H Αφροδίτη ήταν χοντρός. Τι πάει να πει «δεν γίνονται αυτά τα πράγματα;». Όλα γίνονται, απ’ τη στιγμή που ο Ομπάμα είναι μουσουλμάνος και ο Χίτλερ γεννηθείς στη Γερμανία, λεφτά, σύμφωνα με τον ΓΑΠ, υπάρχουν κι ο Χρυσοχοΐδης προστατεύει τον πολίτη, στις δε πορείες πλέον δεν χρησιμοποιούνται χημικά και η ΕΛΑΣ βρίσκεται πολύ κοντά στη σύλληψη των δραστών της επίθεσης κατά της Κούνεβα.
Λοιπόν, ας το πιάσουμε απ’ την αρχή: Η Αφροδίτη ήταν χοντρός, με μούσια και γυαλιά. Αυτά τα γυαλιά τα είχανε φορέσει κάποτε κάτι αλάνια σε έναν σκύλο και ο σκύλος με ύφος πολύ σοφιστικέ πήγε και άραξε στου Ζήσιμου, στην πλατεία, έστριψε τσιγάρο και διάβασε τον Πόρφυρα.
Η Αφροδίτη τα ’χε πάρει στην κράνα. Άυπνος και άπλυτος για μέρες, αγάμητος εδώ και κάτι αιώνες, έψαχνε τσαμπουκά και φασαρία. Στην πρώτη γραμμή της αλυσίδας, απέναντι στους καπελάκηδες, ούρλιαξε «θα σας σκίσω καριόλια καρακόλια».
Το όργανον, αιφνιδιασμένο από το μίσος και τον διαφαινόμενο αλληλοσπαραγμό, έπιασε την Αφροδίτη όχι από το στήθος αλλά από το λαιμό. «Κωλόμπατσε, θα σε γαμήσω, πάρε τα χέρια σου απ’ το λαιμό μου», είπε αυτός. Η Αφροδίτη, όχι καλογυμνασμένος, αλλά θεριό ανήμερο όταν τα έπαιρνε κρανιακά, ανάγκασε το όργανον να υποχωρήσει πισωπατώντας, μέχρι που περδικλώθηκε σε σταθμευμένο όχημα και σωριάστηκε φαρδύ πλατύ εις το καπό. Ελευθερωμένος επιτέλους απ’ τον σφιχτό εναγκαλισμό του με το όργανον της εξουσίας η Αφροδίτη τού έριξε μιαν αγκωνιά στο στομάχι και στη συνέχεια έκανε χάι φάιβ με τον διπλανό σύντροφα στην αλυσίδα.
Κι ύστερα ήρθαν, σμήνος από μέλισσες, τα ΜΑΤ. Τα πόδια στην πλάτη και μέσα στη σχολή. Η Αφροδίτη ήταν εξοργισμένος. Βγήκε στο προαύλιο, φάτσα με τα ΜΑΤ: «Να, παλιόμουνα, να, στον κώλο σας, να, μουνόπανα, να, σας γαμήσαμε, να, φαλάγγι σας πήραμε, τσουτσέκια της εξουσίας, να ρε, να… να!». Κι η Αφροδίτη εχώθη πάλι μέσα στη σχολή.
«You are surrounded, dolby surrounded, there’s no escape from there, there is Rio(t), and here is Antirio(t)» -καλά ε, με θαυμάζω, μεγάλο, πολύ μεγάάάάλο λογοπαίγνιο.
Πράγματι οι μπάτσοι είχαν κυκλώσει το χώρο και διεμήνυαν ότι δεν θα φεύγανε από κει παρά μόνον αν συλλαμβάνανε εκείνον τον χοντρό με τα μούσια, τα γυαλιά του οποίου φορούσε ο σκύλος που αμέριμνος έπινε καφέ στο Λιστόν διαβάζοντας τον Πόρφυρα.
Η Αφροδίτη εντέλει γλίτωσε χάρη σε έναν αναρχικό με μηχανάκι, χάρη στον θηλυκό Λέοντα Τρότσκι και χάρη σ’ έναν κουκουέ καθηγητή πανεπιστημίου.
Κι όλη αυτή η φασαρία για ένα κωλοδάχτυλο που η Αφροδίτη απηύθυνε στους μπάτσους και συνέλαβε -ευτυχώς μόνον αυτή- η κάμερα τοπικού επαρχιακού τηλεοπτικού σταθμού, προτού παραχωρήσει το επίμαχο υλικό, με μεγάλη προθυμία, στην αστυνομία. Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι!
Σήμερα, δέκα χρόνια μετά, η Αφροδίτη δουλεύει ως δημοσιογράφος. Το όργανον εξακολουθεί να δουλεύει ως όργανον. Ο αναρχικός με το μηχανάκι κάνει ομοιοκαταληξία με τη Σαμοθράκη. Ο θηλυκός Τρότσκι είναι ξυλοκόπος στο Μεξικό. Ο κουκουές καθηγητής πανεπιστημίου εις μάτην προσπαθεί να εκλεγεί βουλευτής. Ο σκύλος, με μάτια υγρά, εξακολουθεί να φορά τα γυαλιά της Αφροδίτης πίνοντας αμέριμνος καφέδες στην πλατεία.
Η Αφροδίτη τα ’χε πάρει στην κράνα. Άυπνος και άπλυτος για μέρες, αγάμητος εδώ και κάτι αιώνες, έψαχνε τσαμπουκά και φασαρία. Στην πρώτη γραμμή της αλυσίδας, απέναντι στους καπελάκηδες, ούρλιαξε «θα σας σκίσω καριόλια καρακόλια».
Το όργανον, αιφνιδιασμένο από το μίσος και τον διαφαινόμενο αλληλοσπαραγμό, έπιασε την Αφροδίτη όχι από το στήθος αλλά από το λαιμό. «Κωλόμπατσε, θα σε γαμήσω, πάρε τα χέρια σου απ’ το λαιμό μου», είπε αυτός. Η Αφροδίτη, όχι καλογυμνασμένος, αλλά θεριό ανήμερο όταν τα έπαιρνε κρανιακά, ανάγκασε το όργανον να υποχωρήσει πισωπατώντας, μέχρι που περδικλώθηκε σε σταθμευμένο όχημα και σωριάστηκε φαρδύ πλατύ εις το καπό. Ελευθερωμένος επιτέλους απ’ τον σφιχτό εναγκαλισμό του με το όργανον της εξουσίας η Αφροδίτη τού έριξε μιαν αγκωνιά στο στομάχι και στη συνέχεια έκανε χάι φάιβ με τον διπλανό σύντροφα στην αλυσίδα.
Κι ύστερα ήρθαν, σμήνος από μέλισσες, τα ΜΑΤ. Τα πόδια στην πλάτη και μέσα στη σχολή. Η Αφροδίτη ήταν εξοργισμένος. Βγήκε στο προαύλιο, φάτσα με τα ΜΑΤ: «Να, παλιόμουνα, να, στον κώλο σας, να, μουνόπανα, να, σας γαμήσαμε, να, φαλάγγι σας πήραμε, τσουτσέκια της εξουσίας, να ρε, να… να!». Κι η Αφροδίτη εχώθη πάλι μέσα στη σχολή.
«You are surrounded, dolby surrounded, there’s no escape from there, there is Rio(t), and here is Antirio(t)» -καλά ε, με θαυμάζω, μεγάλο, πολύ μεγάάάάλο λογοπαίγνιο.
Πράγματι οι μπάτσοι είχαν κυκλώσει το χώρο και διεμήνυαν ότι δεν θα φεύγανε από κει παρά μόνον αν συλλαμβάνανε εκείνον τον χοντρό με τα μούσια, τα γυαλιά του οποίου φορούσε ο σκύλος που αμέριμνος έπινε καφέ στο Λιστόν διαβάζοντας τον Πόρφυρα.
Η Αφροδίτη εντέλει γλίτωσε χάρη σε έναν αναρχικό με μηχανάκι, χάρη στον θηλυκό Λέοντα Τρότσκι και χάρη σ’ έναν κουκουέ καθηγητή πανεπιστημίου.
Κι όλη αυτή η φασαρία για ένα κωλοδάχτυλο που η Αφροδίτη απηύθυνε στους μπάτσους και συνέλαβε -ευτυχώς μόνον αυτή- η κάμερα τοπικού επαρχιακού τηλεοπτικού σταθμού, προτού παραχωρήσει το επίμαχο υλικό, με μεγάλη προθυμία, στην αστυνομία. Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι!
Σήμερα, δέκα χρόνια μετά, η Αφροδίτη δουλεύει ως δημοσιογράφος. Το όργανον εξακολουθεί να δουλεύει ως όργανον. Ο αναρχικός με το μηχανάκι κάνει ομοιοκαταληξία με τη Σαμοθράκη. Ο θηλυκός Τρότσκι είναι ξυλοκόπος στο Μεξικό. Ο κουκουές καθηγητής πανεπιστημίου εις μάτην προσπαθεί να εκλεγεί βουλευτής. Ο σκύλος, με μάτια υγρά, εξακολουθεί να φορά τα γυαλιά της Αφροδίτης πίνοντας αμέριμνος καφέδες στην πλατεία.
14 σχόλια:
Ο σκύλος είναι ο ίδιος που είχε δαγκώσει την Αφροδίτη ένα βράδυ στη Σπηλιά;
Οχι, εκείνος φαρμακώθηκε απ' τη δαγκωματιά.
Και ο αναρχικός με το μηχανάκι μήπως είναι αυτός που ένα βράδυ σε ένδειξη αντίστασης στην ιδιοκτησία και στη ρύπανση του περιβάλλοντος από τα παπάκια έσπασε τον καθρέφτη από το δικό μου μηχανάκι;
Διευκρίνιση προς τους λογής λογής τρολαρίες: Η ιστορία της ανάρτησης είναι απολύτως φανταστική. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα, τόπους ή καταστασεις είναι καθαρά συμπτωματική.
@ Ιλπόλο: όχι ρε, έχεις μπερδέψει πρόσωπα και καταστάσεις.
Γκλουπ! Τι εννοείς φανταστικά; Δεν υπάρχει ο Χρυσοχοΐδης; Σκύλοι δεν κυκλοφορούν στο Λιστόν; Ιιιιιι...οι μπάτσοι δε χορεύουν στροβιλιζόμενοι στα καπώ;
Μη μου πεις ότι κι η Αφροδίτη ξύρισε το μούσι κι έβαλε φακούς επαφής γιατί θα πεθάνω.
καλά ε? το rio(t) - antirio(t) έγραψε ιστορία λέμε....
εεε!!! που πήγε το 'Κ' μου??
διάβασε τον Πόρφυρα?!?!? μπουχαχα
ο αναρχικός με το μηχανάκι είναι αυτός που λούζεται τη βενζίνη όταν τον εγκαλεί η συντρόφισσά του η αριστερίστρια γιατί άργησε να γυρίσει...
Χαχαχα! Επιτέλους, η πραγματική ταυτότητα της Αφροδίτης. Εύγε δαιμόνιε Πίκο Απίκο!
GoGo, η Αφροδίτη ξύρισε το μούσι, έβαλε φακούς, έγινε εξώφυλλο στο Φόκιους και αναμένεται να ποζάρει και για το Χάστλερ...
Kostas με και χωρίς Κάπα: Υπήρχε στο Ρίο, λέει ένας αστικός μύθος, ένας μουρλαμένος τυπάς που κοιτούσε απέναναντι στο Αντίριο και φώναζε: Άη εμ δε μαστερ οφ δε χίαρ εντ δε μάστερ οφ δε αντιχίαρ...
Pakiboy, παρανάλωμα του πυρός τον έκανες τον αναρχικό. Ειδικά άμα είναι στουπί απ' το μεθύσι και λουστεί και τη βενζίνη, θα γίνει... άστα βράστα.
Κ1 μερσί, αλλά ο Πίκος είναι απ' άλλο ανεκδοτο, απο εκείνο δηλαδή που είναι μέσα στο αερόστατο ο Απίκος με τον αεροστασιάρχη και του λέει ο Πίκος: Πω πω... Δες πόσο ψηλά είμαστε, σαν μυρμήγκια φαίνονται οι ανθρώποι. Και του απαντά ο αεροστασιάρχης: Δεν ξεκινήσαμε ακόμη. Αυτά που βλέπεις μυρμήγκια είναι!
(περιττό να δηλώσω τοις πάσι ότι αυτό είναι το πιο αστείο πράγμα που έχω διαβάσει ποτέ... στην Φρουτοπία του Τριβυζά, εννοείται)
Ξέρεις το φοβερό επιστημονικό συμπέρασμα, ότι η Μόνα Λίζα ήταν άντρας, ε; :)
(και το τραγούδι που έβαλες, πολύ καλή επιλογή!)
Με φώναξε κανείς (κλικ μι λεμε)
(Κ2, θενξ)
Δαιμόνιε ρεπόρτερ ο αστικός μύθος λέει ότι ο τύπος έκανε καμάκι σε τουρίστριες λέγοντας here is rio, anti-here is antirio, I'm the master of the here.
Ποιες λετριστικές φιγούρες κρύβονται κάτω από τα ονόματα, γιόγιας, ιλπόλος και κορομιός;
Ανώνυμε, ευχαριστώ για την ορθή διόρθωση - υπενθύμιση. Κάπου όμως διάβασα ότι η προτιμότερη πραγματικότητα δεν είναι η πραγματική, αλλά αυτή που το μυαλό μας θυμάται και έχει διαμορφώσει, συνήθως διαστρεβλώνοντας την πραγματική πραγματικότητα.
(οι γιόγιας, ιλπόλος και κορομιός είμαστε εγώ...)
Δημοσίευση σχολίου