3 Απρ 2008

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται

Είχα μόλις αρχίσει να απολαμβάνω τη δεύτερη κούπα καφέ για σήμερα και ανακάλυπτα τις χάρες των prog-post rockers Shelter Red...



όταν i came across, που λέμε κι εδώ πάνω, σε μια είδηση που με συγκλόνισε: The New Kids on the Block reunite, λέγαν τα headlines, του περιοδικού People, του οποίου φυσικά είμαι φανατικός αναγνώστης. Η ημερομηνία ανάρτησης της είδησης (31 Μαρτίου) με έβαλε σε σκέψεις για το κατά πόσο πρόκειται περί πρωταπριλιάτικου ψέματος, ωστόσο ένα γκούγκλισμα απέδειξε της ειδήσεως το αληθές.



Το μόνο που μένει, μετά τους Πίστολζ, τους Στούτζιζ, τους Λεντ Ζέπελιν, τους Μπαχάους και τόσους άλλους που καλό είναι να ξεχάσουμε ότι επανασυνδέθηκαν, είναι τα comeback του Dr. Alban και των 2 Unlimited...

ΥΓ. Σημειωτέον, το βίντεο από το τραγούδι Tonight των NKOTB δεν το βάζω για να γελάσουμε, αλλά γιατί το τραγούδι με αρέσει... Θεωρώ ότι διαθέτει μια υφέρπουσα μπιτλική ποιότητα και έναν υποδόριο σπαραγμό του καθημερινού ανθρώπου που πασχίζει ως άλλος Σίσσυφος να δραπευτεύσει από την χρηστοδαντική του κόλαση...

ΥΓ1. Σημειωτέον επίσης, ότι ο χαμένος -για πάντα;- στο απώτερο χάηπερσπέης συμπλογκερίτης και φίλος Νικολάκης Διάσελος στα νιάτα του ήταν φτυστός με τον τραγουδιστή του συγκροτήματος Jordan (αντε Διάσελε, πάλι σ' εφτιαξα...).

10 σχόλια:

βα.αλ. είπε...

Πρωί πρωί και συ άνθρωπε... Έβλεπα τα feeds μαζί με τον πρώτο από τους συνηθισμένους τρεις καφέ και έπεσα πάνω σε αυτό...

Καταγγέλω και αποχωρώ...

Ή μήπως αποχωρώ και καταγγέλω; (Πάντα έιχα την απορία για τη σωστή σειρά.)

Ευτυχώς τότε είμασταν grunge, τρίβαμε τα παντελόνια μας και φοράγαμε τα καρώ πουκαμισα που ούτε ο μπαμπας δεν ήθελε...

Ο dr. Alban είναι θεός! μη συγκρίνεις την π... με τη β... !!!

bbchris είπε...

Δεύτερη κούπα καφέ στις 9.47?

Να το προσέξεις αυτό με τις αυπνίες. Είναι από στρες. Το διάβαζα σ' ένα περιοδικό χθες στην τουαλέτα. Ξέρεις απ' αυτά που είναι γεμάτα κατσίφλωρες και τα δίνουν δώρο οι Κυριακάτικες.

ΠανωςΚ είπε...

Βάαλ, εξαρτάται πού κάνεις την καταγγελία σου: στην ομύγυρη ή στα δημοσιογραφικά μαρκούτσια απέξω; Η επιλογή σου θα επιβάλλει και τη σειρά.
Εγώ πάντως ήμουν brit pop τότε.
Ο dr. Alban είναι παρά φύσιν: έγχρωμος σουηδός; Μόνο ο Μπρολίν (ή Νταλίν;) ο ποδοσφαιριστής ήταν σαν αυτόν.

BB Chris: Είμαι ένας άνθρωπος με ήσυχη ή καθόλου συνείδηση. Αρα μπορώ και κοιμάμαι εύκολα, και ξυπνάω εύκολα επίσης. Στρες εχω γιατί τα χρόνια περνάνε κι ακόμη δεν με βάλανε σε αυτά τα περιοδικά, αγκαλιά με μια κατσιφλώρα, που διαβάζεις στο βεσέ.

demetrat είπε...

Άμαν είσαι έτσι το πρωί καλυτερα να σέχουμε κοιμισμένο.

ΠανωςΚ είπε...

Δεν θα με ναρκώσετε, ούτε θα με φιμώσετε! (μπορώ να το κάνω ανα πάσα στιγμή και μόνος μου).

demetrat είπε...

απαπαπα πα πα
τι σε τάισε η χιονάτη καλέ χτές;

MenieK είπε...

"...Το μόνο που μένει, μετά τους Πίστολζ, τους Στούτζιζ, τους Λεντ Ζέπελιν, τους Μπαχάους και τόσους άλλους..." είναι να στραφείτε και προς κανένα άλλο είδος μουσικής όπως όπως αυτό:-)

ΠανωςΚ είπε...

Meniek, το λινκ σας βοήθησε στην αναμόρφωσή μου και χτες το βράδυ το γύρισα στον Μητροπάνο...

MenieK είπε...

always at your service, dearest!!!

Ανώνυμος είπε...

(στην κυρία Ρωρερκάρ)

Απ’ τον βαθύ τo σπαραγμό
κι απ’ τον μεγάλο τον καημό που μου 'χεις φέρει
τρέμει, φοβάται, σταματά
και χάρες άλλες δε σκορπά
του θεού το χέρι.

Μα δεν υπάρχουν ομορφιές
να 'ναι στον κόσμο πιo γλυκές
απ' τις δικές σου
και ή φανερές είτε κρυφές,
όλες τις έχω νιώσει πες-
τις ακριβές σου.

Στ' όνειρο άλλες το απαλό άλλες στου νου το λογισμό
ή στην ψυχή μου-
Ο,ΤΙ κι αν κάνεις, αλλουνού
όχι-δε θα 'σαι κανενού:
είσαι δική μου.

Γιώργης Χολιαστός