27 Ιαν 2015

Κατάλαβες;

Αν φύγεις, θα πάρω τα παιδιά και θα πάω στο Ντουμπάι, κατάλαβες τι μου είπε η γυναίκα, φιλαράκι; Στο Ντουμπάι με τα παιδιά μου. Κατάλαβες;
Κάπνιζε, οδηγούσε και ταυτόχρονα ποντάριζε στο στοίχημα μέσω του κινητού του, μη φανταστείς τίποτε μεγάλα ποσά, τριαντα-σαράντα λεπτά στο παιχνίδι, μια φορά σε κάθε ημίχρονο, στα ημίχρονα ποντάρω εγώ, κατάλαβες, άμα χάσω, έχασα κάτι λίγα, αλλά είναι και μέρες που βγάζω και ένα κατοστάρικο γιατί άμα περίμενα από το ταξί, γάμησέ τα, κατάλαβες;
Ηταν οδηγός νταλίκας παλιότερα, ταξίδια στο εξωτερικό, έλειπε βδομάδες, τα λεφτά ήταν καλύτερα, αλλά τα παράτησα, δεν άντεχα να λείπω, τώρα έχω τρεις μήνες στο ταξί, δεν βγαίνω, κάτι πρέπει να κάνω, λέω να φύγω έξω, κατάλαβες, έχω έναν δικό μου ρε, ένα φιλαράκι, στην Ολλανδία, μου το 'πανε και κάτι έλληνες από Γερμανία, έξω είναι καλύτερα, κατάλαβες, να πάω να κάνω ένα μαγαζί, κατάλαβες, αλλά έχω γυναίκα και δυο παιδιά, θα τα πάρει λέει να πάει στο Ντουμπάι, κατάλαβες, όπα, στάσου να ρίξω τριάντα λεπτάκια στο παιχνίδι πριν το κλείσουν το ματς, εσύ δεν παίζεις ε;
Σκέφτεται λοιπόν να μετακομίσει στην Ολλανδία, έχει βρει και συνεταίρο, όχι μωρε δεν τη μιλάω τη γλώσσα, κάτι ψιλοαγγλικά ξέρω, κατάλαβες, όλοι μιλάνε εκεί έξω τ' αγγλικά, ναι, τα έχω όλα έτοιμα ρε συ, το έχω μελετήσει, πας ένα χαρτί, σου δίνουνε την άδεια και ανοίγεις το μαγαζί, όλα σε μια μέρα ρε, κατάλαβες, όχι γραφειοκρατία όπως εδώ ρε, σε ελέγχουν βέβαια για να μην κλέβεις, ας με ελέγχουνε ρε, δεν θα κλέβω, μην κοιτάς εδώ στην Ελλάδα που κλέβουμε όλοι, κι έχω ιδέα καλή, πρωτότυπη, δεν έχουν αυτοί τέτοιο πράγμα εκεί πάνω, κατάλαβες, αυτοί έχουν μόνο τα ντόνατς που είναι κατεψυγμένα, αλλά εγώ με λουκουμάδες ρε, ζεστούς, κατευθείαν από το τηγάνι, θα πάω να φτιάχνω λουκουμάδες στο Άμστερνταμ, δεν το έχει κάνει άλλος κανείς ρε συ, δεν μπορεί, θα πιάσει, ντάξει, ρίσκο είναι κι αυτό, δεν λέω, σαν το στοίχημα να πούμε, δεν θέλει όμως να ρίξω τίποτε πολλά λεφτά, μόνο για τηγάνια και λάδια και αλεύρια, και μια τρύπα να ΄χεις που λέει ο λόγος για μαγαζί, λουκουμάδες ρε, κατάλαβες, αυτοί οι Ολλανδοί πίνουν πολύ πράγμα, χόρτο να πούμε, τα ξέρεις αυτά, και μετά το ψάχνουν το γλυκό ρε, από μένα θα το πάρουν, θα βάλω και μια ωραία κοπέλα να πουλάει, θα τα δίνω και τζάμπα στην αρχή, να κολλήσουν, κατάλαβες; Αλλά, αν φύγω μόνος, θα μου πάρει τα παιδιά ρε και θα πάει στο Ντουμπάι, άκου να δεις πράγματα...
Κατάλαβες;


ΥΓ. Το περιστατικό, πραγματικό, έλαβε χώρα λίγες μέρες πριν από τις εκλογές της 25ης του Γενάρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: