28 Νοε 2006

ΚΙ ΑΛΛΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ

Μετανάστης είμαι εγώ. Τα παιχνίδια μου τα προσέφερα γονυπετής στην μοίρα. Τα εφηβικά μου σπυριά στο αφροχείλισμα της θάλασσας. Το βλέμμα μου στην έκταση ενός ναρκοπεδίου. Ξεχειμωνιάζω στα λιθόστρωτα των ανακτόρων σας. Τρώω παντεσπάνι που περισσεύει απ΄τους σκύλους σας. Ξεδιψώ με την υγρασία των ανέμων. Τον ψυχρό ιδρώτα των φορτηγών. Ελπίζω ακόμα. Άλλοι έχουν χάσει πιο πολλούς. Πατέρα εγώ δεν γνώρισα. Πατέρας μου το χιόνι. Το δέντρο της ζωής πριν τις κλαγγές των ακροβολισμένων όπλων. Ξεγυμνώνομαι λίγο πριν το μεγάλο σάλτο. Όταν ακούω διαταγές, σκύβω το κεφάλι. Όταν ακούω βρισιές, με χτυπώ στα μάτια. Όταν ακούω άγριες φωνές, τρέχω. Με κυνηγάνε και με κυνηγώ. Μια σειρήνα πάντοτε πριν απο μένα. Ένα ακτοπλοϊκό η αποθήκη της ψυχής μου. Φως νεκροτομείου η ζωή μου. Πάντοτε ψηλά τα χέρια. Πάντοτε. Ο τέλειος κύκλος. Η αναστροφή του Θεού. Το σούρουπο του ταξιδιού μου. Η κατοχή.
Διατηρώ μια μικρή ελπίδα. Ανατριχιάζω.
  • 5.544 μετανάστες πέθαναν απ΄το 1988 μέχρι τον Οκτώβρη του 2006 στα Ευρωπαϊκά σύνορα. Από αυτούς οι 1803 είναι αγνοούμενοι.
  • Στη θάλασσα του Αιγαίου μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας πέθαναν 408 εκ των οποίων 168 αγνοούνται.
  • 88 άνθρωποι ανατινάχτηκαν στα ναρκοπέδια των ελληνοτουρκικών συνόρων.
  • 369 άνθρωποι βρέθηκαν νεκροί, στοιβαγμένοι σε φορτηγά και κοντέινερ.
  • 11 άνθρωποι κάηκαν ζωντανοί σε αεροδρόμιο της Ολλανδίας περιμένοντας την απέλασή τους.
  • 51 πνίγηκαν σε ποτάμια στα βοσνιοκροατικά, ελληνοτουρκικά, αυστροσλοβακικά και ιταλοσλοβενικά σύνορα
  • 146 άνθρωποι πέθαναν από δίψα στην Σαχάρα στην προσπάθειά τους να φύγουν απ΄την Αφρική.

Και είναι κι άλλα...

http://www.iospress.gr/ios2006/ios20061119.htm

http://fortresseurope.blogspot.com/

http://fortresseurope.blogspot.com/2006/02/m.html

http://www.unhcr.org/cgi-bin/texis/vtx/home

3 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Νικολάκη, λάβε ένα ακόμη "γάμησετά" στατιστικό (εν ώρα εργασίας, για αυτό μη μου ζητάς πηγή):
"...οι θάνατοι από AIDS θα αυξηθούν από 2,8 εκατομμύρια ετησίως το 2002 στα 6,5 εκατομμύρια το 2030 και τουλάχιστον 117 εκατομμύρια άνθρωποι θα πεθάνουν από την ασθένεια στο μεσοδιάστημα".

Ανώνυμος είπε...

Στο Νταρφούρ του Σουδάν έχουν σφαγεί εκατοντάδες χιλιάδες και το έγκλημα συνεχίζεται. Ούτε για τη τιμή των όπλων δεν το κάνει θέμα ο ΟΗΕ.

Το Νταρφούρ, γαμώ το Χριστό σας και τον Μωάμεθ μαζί...

(πηγές άπειρες, ακόμα και απ' τα δυτικά ΜΜΕ, αλλά μονόστηλο και πολύ τους πάει, τους παλιομαύρους...)

nikolakisdiaselos είπε...

τι να πω φίλοι μου. Στο Νταρφούρ, στην Παλαιστίνη, στο Μεξικό, οπουδήποτε αλλού επιβεβαιώνεται ο θρίαμβος του καπιταλισμού. κι εμείς τυρβάζουμε στους κήπους των πασοκοδεξιών και γλείφουμε την κουλτούρα τους ωσάν γλειφιτζούρι.