22 Ιουν 2009

Παν.Κ.-ΤV 02 (πολιτιστικόν)

Συνεργείο του Παν.Κ.-ΤV παραβρέθηκε χτες στην εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Μέγα Αλέξανδρο που διοργάνωσε, φυσικά στο άγαλμα του έφιππου στρατηλάτη, στην παραλία, η νομαρχία Θεσσαλονίκης. Ακολουθούν εκτεταμένα αποσπάσματα από το καλλιτεχνικό μέρος της εκδήλωσης (ποίηση, "Η Πεμπτουσία", από τον μουσικοσυνθέτη Αλέξανδρο Χάχαλη και χοροθέατρο Ντίνου Φανάρα "Η κατάκτηση της Ανατολής").

Πρώτα λοιπόν, λίγη ποίηση.




Παρακαλείσθε πρώτον να δείξετε κατανόηση στα όποια τεχνικά προβλήματα στον ήχο, την εικόνα και το μοντάζ και δεύτερον σε περίπτωση που επιθυμείτε να προβείτε σε κάποιο σχόλιο, το σχόλιό σας να είναι κόσμιο. Σας ευχαριστώ.

Συνεχεια, με χοροθέατρο.




Πλήρες ρεπορτάζ με πολύ παρασκήνιο και φωτογραφικό υλικό στο thess απ' τον Αργο.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχα! Απλά δεν υπάρχει! Όχι ρε γαμώτο! Γιατί να τα χάνουμε αυτά;

Αυτό με ήρθε στο μυαλό διαβάζοντας τα δύο ποστ (το δικό σου και του Άργου)

kostasK είπε...

Πως το έχασα αυτό, μπορείς να ΜΕ πεις? χθες ήμουν στην έκθεση βιβλίου ρε γμτ...

Υ.Γ. Yep... i'm adeiouxos for a little while

ΠανωςΚ είπε...

Εξόριστε, νομίζω πως ο Τζιμάκος θα γούσταρε πολύ να χάζευε από μια μεριά τα δρώμενα, τα οποία πάντως, προσωπικά, δεν μου δημιούργησαν, σε καθαρά συναισθηματικό επίπεδο, ούτε οργή ούτε θλίψη, όπως νόμιζα, μόνο μια γελαστική διάθεση...


Κώστα, αξά, δεν πειράζει. Του χρόνου θα πάμε μαζί. Διότι του χρόνου θα είσαι... λελέ!

Μετεωρίτης είπε...

Μπήκα να καταραστώ κι εσένα,
παραπληροφοριοδότη του Έθνους, ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ! Ντροπη σου ρε αλλόθρησκε, ανιστόρητε-που θα μου πεις εμένα ότι το αίμα του Άλεξ δεν ήταν ίδιο με του Ηρακλή. Δηλαδή με ποιου αίμα ήταν ίδιο, ρε, αν όχι με του ΗΡΑΚΛΗ, με της Μπαρτσελόνα;

Go_Go είπε...

Εγώ έχω να πω ότι τρελό αιθέρα αναπνέετε εκεί πάνω μου φαίνεται.

GT είπε...

Πόσες πρόβες έκανε ο τύπος; Μου θύμισε τον εαυτό μου Μπότσαρη την πέμπτη δημοτικού. Α να χαθείς. Συγκινήθηκα...