24 Ιουλ 2008

"Γύρνα πίσω Σιτζούο"

Μόλις ρεύτηκε ο μικρός κλόνος άρα πήρα σύνθημα να ξεκινήσω.
Επίσης ο Σιτζούο είναι (νομίζω ότι έτσι είναι το όνομα του) ένας τύπος ή μια τύπισσα από τον Καμπαμαρού.
Επίσης μεγάλε Πάνε είναι εαυτός και όχι ευατός. Χε χε, χα χα, επιτέλους έκανε και κάποιος άλλος ένα λάθος.
Το λοιπό. Είχα σκοπό να αφήσω ένα σχόλιο αλλά αφού η προσπάθεια είναι ομαδική και είμαι μέσα στην ομάδα (έστω και αν ο χρόνος είναι λίγος και η συνεισφορά μου μικρή) θα πρέπει να αφήσω επίσημα την άποψη μου για την εξέλιξη τη σημερινή.
Όχι φίλε. Δε μπορείς να την κάνεις έτσι με ελαφρά. Τι πάει να πει η μπλογκόσφαιρα τι είναι και τι πιστεύει ο καθένας και τέτοια. Τι είναι αυτές οι παπαριές; Στα τέτοια σου ρε φίλε τι πιστεύει ο καθένας. Και στα τέτοια σου επίσης για το τι γίνεται μέσα στην μπλογκόσφαιρα γενικά και αόριστα. Ξεκίνησες αυτή τη φάση από περιέργια, μάλλον και συνέχισες αυτή τη φάση γιατί ήταν κάτι που σε εξέφραζε νομίζω. Και εξέφραζε και εμένα.
Τι πάει να πει ότι "να εγώ δηλαδή στο χρόνο που είχα στη δουλειά κλπ";Να εγώ με μουσική μόνο ασχολιέμαι και τέτοια. Αν μου πεις ότι βαρέθηκες τη φάση ΟΚ. Αν μου πεις ότι σου την έδωσε η φάση ΟΚ. Αν μου πεις ότι εσύ μόνο έγραφες και ασχολήθηκες και πλέον βλέπεις ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον (για διάφορους λόγους) από εμάς τους υπόλοιπους της ομάδας και νοιώθεις ότι σε έχουμε γράψει εκεί που δε πιάνει μελάνι ΟΚ. Αλλά νόμιζα ότι είχαμε μια κοινή συνεισταμένη στην όλη ιστορία. Και εμένα η άποψη μου για την μπλογκόσφαιρα δεν είναι μάλλον η ίδια.
Η ιστορία αυτή πρέπει να συνεχίσει για να ενωθούμε με όλους τους υπόλοιπους που έχουν την ίδια άποψη για τα πράγματα. Ναι ακούγεται ονειρικό και ουτοπικό αλλά μήπως την ουτοπία δεν αναζητούμε; Άσε που είναι και ο μόνος τρόπος να ξεσπάσω για κάποια πράγματα. Ειδάλλως θα σκάσω.
Ποτέ δε θεώρησα ότι σε αυτό το μπλόγκ μου ανήκει ένα κομμάτι. Ήταν, λόγω συγκυριών κυρίως, τόσο λίγη η συνεισφορά μου που δε μπορούσα να πιστεψω διαφορετικά πράγματα. Αν τα πίστευα θα ήταν πολύ εγωισικό. Γι' αυτό θεωρούσα πάντα ότι ήταν δική σου προσπάθια και γούσταρα πάντα που συμμετείχα. Και μου άρεσε που είχα λόγο σε αυτή την ιστορία και έγραφα και εγώ αυτά που μου έρχονταν. Ένοιωθα ότι κάποιος με εμπιστευόταν. Και γούσταρα και το ύφος όχι μόνο όσων έγραφαν εδώ πέρα αλλά και αυτών που άφηναν τα σχόλια τους. Λίγα πολλά δεν έχει σημασία.
Μπορεί να φαίνομαι πικραμένος. Ναι είμαι.
Κυρίως γιατί η απόφαση σου αυτή έρχεται σε ένα χρονικό σημείο που είχα αποφασίσει ότι πλέον θα είμαι πιο ενεργός στο μπλόγκ. Υπήρξε και η απαραίτητη μετακόμιση κάποιου που ενοχλείται από το τσίκι τσίκι του πληκτρολογίου σε διπλανό δωμάτιο οπότε και θα μπορούσα πλέον να είμαι πιο ενεργός.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ:
Η "παραίτηση" σου δε γίνεται δεκτή.
Από τη στιγμή όμως που επιμένεις...
Την κάνεις εσύ θα την κάνω και εγώ. Δε μπορώ να συντηρίσω κάτι που δε μου ανήκει. Αλλά είχα την τιμή να συμμετέχω. Προσπαθώ να βρω ένα παράδειγμα για να σου δώσω να καταλάβεις...
λοιπόν....
Ο Ζαγοράκης έχει τον ΠΑΟΚ φίλε. Ο Βρύζας είναι τεχνικός διευθυντής.
Αν φύγει ο Ζαγοράκης, ο Βρύζας νομίζεις ότι θα κάτσει;

10 σχόλια:

Argos είπε...

Εντάξει με όλα, αλλά εκείνες τις π@#$%^ες με τον ΠΑΟΚ τι τις ήθελες;
Χάθηκε να δώσεις παράδειγμα από την μεγάλη ομάδα της πόλης μας, τον Άρη;

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

τον ποιόν;
Αν πόλη "μας" θεωρείς το Χαριλάου και τη Νέα Ελβετία...ΟΚ...
(νομίζω δεν έχουμε μιλήσει ξανά για ομάδες αλλά αν είναι να το πάμε να ξες η καφρίλα δε με αρέσει αλλά καθόλου όταν λέμε ε;Η καζούρα είναι καλοδεχούμενη. Καλά το πάμε πάντως. Ακούς εκεί άρης...)

kostasK είπε...

Δεν θα έλεγα τίποτα για το άρθρο γιατί είναι λιγουλάκι προσωπικό και στοχευμένο (αν και μάλλον στα αρχίδια του ο αξάς :) ).

Όμως δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστα δύο πράγματα που με στενοχώρησαν υπέρ του δέοντος.

α) Σιτζούνε είναι το όνομά του καλέ, όχι Σιζούο! Άκου εκεί...

β) Μιλάτε για ομάδες της Θεσσαλονίκης....
Που κολλάει τότες μια ομάδα (Μπάοκ) που ξεκίνησε από άλλη Πόλη και κάποιος Αρούλης που βγήκε από τα σπλάχνα της μόναδικής, θεικής, original ομάδα της πόλης.....τον ΗΡΑΚΛΗ! χιχιχιχι

Ητα...Ρο...Αλφα...ΚΛΗΣ.......ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ!

demetrat είπε...

Καλά λέγανε οι παλιοί, η πολλή δουλειά τρώει τον αφεντοπάνω.
Πάντως γιά να πούμε και του στραβού το δίκιο, το αφήσαταν μαναχότ το παιδί.

ΠανωςΚ είπε...

Εν Χριστώ και όχι μόνο αδερφέ ΙωάννιΣκορδοπέογλου. Με συγκινείς. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα ωστόσο. Πεδίον δόξης λαμπρό, εφόσον έχεις χρόνο τώρα, για ποστάρεις. Και τι νομίζεις; Πάλι εγώ θα είμαι ο συχνότερος επισκέπτης αυτού του μπλογκ. Και όπως βλέπεις, το ονοματάκι μου ακόμη υπάρχει στην μπάρα δεξιά.

Αργε και ΚώσταΚ, στο τέλος της σεζόν θα φανούν τα "αφεντικά της πόλης". Ωστόσο ενα παλιό σύνθημα λέει "θάνατος στα αφεντικα".

Δημητρατ, ο στραβός έχει πάντα δίκιο!

βα.αλ. είπε...

Ρε Πάνω λεβεντήμ' μπορείς να μου πεις που θα βρίσκουμε τόσους λόγους να μισούμε και εμείς τον Ψωμιάδη που είμαστε μακριά;

Κάθε θεάρεστο έργο εμεπριέχει την αυτοθυσία.

Κάποια στιγμή στο μέλλον να ξέρεις θα ανακυρηχθείς προφήτης.

παράλληλος είπε...

Πάνω, γύρνα στον λαό σου!

Ioanni, απείλησέ τον με τιμωρία νηστείας!

demetrat είπε...

αμάν μαρέ Σιτζούο.
Όλοι στα γόνατα έχουμε πέσει!

ΠανωςΚ είπε...

Καλέ μου βάαλ. Το μίσος, όπως θα με διορθωνες κι εσύ, πρέπει να είναι ταξικό, όχι προσωπικό.

Παράλληλε και Δήμητρα, πληζ, μη με κάνετε να νιώθω άσχημα.
Και σιγά δηλαδή το τρομερό πράμα, που σηκώνει τόση συζήτηση και σχόλια. Τα μπλόγκ και οι μπλόγκερ δεν σηκώνουν τόση συζήτηση ρε παιδιά...

βα.αλ. είπε...

Εννοείται ότι είναι ταξικό. Αλλά μετά από τόση στενή σχέση με τον Ψωμιάδη έχω αποκτήσει και κάτι προσωπικά... :)

Τέλος πάντων όντως το θέμα είναι απλό. Δεν είναι μεροκάμματο το blog. Το κάνεις επειδή γουστάρεις. Άμα δε γουστάρεις δεν το κάνεις. Ξέρουμε ότι δε χάνεσαι και ότι εδώ στη γύρα θα είσαι...

Τι να κάνουμε όμως ρε Πάνω. Δημιουργείς εξαρτήσεις, άμα τις κόβεις δεν τρέχει τίποτα;;; Αυτά πληρώνεις τώρα... Άλλωστε υπάρχουν και άλλα μπλογκ να γράφεις άμα θες... (Θες μια πρόσκληση;;; Πληρώνω καλά...).

Περίοδος καλοκαιρινών μεταγγραφών να μη χτυπήσω και γω κάτι...;;;

Άντε καλά να περνάς...