως όλα τα πιτσιρίκια.
καλημέρα;
δ

ΠανωςΚ είπε...

Εγώ τα φοβάμαι τα ποδήλατα. Με κάνουν ανισόρροπο, χεχε...

demetrat είπε...

αυτά τα ποδήλατα έτσι κάνουν, άν έτσι θέλετε.
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Α, και ποδήλλατο με πεντάλλλι;
Εσείς ποδηλατείτε! Αλλά άμα δείτε κάναν γκινέζο με ποδήλατο, σκούζετε για τον Δαλάι Λάμα, ε;

MenieK είπε...

εμένα που μου κάνει τη ζωή ποδήλατο η κόρη μου, ανήκω στη (συμπαθή) συνωμοταξία των ποδηλατών? ή τώρα που το σκέπτομαι των κωπηλατών????

ΠανωςΚ είπε...

Σκύλε, εγώ; Με αδικείτε! Μήπως με περάσατε, λόγω ομοιότητος βεβαίως, διά τον Ρίτσαρντ Γκιρ;

Μενιέκ, 'σεις ανήκετε στην τάξη των τυχερών ανθρώπων.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Όχι, για τον
Τοπ Γκιιρ σας πέρασα!

ΠανωςΚ είπε...

Γαμώ τις εκπομπές! Είμαι τόσο γκάου, που παρόλο που δεν ξέρω να οδηγώ ούτε πατίνι, κάθομαι και τη βλέπω και με τρέχουν τα σάλια...