17 Αυγ 2009

Μάφτα βαύρα

me: Γεια σου βοσκέ μου με τα γίδια σου 1:57 PM γεια σου φίλε μου με τις διακοπές σου me: Απ' άβριο. Εργάζομαι σήμερα. 1:58 PM ναι, ξέχασα me: Ηδη καλησπέρισα τον κύριο προϊστάμενο... Τεσπά, τι κάνεις εσύ; Επιστροφή στη δουλειά; ναι πάλι πίσω me: δεν σε χάλασε 1:59 PM γιατί; me: γιατί τώρα δεν μπορείς να πιεις μεσημεριανά τσίπουρα... Είχες καλομάθει... Δουλειά ρε! 2:00 PM Arbeit macht frei me: Ρηχάινε μπίτε, αυτά είναι τα μόνα γερμανικά που ξέρω 2:01 PM Αυτό που έγραψα ήταν γραμμένο σε όλες τις αντίστοιχες πύλες me: απαπαπαπαπα... 2:02 PM αντιπροτείνω -για να δεις τι αστεράτος που είμαι: 2:03 PM πολύ προχώ... 2:05 PM me: είναι απ' τα βασικά: αυτό του Βανεγκέμ και αυτό του Λαφάργκ



3 σχόλια:

Go_Go είπε...

Φύγε.. φύγε γαμώτο να ησυχάσουμε επιτέλους, έστω και για λίγο...

Μετεωρίτης είπε...

μπα; την κάνουμε;!

Καλέ που βρέθηκε αυτή η χίπικη εκτέλεση;!
Εγώ, πάλι, αυτό το παίζω από marc almond με συμφωνική ορχήστρα να του κάνει μπακ απ και με αρέσει πάρα πολύ (και ο μαρκ και το άσμα και η συμφωνική).

Να σε πω χρόνια πολλά, γιόρταζες μπρε της Παναγίας;

Εγκό γκύρισε χτες. Εγκό μόνη μου γκραφείο. Εγκό απέκτησα προφορά αφού σήμερα εργκάστηκα σαν αλλονταπό... αυγκουστιάτικα... ο μόνος άντρωπο που ντουλεύει εντώ...

Μετεωρίτης είπε...

άντε, μπράβο και για την προαγωγή, όπως κατάλαβες διάβασα τα posts μέχρι που έφτασα στην προαγωγή σου!

Θα έλεγα κάτι, αλλά έχω χάσει εντελώς το χιούμορ μου. Ποιος το περίμενε ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα, ποιος, εγώ, η βασίλισσα του κωλοβρέματος; Και μην ξύνεις πληγές με τα βιβλία... Αν θέλετε να γράψετε ένα βιβλίο; Μωρέ θέλουμε. Και το γράφουμε εδώ και 5 χρόνια. Αυτό δεν θέλει μάλλον.