4 Ιαν 2013

10 + 1 + 1

Σου λέω, τα σπάει ο Σπηλιάς, ποιος; απορημένη με ρωτάς, ο Νικ Κέηβ, δεν τον κατάλαβες; όχι, μου λες, απασχολημένη κάτι άλλο άκουγες, μια γάτα στο γιουτιούμπ να παίζει χεβιμέταλ

nikos spilias kai oi kakosporoi

Τον θυμάμαι στα 120 λεπτά του ΕμΤιΒί να προλογίζει τραγούδι της Κάλι Μινόγκ. Θυμάμαι μια συναυλία του που δεν πήγα. Θυμάμαι τη δυσπιστία μου απέναντι σε αυτόν τον τύπο που συνδύαζε τα ουρλιαχτά με τα δαντελένια μαντιλάκια. Τους καβγάδες με τον φίλο μου τον Β., καταραμένο ποιητή επίσης. Τη δικαίωση της δυσπιστίας μου κάθε φορά που έβγαζε κάποιο μέτριο (ή και κακό, βλέπε boatman's call) δίσκο. Ωστόσο, πάνω απ' όλα, θυμάμαι να τον ακούω πάντα. (Δυσ)Πιστά και με μανία. Μία ακόμη μουσική μου σταθερά. 

8 σχόλια:

σουηδοπακιστανός χεβιμεταλάς είπε...

εγώ τώρα που θέλω λινκ για τη γάτα που παίζει μέταλ έχω πρόβλημα;

ΠανωςΚ είπε...

Είσαι εθισμένος στις γάτες, Σουηδοπάκι;
(το κείμενο ήταν πολύ λολικό!)

μεστ απ είπε...

μόνο εμένα δεν με χάλασε καθόλου το μπόουτμανς κολ;;;

ΠανωςΚ είπε...

Οχι ρε συ Μεστ, σε πολύ κόσμο άρεσε. Εγώ είμαι ο περίεργος.

πακιμποη είπε...

κι εμένα μαρεσε. έχει δίκιο ο πανως - είναι περίεργος

ΠανωςΚ είπε...

Εχω. Είμαι. :)

sunCoater είπε...

έχει και τραγουδάκι γι΄αυτόν νομίζω.

ο νίκος ο σπηλιάς, γκουντσάν μιας αυστραλιάς κι ενός απ΄τη βρετάνια
προχτές την Κυριακή, στου rockwave τη σκηνή, μας έδωσε μετάνοια

με χέρια δεξιά κατέπληξε τους πάντες
και για τα φονικά τραγούδησε μπαλάντες

δε θέλησε ποτέ ν΄ακούσει τον βαρκάρη
μα μ' ένα "μ'αγαπάς" μας έστειλε στον άρη

ΠανωςΚ είπε...

suncoater, έχεις τον θαυμασεβασμό μου!