11 Σεπ 2007

Βρικολακιάσαμε!



E, δεν άντεξα, δεν φταίω εγώ, ο Βάαλ φταίει που σε σχόλιό του στο προηγούμενο post μου υπέδειξε τους Batlord.


Μετά ο δρόμος δεν είχε γυρισμό!
Βρικόλακες μετά μουσικής, διά να χαίρετε και ο επίτιμος!






Εχουμε και λέμε:
Sreaming Lord Sutch - Jack the ripper




The horrors - She is the new thing



Και οι καταπληκτικοί Batlord με το Undertaker



Για να επιβεβαιωθεί αυτό που έγραψα στο προηγούμενο ποστ: Δουλειά δεν έχει ο ΠανωςΚ. και κάνει μαλακίες στο Διαδίκτυο!
(τη φωτογραφία την πήρα από το αθηναϊκό ιντιμίντια, την οποία εχω την εντυπωση πως μπορεί και να την είχα ανεβάσει εγώ...)

5 σχόλια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Τους Lordi ξέχασες, ρέι!

ΠανωςΚ είπε...

Ου, ναι κι αυτούς τους ξέχασα...
Αλλά φοβάμαι μη ρίξω το επίπεδο ενός σοβαρού -χαχαχα- μπλογκ...
(όλως παραδόξως έχω κέφια σήμερα, μετά από καιρό!)

βα.αλ. είπε...

Αααααααααααααααααρρρρρρρργγγγκκκκκκκκκ!!!

Ο 666.666.666!!!

Είπαμε Πάνω Κάτε μου, να βρυκολακιάσουμε, όχι να μην κοιμηθούμε το βράδι...

βα.αλ. είπε...

Επευκαιρία οι Batlord έχουν κάνει και ζωντανή εμφάνιση στον Ψύλλο στο Αμύνταιο!!!

nikolakisdiaselos είπε...

ti παλικάρια είναι αυτά; σαν ακούω και να βλέπω prince σε βιντεοκλιπ με τελετή βουντού...κι αυτός κορδονάτος, ελαστικός ιερέας...ουαουυυυ...