16 Νοε 2009

Bourgogne

Dans les vignobles, Bourgogne, 15 Novembre

Fixin, Bourgogne, 15 Novembre

Monthelie, Bourgogne, 14 Novembre


Les vignerons révolutionnaires, Bourgogne

Επεξήγηση: Το σύνθημα στον τοίχο δε γράφτηκε προφανώς από κάποιο καλλιεργητή αλλά μάλλον από τους χιλιάδες που συρρέουν στη Βουργουνδία για να δοκιμάσουν τα περιβόητα κρασία της. Ως κρασί του τριημέρου ψηφίστηκε ομόφωνα το Corton-Charlemagne Grand Cru. Οι τιμές του κυμαίνονται μεταξύ 61-165 ευρώ. Αν και λευκό, αγαπήθηκε φανατικά, όταν το δοκιμάσαμε σε αυτή την κάβα στο σατό του Corton. Φυσικά μείναμε στη δοκιμή, καθώς κανείς δεν είχε να διαθέσει 70 ευρώ για να το αγοράσει.

5 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Αλφάδια στους αμπελώνες;
"Πιες πιες της ταραχής το κρασί".

Ανώνυμος είπε...

"Ενάντια στον καπιταλισμό και στην παγκόσμια μαλακία"

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Μεγάλο σύνθημα ο (αμπελο)φιλόσοφος!

Ανώνυμος είπε...

La Bourguignonne

Πάντα με το μπουκάλι δίπλα μου,
πίνω κάτω από την κληματαριά
πιο ευτυχής κι από βασιλιά.
Το πρωί ποτέ δεν παιδεύομαι
γιατί με ένα ποτήρι κρασί ξεπλένομαι.
-
Θέλω να θάψουν,
όταν θα πεθάνω
δίπλα μου ένα ποτήρι
γεμάτο ως τα χείλη.
Να είμαι ξάπλα στο κελάρι
σε μία στάση σοβαρή
κάτω από το βρυσάκι
δίπλα στο κρασί.
-
Ρεφραινάκι:
Ευτυχισμένο παιδί της Βουργουνδίας
δεν είχα ποτέ κακοτυχία
όταν κοκκινίζει το μούτρο μου
είμαι περήφανος που είμαι βουργουνδός!

Αυτοσχέδια μετάφραση, υπό την επήρεια εκλεκτού kir, λαϊκού βουργουνδικού τραγουδιού του 18ου αιώνα,
Α.

Ανώνυμος είπε...

Αυτά είναι! Αλκοολισμός με άποψη!