26 Ιουν 2009

Αντιρατσιστικό φεστιβάλ

Καλά ε;
Δυο πόστ σε μια μέρα και το ένα φωτογραφικό από τα απίστευτα ε;
Κούνελε.
Αν διαβάζεις αυτή τη στιγμή σου έχω έκπληξη για το τέλος.
Το λοιπό πήγα στο φεστιβάλ παρέα με τον πιο μεγάλο μου γιο (τον "πιο" έτσι; βλ. παρακάτω πόστ).
Έβγαλα και φωτογραφίες. Το κακό είναι ότι κατάλαβα περί τα μέσα του περιπάτου ότι μαζί μου κάνει περίπατο και η μπαταρία. Οπότε οι φωτογραφίες είναι μάλλον βιαστικές και ζητώ συγνώμη για αυτό.
Πάμε λοιπόν;
Και δε μπάμ!
Άντε ρε μπαμπά! Απ' εδώ πάει ο κόσμος. Έχει και μπαλόνια εκεί!
Έλα εδώ ρε Μπόμπ...
Πάρκο των σκύλων λέμε. Των Σκύλων!
Stage 1

Stage 2
Stage 3 Καλή φάση ε; Μόνο που όταν πήγα
εγώ δεν έπαιζε κανείς
Υπάρχουν τουλάχιστο δυο τέτοια σημεία.
Διάφοροι παίρνουν το λόγο και...
ενημερώνουν τον κόσμο σε θέματα μετανάστευσης. Το βρήκα καλό.
Παιδότοπος. Κλαμπατσίμπαλα και τέτοια απασχολούν όμορφα τα παιδιά.
(Η φωτογραφία δεν είναι πολύ καλή...sorry)
Η ψυχική μας υγεία όντως χρειάζεται κάτι...

Από εδώ παίρνεις αν θες επαναστατικό καφέ!
Αλήθεια. Έτσι τον λένε!
Μια μάλλον αποτυχημένη προσπάθεια να
βγάλουμε μια μακρινή φωτογραφία.
(Ο ουρανός πάντως ωραία βγήκε)
Και το κοκτέηλ μπαρ...
Δε μπόρεσα να καθίσω παραπάνω αλλά σαν καλή προσπάθεια την είδα. Να πάτε από εκεί. Το πρόγραμμα υπάρχει πάνω δεξιά, δείτε το...όπως και να χει αυτό που μένει είναι:
Και τώρα η ώρα του Κούνελου:
Αυτά είναι μπουρνούζια!!

5 σχόλια:

demetrat είπε...

και πατουσίτσες ρε , και πατουσίτσες!!!!
καλημέρα σας και ευχαριστούμε για την παρουσία του μικρου παίχτη-μεγάλου σας γιού.
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Μεγάλος, πλέον, ο παίκτης!
Κούνελε, έχεις τέτοιο μπουρνούζι;
Κι αν ναι, σε χωράει ωρέ;
ΥΓ Επειδή συνόδευες το μωρό κι επειδή τάκλασε η μπαταρία, δεν έχει νυκτερινά στιγμιότυπα. Κόζμο είχε;

ΠανωςΚ είπε...

Είχε (μου είπαν, διότι εγώ ήμανε βάρδια στο μαγαζί, λέμε) Σκυλάκο, αλλά τους πήρε παραμάζωμα η βροχή!

Εσύ πώς και δεν ήρθες προς τα εδώ;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Πού να τρέχω, τώρα... Το ξές ότι είμαι και τεμπέλης, ε;

bunnysuicides είπε...

τι ΜΠΟΥΡΝΟΥΖΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΩΡΕ???!!!
από πού το πήρατε??? βγαίνει κ σε μεγάλο νούμερο? μπράβο φίλε ioannis, τον εκπαιδεύεις σωστά τον παίχτη!

(έμαθα πως πήρε παράταση το φεστιβάλ, πάω να πάω σήμερα το βράδι)