26 Μαΐ 2012

Εχω ένα πρόβλημα

Τόσες μυθιστορηματικές (και μη) λέσχες και δεν ξέρω σε ποιαν να γίνω μέλος:
Στη λέσχη της αυτοκτονίας; Μπα, δεν είδατε τι συνεχίζουν να τραβάνε και μετά θάνατον οι αυτόχειρες στα χέρια των διαφόρων αναλυτών, ψυχολόγων, δημοσιογράφων, ακτιβιστών;
Στη λέσχη του Τσίρκα; Μπα, ο φίλος μου ο Θωμάς λέει ότι είμαι μεν για το τσίρκο, αλλά δεν κάνει -λέει- πληθυντικό "τσίρκα", αρα πώς μπορώ να γίνω μέλος μιας λέσχης που δεν υπάρχει;
Στη λέσχη του Δάντη; Τι έγινε; Παράτησε την κόλαση κι άνοιξε λέσχη; Ασε που προτιμώ τον Χατζηγιάννη.
Των παράξενων επαγγελμάτων; Ενδιαφέρον αλλά για την ώρα είμαι άνεργος. (Μήτσο, ευχαριστώ!)
Των αθεράπευτα αισιόδοξων; Σε καμία περίπτωση, τι είμαι; κάνας χαζοχαρούμενος συνασπισμένος;
Των γονεοκτόνων; Πλάκα κάνεις τώρα; Σεχίδης μόνο ένας!
Των νέων πιανιστών; Οχι, όχι, όχι, πόσο πιο φλώρος δηλαδή; 
Των ανομολόγητων πόθων; Αυτό με αρέσει. Αλλά ίσως προκαλέσει μπλεξίματα με τις διάφορες αιθέριες υπάρξεις στις οποίες θα εξομολογηθώ τους πόθους μου. 
Των χασιστών; Ε όχι δα. Πήρα πτυχίο, δεν είμαι πια αριστεριστής φοιτητής.
Της χαράς και της τύχης; Σε καμία περίπτωση: είμαι ένας γκαντέμης emo.
Στη φιλοσοφική λέσχη της Κυριακής; Μοιράζουνε και αντίδωρο στο τέλος;
Στη λέσχη της Τρίτης; Δεν μ' αρέσει η Αγκάθα, ευχαριστώ πολύ.
Στη λέσχη Μπίλντεμπεργκ; Μετά χαράς, αλλά, προειδοποιώ, είμαι φτωχός.
Των τιποτένιων; Αυτή μου ταιριάζει.



5 σχόλια:

μεστ απ είπε...

Δεν χρειάζεται να δουλεύεις για να είσαι μέλος στη λέσχη των παράξενων επαγγελμάτων. Εξάλλου, το πιο παράξενο επάγγελμα είναι η ανεργία...

ΠανωςΚ είπε...

Προτείνω οι άνεργοι να κάνουμε απεργία και να διεκδικήσουμε αύξηση του επιδόματος.
Λες να κηρύξει πάλι κάνας δικαστής παράνομη την απεργία αυτή;

Ανώνυμος είπε...

στη λέσχη αυτών που έφαγαν τα χρόνια τους πάνω σε μπαρουτοκαπνισμένες μπάρες υπόφωτων μπαρ και σιχάθηκαν τα ελεεινά ξηροκάρπια που χωρίς έλεος και τύψεις προσφέρουν.

ΠανωςΚ είπε...

τέλος τα μπαρ και φυστικιά, τώρα μόνο σύριζα (μπουχαχα)

μεστ απ είπε...

Καλή ιδέα
φτάνει να καλέσουμε σωστό μάρτυρα

ξέρεις, εκείνον που θα πει πως "εγώ, ναι, φυσικά, τους στηρίζω, αλλά ρε άντε από εκεί που θέλουν και αύξηση του επιδόματος"
δατ σορτ οφ γουίτνες