11 Ιαν 2010

Με φωνή αλά Τζόνι Λάιντον:
This is not a love film

Αναρωτιέμαι: θα μου άρεσε τόσο πολύ η ταινία (500) days of Summer αν δεν ήταν γεμάτη αναφορές στην ποπ μουσική κουλτούρα (Smiths, Belle and Sebastian, Pixies, Ringo Starr); Κι είναι εντέλει λόγος αυτός για να σ' αρέσει μια ταινία; Η απάντηση είναι ναι, ειδικά όταν ο πρωταγωνιστής είναι ένας τύπος που έχει ακούσει πάρα πολλά ποπ τραγούδια μέχρι του σημείου να αντιλαμβάνεται τη ζωή ως ένα ποπ τραγούδι, ώσπου συνειδητοποιεί ότι "the movies and the pop songs they're to blame for all the lies..."
Μοναδικό μειονέκτημα της ταινίας; Οτι δεν κυκλοφόρησε και σε 3D ala Αβαταρ εκδοχή...



Summer quoted a song by the Scottish band Belle and Sebastian in her high school yearbook: "Color my life with the chaos of trouble".



ΥΓ. Τελικά είμαι πολύ ψαράς.

5 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

Έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για την ταινία αλλά κανείς ως τώρα δεν μου είχε πει για την μουσική της! Μου έβαλες ψύλλους στα αυτιά και θα τη δω οπωσδήποτε. Αν θυμάμαι καλά βγήκε στις αίθουσες πρόσφατα, έτσι δεν είναι; Που σημαίνει ότι, επειδή έχω βαρεθεί να βλέπω ταινίες χωρίς υπότιτλους α λα torrents, (ανάθεμα αν έχω καταφέρει ποτέ να τους συνταιριάξω με την ταινία!), θα περιμένω να βγει σε ντι-βι-ντι.

Το κομμάτι των Belle είναι σούπερ.

Καλησπέρες

ΠανωςΚ είπε...

Α, συντρόφισσα Μετεωρίτη, εγώ δεν ξέρω τίποτε για τόρεντ και λοιπές παρανομίες. Να πας να τη δεις στο σινεμά ή στο ντιβιντί. :)
Είναι πολύ καλή η ταινία πάντως. Ισως βέβαια να ξενίσει τις γυναίκες θεατές (θεάτισσες;;;) διότι η ιστορία παρουσιάζεται αποκλειστικά μέσα απ' τα μάτια του αγοριού και όχι του κοριτσιού.

Go_Go είπε...

Αααχ, αγόρια - κορίτσια ο πόνος είναι αβάσταχτος.

Κι εσύ καλά που μεγάλωσες με ταινίες και μουσική, εγώ που μεγάλωσα με λογοτεχνία; Και μάλιστα με τα "Ανεμοδαρμένα ύψη" στο προσκεφάλι μου;

Μπουχαχα, πάντως η ταίνια είναι όντως φρεσκότατη και με ωραιότατη σκηνοθεσία.

ΠανωςΚ είπε...

Για αυτό έχουν πάρει τα μυαλά σου αέρα;

ΠανωςΚ είπε...

Η δε φράση "Ανεμορδαρμένα ύψη στο προσκεφάλι μου" στην περίπτωσή σου είναι σχήμα οξύμωρον, χοχοχο.