Και μία απαραίτητη σημείωση προτού αρχίσω τα κόπι πέηστ...
ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ,
ΟΡΓΑΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,
ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΕΣ,
ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ:
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΤΑΣΗ
ΑΛΛΑ ΑΠΛΗ ΑΡΧΕΙΑΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ
Να ανατινάξουμε την Ακρόπολη
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑIΣΘΗΤΙΚΩΝ ΣΑΜΠΟΤΕΡ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝΠ Ρ Ο Κ Η Ρ Υ Ξ Η Αριθ. 1
Εχοντας κοινή αισθητική και κοσμοθεωρητική άποψη, πως η καταστροφή και η θνητότητα της μορφής των όντων περιλαμβάνονται στο περίγραμμα της ολοκλήρωσης της ζωής
Εχοντας βάλει σκοπό μας την καταστροφή του Παρθενώνος, με απώτερο σκοπό την παράδοσή του στην ουσιαστική αιωνιότητα, που δεν είναι παρά η χωρίς επίγνωση μορφής standardisee ροή, κι η πλούσια σε πιθανότητες αυτόματη μετασκευή της ύλης που κακώς λέμε χαμό.
Εχοντας υπ' όψη μας, πως ο άνθρωπος δεν ίσως παρά έμμεσος αυτοματισμός και φυσική εκδήλωση πολύτροπη, αναγνωρίζοντας πάντως βασικά το έργο τέχνης, μα αντιπαθώντας τη χρονική και ιστορική του κατοχύρωση, σαν κάτι το ανήκουστο και ξένο προς τη ζωή.
Εχοντας νιώσει ακόμα, πως η ανάγκη της αιωνιότητας είναι μια κάποια βασική προϋπόθεση για τη ζωή, και συνεπώς και για την τέχνη, αφού η τέχνη δεν είναι παρά ένα είδος διεστραμμένης εφαρμογής των βασικών ενστίκτων της ζωής, αλλά νιώθοντας την ανάγκη αυτή μόνο σαν απαραίτητη για την ώρα της δημιουργίας.
Καταλαβαίνοντας τον Salvador DaIί, που τόλμησε να συνθέσει ένα έργο τέχνης από ωμό κρέας και λαχανικά (αδιάφορα αν ψυχικά το προετοίμαζε για την αιωνιότητα, για το Θεό ή για τον εαυτό του, λέξεις ανθρώπινα ταυτόσημες, μα παραγνωρισμένες στην ουσία τους) καταλαβαίνοντας τον λοιπόν εξίσου και εκτιμώντας τον με τον Φειδία, που έδωσε μεν στο έργο μια χρονοϊστορική πόσταση, χωρίς όμως να είναι τίποτα παραπάνω στα πλαίσια της υποστασιακής αιωνιότητας, για την οποία δεν υπάρχει ποσόν ούτε χρονική διάρκεια, και που γι' αυτήν ένα δευτερόλεπτο δεν έχει διαφορά από τρία δισεκατομμύρια αιώνες, χάρη στις βουλητικές της ιδιότητες και στη δυναμική της χροιά, που μόνο στα άτομα νοούνται, και κανέναν δεν νοιάζει ο αριθμός των ατόμων αυτών.
Βλέποντας πως η χρονοϊστορική αυτή κατοχύρωση είναι ό,τι πιο ξένο κι απατηλό υπάρχει για τους ανθρώπους, κι επί πλέον μισώντας τον Εθνικό Τουρισμό και τις εφιαλτικές αρθρογραφίες a propos!
Νομίζοντας πως κάνουμε μια ψυχικά και καλλιτεχνική ανώτερη πράξη, τόσο αισθητικής όσο και ζωικής περηφάνιας, θεσπίζοντας αυτού του είδους τον μηδενισμό -όντας έξάλλου σίγουροι πως όλη η γελοία και ψεύτικη επιβίωση όχι μόνον δεν συγκρίνονται, έστω και μειoνεκτώντας, με ένα λεφτό ενεργητικής δράσης κι απόλαυσης, αλλά και καλλιτεχνικά είναι βλαβερή.
Προετoιμάζoντας μόνον ερασιτέχνες περιηγητές και ευνούχους ως και αυνανιζόμενους σύγχρονους ποιητές και ζωγράφους, αφού ούτε καν -στην περίπτωσή μας- στον ιστορικό κύκλο της αισθητικής μας δεν ανήκει.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
1. Να θέσουμε καθαρά σκοπό μας την ανατίναξη αρχαίων μνημείων, την προπαγάνδα κατά των αρχαιοτήτων, και κατά παντός αντικειμένου που δεν μας αρέσει2. Πρώτη καταστροφή ορίζεται η ανατίναξη και η τέλεια κατεδάφιση του Παρθενώνα, που μας έχει κυριολεκτικά πνίξει
(...) λείπουν από το χειρόγραφο οι αποφάσεις 3 έως 910. Η προκήρυξη αυτή δεν αποσκοπεί παρά να δώσει ένα μέτρο από το σκοπό
μας. Είναι ένα βλήμα που ξεκινάει με λίγες πιθανότητες για στόχο στους πολλούς,
μα που δεν επιζητάει παρά ελάχιστους
Γ. Β. Μ. Γενικός Διοργανωτήςτης ΣΑΣΑ
Η ΣΑΣΑ είναι ο Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων και η Νο 1 “Προκήρυξη” έχει την ημερομηνία 18 Νοεμβρίου 1944 (μερικές μέρες πριν από την έναρξη του Κινήματος του Δεκεμβρίου 1944). Τα αρχικά Γ. Β. Μ. υποδηλώνουν τον Γιώργο Βασιλείου Μακρή. Το πατρικό όνομα τοποθετήθηκε από τον Μακρή για να μην συμβεί ούτε για μια στιγμή παρεξήγηση ότι αυτός είναι ο γενικός διοργανωτής της ΣΑΣΑ! Η “Προκήρυξη”δημοσιεύεται δυστυχώς περικομμένη μετά από αυθαίρετη ενέργεια του Επιμελητή του βιβλίου ΓΡΑΠΤΑ ΓΙΩΡΓΟΥ Β. ΜΑΚΡΗ, κ. Επαμεινώνδα Γονατά. Από την “Προκήρυξη Νο1” παραλείφθηκαν τα άρθρα 2 έως 9 που αναφέρονται στο οργανωτικό μέρος της όλης επιχείρησης, με τον φόβο προφανώς μήπως και ο Επιμελητής ή ο Υπεύθυνος Εκδότης του βιβλίου του Βιβλιοπωλείου της Εστίας, θεωρηθούν σαν ηθικοί αυτουργοί προς πρόκλησιν καταστροφής αρχαιολογικών θησαυρών και ιστορικών μνημείων! (Εάν είναι δυνατό αυτό, για μια Προκήρυξη δημοσιευμένη πριν από σαραντατέσσερα χρόνια και με κυκλοφορία ελαχίστων αντιτύπων...).”
(φωνή από τη γαλαρία:
Ρε μαλάκα panokate, με τι ασχολείσαι χριστουγεννιάτικά;
Δεν έχει κι άδικο...)
4 σχόλια:
Μεγάλε panokate, σε συγχαίρω καθώς ξεσκέπασες τις ρίζες, τις απαρχές της αισθητικής και πνευματικής μου μονοκαλλιέργειας. Ως γνήσιος εγγονός του Μακρή, κρατώ επτασφάλιστες τις εντολές 2 με 9 σε θυρίδα κεντροευρωπαϊκής τράπεζας, μακριά από τους αιμοδιψείς προγονόπληκτους που αυτή τη στιγμή παρακολουθούν το κάθε μου βήμα. Ας έχετε το νου σας οι φυλάττοντες Θερμοπύλες. Είναι καιρός. Μας έχει πια πνίξει..Και μιλώντας για προφήτες, αυτές τις ημέρες άκουσα στο δελτίο ειδήσεων του ΜΕΓΚΑ τη γνωστή ρήση πλέον, "τι Παρίσι, τι Καρπενήσι", ως απόπειρα αποτυχημένου τηλεοπτικού χιούμορ-ψέξης του υψηλού κόστους των διακοπών στον τόπο καταγώγής των υπερανθρώπων. Υπενθυμίζω ότι το έτος 1995, και άμα την κυκλοφορία του επικού μπουζουκο-μέταλ άλμπουμ του Βασίλη Μητρόπουλου και των Ξυπόλητων - "Ο Βασιλεύς των Γυφταρέων", έιχε γραφτεί άσμα με τίτλο "Παρίσι-Καρπενήσι". Απόσπασμα: "..Φύγε απ' το Παρίσι, παμε Καρπενήσι, και αν δεν σου αρέσει..πάμε Λυκοβρύση!!!(respect). Το άσμα διατίθεται και σε SASHA (ΣΑΣΑ) ρεμίξ. Το πιασατε έτσιιιιι?????
Πανούλη, δεν αξίζω τα συγχαρητήριά σου... Ενας πτωχός αντιγραφέας (κοπιπεηστάς) είμαι. Για αυτό στα επιστρέφω... Όχι από σαβουάρ βιβρ, αλλά γιατί χωρίς εσένα (και την περί αισθητικής αναφορά σου) αυτό το ποστ δεν θα είχε υπάρξει ποτέ. Ως "γνήσιος εγγονός του Μακρή" λοιπόν, είσαι η πηγή του Κακού!
Μπράβο Panokate που ασχολείσαι μ' αυτά χριστουγεννάτικα!
και εκκλησίες please
Δημοσίευση σχολίου