6 Σεπ 2007

Περνάω στο στρατό, στης Ελλάδος τον φρουρό...

Διαβάζω στο in.gr. ότι διαμαρτύρονται τώρα οι γονείς των παιδιών που με τις πρώτες και λανθασμένες βάσεις είχανε περάσει σε κάποια μουράτη στρατιωτική σχολή και τώρα είτε περάσανε σε κάποια άλλη σχολή, λιγότερο της αρεσκείας τους, ή δεν περάσανε καθόλου. Διαμαρτύρονται και τα παιδιά τα κακόμοιρα, ότι κάποιοι παίζουν με τη ζωή τους, με το μέλλον τους.
Εγώ λέω ότι, ναι, το λάθος του υπουργείου Παιδείας είναι απαράδεκτο και τραγικό, δείγμα ανικανότητας, ωστόσο εξίσου απαράδεκτο και τραγικό θεωρώ να είσαι νέος άνθρωπος και να ονειρεύεσαι καριέρα στο Στρατό.
Λέω και χειρότερα για αυτά τα νέα παιδιά, αλλά δεν υπάρχει λόγος να επιδείξω τις ικανότητές μου στο μπινελίκι.

13 σχόλια:

βα.αλ. είπε...

Καλά όποιος πάει στο Στρατό να δουλέψει είναι επιεικώς ηλίθιος με την πιο κοινή σημασία του όρου.

Ένα από τα πράγματα που μου έκανε εντύπωση στο στρατό με τους καραβανάδες ήταν πόσο γερασμένοι φαινόντουσαν μερικοί και πόσο κατεστραμμένες ζωές είχαν. Καλύτερα να γίνει κανείς γιάπης με κόκκες παρά καραβανάς.

(Προτού με κατηγορήσει κανείς για ρεφορμισμό να πω ότι η απόψη μου έχει και πολιτικό νόημα. Τι είναι προτιμότερο να έχεις απέναντι σου; Τον κοκάκια γιάπη ή τον καραβανά;)

Ανώνυμος είπε...

@ba.al
kopse tis malakies kai tin preza kanei kako

ΠανωςΚ είπε...

Βααλ από το σκύλλα και τη χαρυβδη μη με βάζεις να διαλέξω...

Ελπίζω ότι ο ανώνυμος είναι κάποιο ανώνυμο φιλαράκι του Βααλ και του κάνει κάποια πλακιτσα. Ειδάλλως, αν δεν πρόκειται περί αυτού, θα πέσει ψαλίδι, και πολύ λυπάμαι που φορέσω το μανδύα του λογοκριτή.

βα.αλ. είπε...

Άστονα μωρέ. Σιγά. Έχω ακούσει πολύ χειρότερα.

Η απάντηση μου σε αυτόν και στους ομοίους του έχει δοθεί και δίνεται και από μένα και από χιλιάδες άλλους ψαγμένους πολιτικά η μη εδώ και πολλά χρόνια.

Η απάντηση είναι το Ι5. Από κει και πέρα όποιος στα 20 του θέλει να γίνει καραβανάς με γειά του και με χαρά του. Χέστηκα. Τι να κάνουμε πάνω κάτε μου. Υπάρχουν και ηλίθιοι σε αυτό τον κόσμο.
Εγώ θα κάνω επαγγελματικό προσανατολισμό;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ουδέν κακόν αμιγές καλού, που έλεγαν και οι αρχαίοι έλληνες. Πλην Λακεδαιμονίων, φυσικά, που έλεγαν «This is Spartaaaaa!»

Ανώνυμος είπε...

α μπράβο!
πάω δευτέρα λυκείου, και όταν ρωτάς παιδιά τί θελουν να περάσουν, στις 3 κορυφαίες επιλογές τους είναι κάτι στρατιωτικό ή κάτι με αστυνομία!ΟΛΟΙ!
έλεος...

Ανώνυμος είπε...

Ως το σχόλιο του "γιάννη" διάβαζα με ενδιαφέρον.

Μετά με έπιασε κατάθλιψη.
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να είναι αυτοί οι στόχοι και τα ιδανικά των 17χρονων;?

Αν το παιδί μου βγει έτσι, θα το πνίξω μόνη μου, με τα χεράκια μου.

"και αυτό είναι δέσμευση" (tm)

βα.αλ. είπε...

Ντάξει το θέμα είναι τεράστιο. Θυμάμαι επίσης όταν ήμουν στον ΕΣ ότι σε κάποια φάση έρχονται 50 ΕΠΟΠ στη μονάδα. Απο αυτούς το 90% ήταν από Δυτ. Μακεδονία (σημ. η περιοχή με τη μεγαλύτερη ανεργία στην χώρα). Και ακριβώς αυτή ήταν και η απάντηση ΟΛΩΝ στις απορίες εμών των εφέδρων. Όμως άλλο αυτό και άλλο κάποιος να διαβάζει και να σκοτώνεται για να μπει σε μια ΣΜΥ η ακόμα και Ευελπίδων. Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι δεν καταλαβαίνουν ότι θέτουν από 20 χρονών ΟΛη τους τη ζωή στο έλεος και στις διαθέσεις του κράτους.

Γιάννη μπορείς να λες στους συμμαθητές σου για να τους αποτρέψεις ότι η στρατιωτικοί είναι η επαγγελματική κατηγορία με το μεγαλύτερο ποσοστό απατημένων συζύγων. Μετά έρχονται οι γιατροί...

βα.αλ. είπε...

@espoir

Κάπου ο Μπάροουζ μετέφερε τα λόγια του παπού του λίγο πριν πεθάνει "Παιδί μου μη γίνεις μπάτσος και παπάς".

Ανώνυμος είπε...

τί να πω εγώ ρε παιδιά?
δεν παίρνουν από λόγια.
το μόνο που τους νοιάζει είναι ότι θα έχουν ένα σταθερό μισθό.

είναι τραγικό να παίρνεις το κινητό της συμμαθήτριάς σου και να βλέπεις φόντο αυτήν με στρατιωτικά ρούχα σε στάση προσοχής.(αληθινό περιστατικό...πέε
ρσι, πρώτη λυκείου)

βα.αλ. είπε...

Να πάρεις το photoshop να βάλεις τη φάτσα σου στον Ράμπο (ξέρεις καμία με με γκάνια και μπόλικες σφαίρες και τα μούσκουλα να πετάνε) και να τη βάλεις στο κινητό σου!!!

(Σημειολογικό ανταρτοπόλεμο το λένε αυτό.)

Και είπαμε άστους να κάνουν ότι νομίζουν. Θα δουν τη γλύκα όταν θα τρέχουν κάθε τρεις και λίγο απο δω και απο κει χωρίς να μπορούν να στεριώσουν σε ένα μέρος, όταν θα είναι μέρος ενός εντελώς ιεραρχικού μηχανισμού για τον οποίο δεν θα μπορούν να κάνουν τίποτα, όταν θα πρέπει να ανεχτούν τον κάθε μαλάκα από πάνω τους και το κάθε βύσμα από κάτω τους, όταν θα τρέχουν σε ασκήσεις επιφυλακές και μαλακίες, και όταν κυριώς και βασικότερο δεν θα μπορούν να κάνουν τίποτα για αυτό παρά μόνο να γλύψουν και να φιλήσουν κατουρημένες ποδιές.

Άστους λοιπόν φίλε Γιάννη. Θα τους δεις σε 10 χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη,
Εντελώς ξενερουά πες της συμμαθήτριας. Τα μιλιτέρ είναι πασέ! Μα πού ζει!?

Ανώνυμος είπε...

τα κρούσματα αυξάνονται και πληθύνονται:κ ένας συμμαθητής μου το δήλωσε ξεκάθαρα:ή στρατιωτικές ή αστυνομικές.

.................................................