4 Μαρ 2008

Βάλε και κάνα τίτλο ρε...

Αγαπητοί φίλοι καλώς ορίσατε και πάλι σε μια ακόμα ανάρτηση του παρόντος ιστολογίου. Το θέμα μας σήμερα όπως πάντα αγγίζει όλες τις πτυχές της πικρής καθημερινότητας και προσεγγίσει τα θέματα του πολίτη από μια σκοπιά αλλοτινή. Κάτι σε γερμανικό νούμερο δηλαδή κάτι σε 4-6 ρε κωλόψαρο. Δε ξέρω το γιατί αλλά ακόμα μια φορά την ώρα που αναγράφονται όλα ετούτα τα ενδιαφέροντα πράγματα παίζει ο Ολυμπιακός. Και ως γνήσιος έλλην που θέλω να πάω αύριο στο συλλαλητήριο του Καρατζαφέρη αναφωνώ:

«ΠΑΜΕ ΜΩΡΗ ΤΣΕΛΣΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑ»

Γκουχ γκουχ….εχμ…πάμε και πάλι από την αρχή.
(Η φώτο θα πρέπει να σας πω ότι βγήκε τρίτη στη σειρά όταν αναζήτησα φωτογραφίες στο Google με τη λέξη Μπουχέσας δείτε εδώ. Στην ίδια αναζήτηση βρήκα και μια φωτογραφία με δυο άνδρες γυμνούς (τι ντροπή Θεέ μου) και όταν οδηγήθηκα μέσα στο σάιτ αυτό για να πάρω τη φώτο βρήκα ένα ενδαφέρον άρθρο για το δέντρο ΠΑΠΑΡΙΑ. Τη φώτο δε την πήρα. Αλλά το άρθρο το διάβασα. Η εντύπωση που μου εδώθη πάντως είναι ότι χωρίς να θέλω να θίξω πρόσωπα και καταστάσεις ο τύπος που έχει το μπλόγκ είναι από αυτούς που δεν συμπεριλαμβάνει το νομοσχέδιο που λέει παρακάτω ο Πάνως Κ.)

Που είστε ρε; Που χαθήκατε; Ούτε ένα τηλέφωνο ρε ‘σεις…
Πως τα πάτε με την Μακεδονία; Καλά να φανταστώ ε; Είδατε χθες Μάκη; Γιατί δε παίζονται άλλα επεισόδια Πρίζον Μπρέικ να κατεβάσουμε; Τι θα γίνει επιτέλους, θα ξεκινήσει το Heroes; Πού είναι ο Μότσαρτ; Που είναι ο Πουτσίνι;

Α! συγνώμην δια την παρατυπίαν. Εξέχασα κατά πως φαίνεται να αναφέρω εις την κυβέρνησην ετούτου του τόπου τα πλήρη στοιχεία μου ώστε να συμμορφωθώ και εγώ με τας νέας διατάξεις που ετέθησαν εις εφαρμογήν και αφορούν τα ιστολόγιαν.
Ονομάζομαι Ιωάννης Σκορδοπούτσογλου των γνωστών Σκορδοπουτσογλέων αλλά ενίοτε με φωνάζουν Χαράλαμπο Βοϊδούμπαση αδυνατώ να γνωρίζω το διατί. Είμαι εδώ και καιρό νυμφευμένος με την αξιαγάπητη

ΩΠΑ ΜΙΣΟ
Μόλις αλλά όταν λέμε μόλις μου ήρθε μήνυμα στο κινητό μου από τον εξής αριθμό: 69…..959 που αναφέρει:
«Στροφή & κοινωνική αριστερά-ΠΑΣΟΚ: «Η Ελλάδα πάει αριστερά»: Πέμπτη 6/3 8μ.μ. στο κιν/θέατρο Ολύμπιον. Ομιλητές: Α. Τσοχατζόπουλος, Τ. Κουράκης, Γ. Χουρμουζιάδης»

Και προσθέτω εγώ: ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ.

Αριστερά;


ΠΑΣΟΚ;


Η Ελλάδα πάει αριστερά;


Τσοχατζόπουλος;

ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ;;;;;;

Ρε πως την πάτησαν έτσι σε αυτό το κόμα της αξιωματικής (από λοχαγός και πάνω ε;) αντιπολίτευσης….Είδαν αρχικά ότι ο κόσμος είχε κάνει στροφή δεξιά και ο Σημίτης έκανε το δεξιό ΠΑΣΟΚ που όλοι ζητάμε και θέλουμε. Μετά ο Καραμανλής το έπαιζε κεντρώος και πήρε την εξουσία με τον Γιωργάκη να φωνάζει ότι είχαν επηρεαστεί από την αλαζονεία της εξουσίας. Μετά το ΠΑΣΟΚ το έπαιζε γενικώς και βγήκε ο Τσίπρας. Και τώρα με τις δημοσκοπήσεις να παρουσιάζουν ψηλά το ΣΥ.ΡΙΖ.Α και το MEGA να το παίζει δυνατά στο δελτίο οι ΠΑΣΟΚοι έγιναν και πάλι αριστεροί όπως τον παλιό καλό καιρό που έλεγαν μακριά από την ΕΟΚ και ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο και τα λοιπά.

Α ρε! Για αυτό γουστάρω τους ΠΑΣΟΚους. Για την σταθερότητα των απόψεων τους.

Και επιστρέφω για να μη ξεχνιόμαστε. Είμαι λοιπόν νυμφευμένος με την αξιαγάπητη Αφροξυλάνθη Μπουμπουλεκώλογλου από την ταπεινή καταγωγή των Μπουμπουλεκωλογλέων. Αχ! Έρωτας καταραμένος γιατί οι γονείς μου δεν ενέκριναν αυτό το γάμο. Διαμένουμε με τα της συζύγου μου σε ένα ταπεινό δυάρι στο κέντρο της πόλης της φτωχομάνας Σαλονίκης (οδός Κομποθέκλας 28 όπισθεν Αλατζά Ιμαρέτ) και υποστηρίζουμε σθεναρά την ομάδα του Άρη (που υποστηρίζει ο κ. κ. Ιωαννίδης υφυπουργός της κυβερνήσεως και ο κ. κ. Παναγιώτης Σπύρου γνωστός στην καλή κοινωνία της πόλεως και γενικότερα κάθε σωστός δεξιός). Αύριο θα είμαι δηλαδή θέλω να πω ότι ΔΕΝ θα είμαι στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία που κάνει αυτός ο θέλω να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη κ. Καρατζαφέρης. Δουλειά σπίτι-σπίτι δουλειά. Κανά σινεμαδάκι και μετά γρήγορα στο σπιτάκι μας. Α πα πα πα πα…εμείς είμαστε καλοί και πάνω από όλα ΦΙΛΗΣΥΧΟΙ κ. πρωθυπουργέ μου. Τουμπεκί ψιλοκομμένο. Ότι πείτε εσείς. Και αυτός ο κ. Ρουσόπουλος αχ καλέ τι ωραία που τα λέει…


Ου να μου χαθείτε παλιολαμόγια.

ΜΕΜΩΝΟΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΜΠΟΥΧΕΣΕΣ.


Όπως αυτά που κάνετε και εσείς. Μεμωνομένα. Σας φταίνε τώρα οι μπλόγκερς να πούμε ρεμάλια. Επειδή βλέπετε πράγματα που δεν θα δείτε στα κανάλια επειδή τα ελέγχετε; Δε ξέρω πραγματικά τι έγινε με το μπλόγκ που έγινε όλη αυτή η συζήτηση μέσα στην εβδομάδα. Αλλά με αφορμή αυτό ρε θα προσπαθήσετε να κλείσετε τα στόματα και αυτών που λένε αλήθεια;
Αν δεν ήταν τα μπλόγκς που θα έβγαινε στην επιφάνεια το όλο θέμα με την κατάντια του συστήματος υγείας; Πως θα έβγαινε στην επιφάνεια το καλό παιδί στο αστυνομικό τμήμα της Ομόνοιας; Και πόσα άλλα…

ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!

Επάνω τους λοιπόν.

Όχι ρε. Δεν είμαστε αυτή τη φορά στο γύψο. Απλώς όπως λένε και στο χωριό μου και θα το γράψω ολόκληρο δε με νοιάζει να ξέρετε:

«Της στραβής ψωλής της φταίνε οι τρίχες»

(Στην οδό Κομποθέκλας 2ος όροφος κουδούνι Σκορδοπ. Δε χωράει όλο βλέπετε. Που είναι το Αλατζά Ιμαρέτ; Μπράβο! Ακριβώς πίσω)

Μπουχέσες!

Brought to you by Ioannis Skordopoutsoglou and Son Enterprises

3 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Εισαι βρωμοψώλης, είσαι και τουρκόσπορος. Αλλά το κείμενο ευωδιάζει...

tzonakos είπε...

Εισαι Σκορδοπ. και τα λες καλά, μια χαρά. Σε αναδημοσίευσα να μάθεις να σαι φοβερός.

παράλληλος είπε...

Πες τα Χρυσόστομε Σκορδοπούτσογλε!