24 Ιουν 2008

"O αθλητισμός με κατέστρεψε", είπε το πλυντήριο κι άφησε το επιθανάτιό του... στύψιμο

Εχετε απωθημένα; Θέλετε ενίοτε να μιμηθείτε τους μπαχαλιακούς που τα σπάνε αλλά δεν το κάνετε γιατί είστε κότα και φοβάστε τις συνέπειες, επειδή ωστόσο δεν θέλετε να παραδεχτείτε τη δειλία σας κάνετε λόγο για τυφλή βία, για «αλήτες που καταστρέφουν την περιουσία του κοσμάκη», για «επαναστάτες του κώλου με τα λεφτά του μπαμπά»; Καιρός να βγείτε απ’ την ντουλάπα. Σταματήστε να κρύβεστε. Πετάξτε όλες τις ταινίες καταστροφής που κρύβετε στη δεύτερη σειρά με τα ντιβιντί, πίσω από τις ταινίες του Μπουνουέλ και του Σκολιμόφσκι.



Απ’ την άλλη, μήπως έχετε όντως βαρεθεί την παρανομία; Μήπως δεν είσθε πράγματι επαναστάτης, αλλά τη βρίσκετε με την εκτόνωση και με την τυφλή βία; Μήπως κουραστήκατε να σας κυνηγάνε οι μπάτσοι; Μήπως έχετε βαρεθεί τις αιώνιες συζητήσεις-αναλύσεις που ακολουθούν κάθε μπάχαλο σχετικά με τα λάθη στρατηγικής και με τον πολιτικό αντίκτυπο του χτυπήματος; (δεν το πιστεύω ότι γράφω τέτοιες αντιδραστικές παπαριές, γεμάτες κλισέ, αλλά θα το συνεχίσω, να δω πού θα μεβγάλει -γκρίζα διαφήμιση είναι αυτό σε γνωστή γαλακτοβιομηχανία, υποσυνείδητο, 666, το πουλί του Μπραντ Πιτ στο Fight Club που όλοι το είδαμε αλλά δεν το καταλάβαμε, καιρός να αρχίζεις να καπνίζεις Μαίρη Χουάνα…). Μήπως πραγματική σας επιθυμία είναι να γεμίσει η Ελλάδα γήπεδα γκολφ, μπας και μπορέσετε κι εσείς να βρείτε καμιά… τρύπα; Μήπως είστε δηλαδή ένας μαλάκας;



Μήπως τελικά, παρότι δεν είστε μαλάκας, τόση ώρα που διαβάζετε αυτές τις μπουρδολογίες, τα πήρατε στην κράνα και θέλετε να ‘ρθείτε να με βρείτε εδώ που κάθομαι (είμαι αυτός που η καρέκλα του γράφει στην πλατη της «Μ’ αρέσει να τρώω») και να μου τρίψετε το κεφάλι πάνω στο καλοριφέρ, όπως είχα κάνει εγώ στον συμμαθητή μου τον Νεόφυτο στη Β’ Γυμνασίου;
Για όλους εσάς έχουμε τη λύση: Νους υγιής και τρίχες κατσαρές που λέγανε και κάποιοι που δεν τους θεωρώ πρόγονούς μου. Γκολφ συσκευών και οχημάτων, φίλες μου και φίλοι. Δεν το βγάζω απ’ το μυαλό μου μπρε. Το λέει και το Reuters.

Δεν υπάρχουν σχόλια: