2 Ιουν 2008

Μια φωτογραφία πολύ προσωπική

Η αγαπημένη μου οδός στη Θεσσαλονίκη, πίσω απ' το Αλκαζάρ.
Αν ξέρει κανείς από πού ή από ποιον πήρε το όνομά της, παρακαλώ ας αφήσει ένα σχόλιο.
Είναι αυτό που στο σχολείο μας λέγαν οι φιλόλογοι "τραγική ειρωνεία": Ποστάρω τη φωτογραφία της οδού Ρέμπελου (ή Ρεμπέλου ή Ρεμπελού) όντας στη δουλειά κυριακάτικα, ψέμματα, μπήκε Δευτέρα κιόλας.
Και μην απορείτε που έγω γαμηθεί στις αναρτήσεις σήμερα. Δεν είμαι όλη μέρα στο δίκτυο. Είμαι όλη μέρα στη δουλειά. Αμα συνεχίσω έτσι, άμα ονοματοδοτήσουν ένα δρόμο από μένα, μόνο ρέμπελου δεν θα τον πουν...

4 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Υ^παρχει οδος Ρεμπελου στη Θεσσαλονικη;;;Γιατι αραγε;;;;

ο αποτέτοιος είπε...

Πάντως αδικείται το όνομα σε ένα τέτοιο μικρό στενάκι. Θα έπρεπε να είναι όνομα σε κάποια μεγάλη οδό, σαν την παραλιακή ας πούμε (τυχαία μου ρθε το παράδειγμα).

ΠανωςΚ είπε...

@Πρέζα: έλα μου ντε...

Αποτέτοιε, μόνο ένδοξα ονόματα στις κεντρικές οδους: Λεωφόρος Κ. Καραμανλή ή Ανδρ. Παπανδρέου φερειπείν.

EmilOfCrete είπε...

Έτσι δικιολογείται η μανία των Σαλονικιών με το φραπόγαλο...
"Αποτέτοιε, μόνο ένδοξα ονόματα στις κεντρικές οδους: Λεωφόρος Κ. Καραμανλή ή Ανδρ. Παπανδρέου φερειπείν"
Αυτά, είναι ένδοξα;
:-))))))))))))