23 Ιουλ 2008

I think too much on things I want too much

Απ' το Σεπτέμβρη του 2006 μέχρι σήμερα σχημάτισα μια πολύ συγκεκριμένη άποψη για την ιστολογιόσφαιρα, την οποία θα κρατήσω για τον ευατό μου. Το μοναδικό σταθερό μου ενδιαφέρον παραμένει η μουσική, και οι τελευταίες αναρτήσεις που αφορούν αποκλειστικά τη μουσική δεν έχουν καμία θέση σ' αυτόν το χώρο. Για το λόγο αυτό "την κάνω". Το ιστολογείν για μένα δεν είναι τίποτε παραπάνω από μία -ιδιαίτερα- ευχάριστη ενασχόληση/διάλειμμα την ώρα της δουλειάς, αρα δεν έχω κανέναν λόγο να σταματήσω. Απλώς θεωρώ ότι δεν έχει καμία σημασία να γράφω τι πιστεύω, τι σκέφτομαι, τι μ' αρέσει σε αυτόν τον κόσμο και τι όχι -και σιγά την αποψάρα δηλαδή που είχα, από αποψάρες η μπλογκόσφαιρα είναι γεμάτη. Στο εφεξής εδώ θα ακούω τραγουδάκια (τελευταίας εσοδείας τα περισσότερα) και εδώ θα -συνεχίσω να- ανεβάζω δίσκους για κατέβασμα απ' την προσωπική μου δισκοθήκη. Το παρόν ιστολόγιο μένει ως έχει, χωρίς εμένα, γιατί υποτίθεται ότι είναι ομαδικό.

Κι ένα αγαπημένο τραγουδάκι για το τέλος.


14 σχόλια:

GT είπε...

Ki allo blog? ti eisai megalo(blog)ekdotis? Alli douleia den exeis na kaneis? Parepiptontos i syllogi den yparxei sto rapidshare.

ΠανωςΚ είπε...

Ναι, την έσβησαν απ΄το ράπιντσεαρ γιατί είχε πολλές πρόσφατες κυκλοφορίες και παραβαίνει τους κανόνες του σάιτ.

Παρεπιμπτόντως όταν γίνω μεγαλοεκδότης, θα μου μιλάς με σεβασμό σε στάση προσοχής.

Argos είπε...

έχεις και αλλού που πρέπει να γράφεις, έτσι;

Ανώνυμος είπε...

Πες μας και με πιο τραγουδάκι μας αφήνεις, γιατί εδώ και τόση ώρα το ακούω και δεν μπορώ να θυμηθώ. Blur, ετσι?

kostasK είπε...

Γιατί έτσι ρε αξά? Νομίζω πως μια χαρά ταιριάζεις και με το υπόλοιπο blog. Anyway, it's your call, ελπίζω μόνο να μη χαθείς γενικώς.Θα τα λέμε από τα άλλα...

ΠανωςΚ είπε...

Ανώνυμε, σωστός είσαι. Resigned των Blur, απ' τη δισκάρα Modern Life is rubbish.

Πώς να χαθώ βρε αξά; Αφύ όσο δουλεύω θα μπλογκάρω. Απλώς ήθελα μια αλλάγή και λιγότερο μπλαμπλα στα ποστ. (αν ποσταρα ακόμη μια φωτογραφία του νομάρχη, θα πάθαινα αλλεργικό σοκ...)

ΠανωςΚ είπε...

Αργε, δεν ξεχνώ ότι έχω ανοιχτούς λογαριασμούς. Απλά πού να βγαίνω με τη φωτογραφική στους δρόμους τώρα...

Ανώνυμος είπε...

Γαμώτο...
Τώρα που θα βλέπουμε 32 νέες αναρτήσεις το δευτερόλεπτο?
Όπως και να χει τα μουσικά σου γούστα είναι εξίσου δελεαστικά προς παρακολούθηση! τσαο τσαο

MenieK είπε...

Κάτσε το 'χω, αλλάζει η διεύθυνση και καταργείται ο νομάρχης (αλλά αυτό δεν είναι και καμιά τρομερή απώλεια, σωστά?).. Οπότε, εσύ θα ανεβάζεις μουσικά ποστ κι εμείς διατηρούμε το δικαίωμα να σου γράφουμε άσχετα σχόλια (γιατί κι εδώ το ίδιο δεν κάνουμε?)... ΟΚ.. μόνο να θυμηθώ να αποθηκεύσω τις διευθύνσεις :-)

demetrat είπε...

Κάτσε ρε πουλάκι μου και συ να το κουβεντιάσουμε λίγο.
Να τη βάζεις τη μουσικούλα σου.
Αλλά επειδή τα άλλα τα ...καμάρια σ αφήσανε μονόπανω, εμείς τι σου φταίμε.ε;

ΠανωςΚ είπε...

Αρσένιε, πρέπει να τα πούμε από κοντά, να δεις ότι διά ζώσης είμαι ακριβώς το αντίθετο: παντελώς λιγομίλητος. Φενάκη, παιδί μου, το δίκτυο, φενάκη!

Μενιέκ, όπως τα λες. Θα είναι χαρά μου να μου γεμίσεις άσχετα σχόλια οποιοδήποτε ποστ μου.

Δημητράτ, κανείς δεν μου φταίει, πέρα από τη μεγαλομανία μου. Για αυτό, θα παίζω μουσικούλες, και από κάτω θα συζητάμε για την καλύτερη πιθανή συνταγή για πιπεριές κέρατα.

Ανώνυμος είπε...

na doume tote poios aptous duo 8a milaei otan vre8oume...
xa xa xa!

παράλληλος είπε...

Δεν έχεις το δικαίωμα να αραιώσεις!
Το δικό μας διάλειμμα απ΄ τη δουλειά δε μετράει;
Να μείνεις να εξαντλήσεις το συμβόλαιό (με τον λαό) σου!

ΠανωςΚ είπε...

αρσέν: ποιος θα μιλάει; Εγώ ξέρω: ο βάαλ!

Παράλληλε, μη με κάνεις να αναφωνήσω σαν άλλος Κριστιάνο Ρονάλντο ότι αισθάνομαι σκλάβος...