25 Φεβ 2007

Δύο από τα 24 σονέτα για την πολιτική διαχείριση της ερωτικής απελπισίας

σονέτο πρώτο - άτιτλο

"σου έγραψα
"the night of the storm i slept in her bed"
τζέημς τζόυς, οδυσσέας, σελ. 842

μού έγραψες
"βράζουμε το κοκκινογούλι για ενενήντα λεπτά¨
βέφα αλεξιάδου, οι συνταγές μου, σελ.201

δηλαδή
τα μιλήσαμέ
τα σύμφωνήσαμέ"



σονέτο δεύτερο
τίτλος: LOCUS DELICTI: MELQUIADES


"στο καφέ που βρεθήκαμε χθές
τώρα μαζεύτηκαν πολλοί περαστικοί
σταμάτησα κι εγώ με τους ρεπόρτερς
ν' ακούσω για ένα έγκλημα απεχθές
POLICE LINE- DO NOT CROSS
ένα όργανο με άσπρη κιμωλία
σκιτσάρει ένα περίγραμμα οικείο
κι ένας νεαρός υπαστυνόμος,
δέκατη τρίτη επιλογή
την είχε βάλει τη σχολή
στο μηχανογραφικό του,
-περάστε πίσω κύριε
δεν υπάρχει τίποτε να δείτε
-κάνε στην άκρη ρε καριόλη
που θα μου πεις εμένα αν υπάρχει
εγώ
είμαι το πτώμα"



η συλλογή αυτή- 24 σονέτα για την πολιτική διαχείριση της ερωτικής απελπισίας και 24 μηχανές για το ίδιο περίπου πράγμα- κυκλοφόρησε το καλοκαίρι του 2006 στη θεσσαλονίκη, είναι ένα αυτοδιαχειριζόμενο έργο του αιμόφιλου τ. ινφλουέντζα (ο οποίος γράφει σαρκάζοντας στην 6η σελίδα "εσύ εκδόσεις θεμέλιο εγώ εκδόσεις μεταίχμιο εσύ εκδόσεις τεκμήριο εγώ εκδόσεις futura εσύ εκδόσεις εστία εγώ εκδόσεις νεφέλη εσύ κεράσεις εμένα παγωτό κεράσι εγώ θέλει?") και την εικονογράφηση έκανε η σεράτια μαρκένσες. η συλλογή μπορεί να μην εκφράζει τα "υψηλά" νοήματα, μπορεί να μην ικανοποιεί τις αισθητικές αναζητήσεις των πολλών και μπλα μπλα μπλα, αλλά εμένα με άρεσε γιατί κυκλοφορεί χωρίς αντίτιμο, γιατί δεν θέλει να είναι εμπόρευμα και γιατί οι φυσικοί γονείς της παλεύουν σκληρά να μη γίνει, εμπνεόμενοι απ' τα οράματα του ελευθεριακού κομμουνισμού. η συλλογή βρίσκεται επίσης στο διαδίκτυο στη σελίδα www.disobey.net/soneta

2 σχόλια:

nikolakisdiaselos είπε...

τα κατεβασα, πολύ καλή φάση.

παράλληλος είπε...

Υπέροχο!
Το έκανα ποστ-λινκ.