24 Ιουν 2009

Βούτυρο στο όνειρό του

Τα πρόσωπα του δράματος:
Ιταλός, με καράφλα νησίδα και ροξάκι, 45αρης, μιλάει στα ιταλικά κι εγώ τον καταλαβαίνω, παρότι δεν ξέρω γρι ιταλικά. Τραγουδάει όπερα, γυμνός, με το φαλλό ορθωμένο απειλητικά στον αέρα, μια οπερετική επίδειξη του φροϊδικού φόβου του πέους.
Όπερα-τσόντα με πρωταγωνιστή τον κατά φαντασίαν γυμνασμένο γυμνιστή προπονητή, που περπατά 15 χιλιόμετρα τη μέρα, τραβολογώντας κι άλλους μαζί του, στον ίσκιο της παπαρούνας τρώει λιγκουίνι με ντοματίνια, σκόρδο και πάστα ελιάς και προβλέπει θανάτους από καρδιά για όλη τη γενιά μου πριν τα 50. Περιπατητής, εμψυχωτής και ξεσηκωτής όσων άρα ζουν στα παγκάκια της παραλίας: Διάλειμμα; Ναι, να κάνεις! Τσιγάρο; Όχι, να μην κάνεις! Έλα, ορίστε, πάμε, πάμε, περπατάμε...
Ξυλοσκόποι: Ξυλοσκόπηση πασπιτών, ανεμίζοντων σημαίες και λάβαρα με τον ήλιο τον πράσινο, τον ανατέλλοντα, έμπλεων μέθης αποχωρούντων από ταβέρνα της Άθωνος, μετά την ομιλία του Γιωργάκη στη συμπρωτεύουσα τραγουδώντας “Φασίστες κουφάλες έρχονται κρεμάλες”.
Οι άγριοι αναπαύονται: Αγριανάπαυση. Αν ήταν δικό τους το μαγαζί, θα απεργούσαν; Κεκτημένα δικαιώματα και παρεμφερή κουραφέξαλα ξερίζωσαν τους βασιλικούς απ' τις γλάστρες κι έφαγαν τα γαριδάκια.
Ασθενής, καλώδια, ηλεκτρόδια, εφόδια, εμπόδια, παρόδια, ασόδυα, ξαπλωμένος στο ιατρικό τραπέζι, αντικείμενο μελέτης στο Εργαστήρι του Ξύπνιου:
- Ο δύστυχος... Είναι κλανοφοβικός
- Δηλαδή;
- Φοβάται ότι θα του φύγουν τα όνειρα, άμα κλάσει στον ύπνο του.
- Οπότε πρέπει να ορίσουμε αρχικά τη φύση του ύπνου. Τι είναι ο ύπνος;
- Ο ύπνος είναι κιτρινωπός και λιπαρός σαν το βούτυρο.
- Όχι, ο ύπνος είναι ένα κομμάτι κίτρινο τυρί που το μοιράζονται πολλοί και το γεμίζουν τρύπες.
- Διαφωνώ συνάδελφοι, στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα σπόγγο, σφουγγάρι το οποίο συγκεντρώνει αλλά αδυνατεί να συγκρατήσει μέσα του τα όνειρα τούτου του δυστυχή.
- Τα βλέπω τα όνειρά του, αλλά αδυνατώ να τα καταλάβω. Είναι σαν να ονειρεύεται σε μια γλώσσα ξένη, άγνωστη, τολμώ να πω όχι ανθρώπινη.
- Να φωνάξουμε διερμηνέα; Αυτοί φωτίζαν με φακό τρανζίστορ το βουνό και σκοτώναν πολλούς δικούς τους, Ναουσαίους. Κι είχαν φέρει στο δικαστήριο έναν δραγουμάνο αλλά τον βάλαν φυλακή, αυτόν που ζούσε σαν πρίγκιπας, και δεν ήξερε γιατί.
- Δεν είναι σε ξένη γλώσσα τα όνειρά του ασθενούς συνάδελφε. Είναι κωδικοποιημένα στη μίμηση της πάπιας του βελαστή του πρώτου ορόφου και στα τραγούδια του Άσιμου που τραγουδά τα μεσάνυχτα ο γείτονας στο απέναντι μπαλκόνι του ακάλυπτου.
Πάλι με ξύπνησε το πρωί η μυρωδιά του ονείρου, σαφής ένδειξη υπνικής άπνοιας και πέρδης. Τρέχοντας στο μπάνιο, διάβασα ένα κεφάλαιο από το “Πολύ βούτυρο στο τομάρι του Σκύλου” του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, άνοιξα τον υπολογιστή, το έγγραφο του Όπεν Όφις με τίτλο “φρέσκο” και το πήρα απόφαση: Ετούτη η ιστορία δεν δύναται να γραφεί. Αρχική σελίδα μπλόγκερ, εισαγωγή κωδικών, νέα ανάρτηση, κόπι πέηστ, αποστολή ηλεμηνύματος στην προσωπική μου μούσα για προέγκριση, διορθώσεις, δημοσίευση!

(κλεμμένες ατάκες από: Νικολάκη Διάσελο, Σαλαδίνο, GT και την Κ., φυσικά.)



ΥΓ. Δυστυχώς ο ήχος στο βίντεο δεν είναι ο καλύτερος, αλλά αυτό δεν το κάνει λιγότερο απολαυστικό.

5 σχόλια:

Salah ad-Din είπε...

Έχω τα δύο βινύλια των Γκουλαγκ, τα δίνω 20 ευρώ για να αλλάξω το τιμόνι του ποδηλάτου μου που έσπασε. Ψήνεσαι;

ΠανωςΚ είπε...

Ναι, σαν το βινύλιο των Λαστ Ντράιβ, που ήθελες να μου πουλήσεις, και όταν σου είπα ναι, μου είπες ότι το 'χεις υποσχεθεί στον Πίπο, ποιον Πίπο; ρώτησα ο αφελής, που σε γαμάει όταν λείπω, μου είπες...

arsene είπε...

egw proteinw na ekdo8oun afta pantws...
oxi 8a peis den eimai syggrafeas kai tetoia alla egw 8a to kanonisw xwris thn adeia sou, me ton anesth...(mh rwthseis poion anesth!)

GT είπε...

Εγώ δεν έχω πει τιποτε τέτοιο. Από που έκλεψες τις ατάκες μου; Ή μήπως το ονειρεύτηκες κι αυτό;



Ε;


Γ

ΠανωςΚ είπε...

Αρσένε, άσε, τα ίδια μου λέει κι ο Μοράλες (μη ρωτήσεις ποιος Μοράλες...).

GT, είσαι μπουμπούνας. Το εργαστήρι ξύπνιου εσύ μου το πέταξες, τις προαλλες τηλεφωνικά.