11 Δεκ 2007

Ο γκαντέμης, ο χαζός και ένα λάκι στράικ, μπας και αλλάξει η τύχη μας, γαμώ την ατυχία μου

-Και μια μέρα κόρη μου θα γίνεις πρωθυπουργίνα...
-Τα μπερδέψατε κύριε επίτιμε. Η Άννα είμαι, όχι η Ντόρα. Πρωθυπουργίνα πάντως μια φορά θα γίνω!










Ο Γιωργάκης μπροστά στην -πραγματικά διακριτική- κάμερα το παίζει φίλος του εργάτη, επισκεπτόμενος τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Αναρωτιέμαι, το όνομα Γιαννίτσης δεν του θυμίζει τίποτε;











Παλιά διαφήμιση των Λούκι Στρίκε, όπως τα λένε στη Βαρκελώνη, υπόσχεται να διατηρήσει τον καπνιστή πάντα στιλάκι.Τώρα που αλλάξανε οι καιροί και ήρθαν τα πάνω κάτω και θέλουνε με το ζόρι να μας κάνουν όλους στιλάκια, λόγω οικονομικής λιτότητας, η λύση είναι και πάλι Strike. Απεργία λοιπόν αύριο!

3 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

Συγγνώμη αλλά
ΓΙΑΤΙ ΑΦΑΙΡΕΣΕΣ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ από τα λάκι στράικ;!΄
Σήμερα που γιορτάζει το ΚΟΚΚΙΝΟ χρώμα (και τα λιμάνια, γεια σου Λίβερπουλ!!!!)

Λάκι η ομάδα μου.
Στράικ η γεσεέ (δίπλα τους είμαι, Αλεξάνδρας!!!)
Κόκκινος ο Θρύλος.. άσε..
το'χασα!

Βασικά, από χτες τα έχω χαμένα και ψάχνω να τα βρω!

Καλημέρες!
(η φάτσα του Ακατονόμαστου, όλα τα λεφτά πρωί-πρωί...)

ΠανωςΚ είπε...

Πάει κερδίζετε σε ένα ματς και το χάνετε εντελώς εσείς οι γάβροι. Βρε Μετεωρίτη, εγώ δεν αφαίρεσα κανένα χρώμα. Απλώς τότε, παλιά, τις διαφημιστικές αφίσες τις κάνανε ασπρόμαυρες. Δικαιολογείσαι όμως, τέτοια χαρά θα ξαναδείτε σε καμια δεκαετία.

Μετεωρίτης είπε...

Bρε!!
Δεν ντρέπεσαι να λες τέτοια λόγια!!
Ακουσε δεκαετία!!
ΚΟΚΚΙΝΟ πιπέρι στο στόμα,
για να καίει!!!

Καλημέρα
(φέρτε μας τη Μπάρτσα!)