8 Απρ 2013

Η "οικογενειακή ιστορία" που δεν προβλήθηκε ποτέ

Χάρης, 30 ετών, τεχνικός Η/Υ, νιώθει άβολα ενθυμούμενος αυτήν την ιστορία: "Ημουν άνεργος τότε, νέο παιδί, μόλις έβγαινα στην αγορά εργασίας. Δεν είχε έρθει η κρίση ακόμη. Διάβασα την αγγελία, εταιρία πληροφορικής ζητεί υπάλληλο, δεν είχα τίποτε να χάσω, πήρα τηλέφωνο, μού είπανε να περάσω για τη συνέντευξη". 

Λάκης, 57 ετών, επιχειρηματίας, πιστεύει ότι μια μέρα θα σώσει τη χώρα: "Τον θυμάμαι τον Χάρη. Α, αυτός σας είπε να 'ρθειτε να με βρείτε; Βρε τον μπαγάσα, τι κάνει; Πού βρίσκεται; Ναι, βέβαια, ψαρωμένος είχε έρθει στη συνέντευξη. Αλλά με θράσος, το τσογλάνι. Εμένα με αρέσουν οι άνθρωποι με κότσια, που το λέει η ψυχούλα τους. Εμείς στη Μάνη, τέτοιοι είμαστε. Παντελονάτοι. Πόσα θες; τον ρώτησα, ένα χιλιάρικο ακατέβατο, απάντησε τ' αμούστακο. Θα τα βγάλεις τα λεφτά μικρέ; τον ρώτησα. Αν δεν τα βγάλω, θα μ' απολύσεις, απαντησε. Μου αρεσε ο πιτσιρικάς και τον προσέλαβα.

Σούλα, 40 ετών, σύζυγος Λάκη, χαίρεται που θα βγει στην τηλεόραση: "Ναι, καλέ, τον θυμάμαι τον Χάρη, ένα κουκλί ήταν, τον είχε προσλάβει ο δικός μου ο αχαΐρευτος στο μαγαζί".

Διαφημιστικό διάλειμμα: Από τις στάχτες των πιο υπέρλαμπρων διάττοντων αστέρων του διαδικτύου κάτι καινούργιο γεννιέται, από τις στάχτες των Φρικιών, που ζήσανε γρήγορα, πεθάνε γρήγορα, κάνει δειλά τα πρώτα της βήματα μια καινούργια προσπάθεια για γνήσια τραυματική ενημέρωση, TrollingStone με σήμα τον κάκτο. TrollingStone, τ' αγκάθι στην ιδρωμένη μασχάλη της ενημέρωσης. Κάντε μας Like στο Facebook και Follow στο twitter

Αγγελος, 42 ετών, εισοδηματίας, δηλώνει πως ακόμη την ψάχνει, δεν διευκρινίζει ποια και πού:  "Εκείνη την περίοδο, ήμουν μόνος. Φρικτό πράγμα η μοναξιά, παιδιά. Κάποιος μού είπε για ένα σάιτ γνωριμιών στο ίντερνετ. Τα πάντα όλα, μου είπε. Αγόρια και κορίτσια. Ετσι γνωριστήκαμε". 

Χάρης, 30: "Εντάξει, στην αρχή είχε πλάκα η δουλειά. Μικρή επιχείρηση, περιορισμένες δυνατότητες, περιορισμένες οι απαιτήσεις του Λάκη, του αφεντικού. Περισσότερο κλέβαμε τις ιδέες των άλλων εταιριών και τις πουλούσαμε για δικές μας. Ο Λάκης όλο μεγάλα σχέδια ήταν, κομπίνες και λαμογιές, και ήθελε να έχει κάποιον να τις λέει. Ε, καθόμουν κι εγώ, κι έκανα πως τον άκουγα". 

Λάκης, 57: "Εμένα που βλέπετε προέρχομαι από μεγάλη οικογένεια της Μάνης. Επιχειρηματίες από το σόι του πατέρα μου, πολιτικοί, κοινοτάρχες για την ακρίβεια, από το σόι της μάνας μου. Εγώ είμαι και τα δύο. Εχω εδώ το μαγαζί, μπορεί να μην είναι τίποτε σπουδαίο, αλλά είμαι νοικοκύρης, όλα δουλεύουν στην εντέλεια. Για αυτό σου λέω, κάνε με πρωθυπουργό για μια μέρα και θα σώσω την Ελλάδα, στο υπόσχομαι".

Χάρης, 30: "Ε, όχι και νοικοκύρης ο Λάκης, ο λογοκλόπος, το λαμόγιο, ο μπαταχτσής, που ήταν πνιγμένος στα χρέη και που για να μην τα τα πάρουν όλα οι δανειστές είχε γράψει τα πάντα με το ζόρι στη γυναίκα του, την οποία απ' ό,τι κατάλαβα την έδερνε κιόλας, κι ήταν ωραία γυναίκα η κυρά-Σούλα, όχι του στιλ μου βέβαια, αλλά του μαλάκα του Λάκη, πολλή του έπεφτε". 

Σούλα, 40: "Ναι, το κτήνος, με χτυπούσε πολλές φορές. Αλλά μ' έβαλε με το ζόρι να υπογράψω εκείνο το συμφωνητικό, και δεν μπορούσα να τον αφήσω, να τον παρατήσω τον άχρηστο, που τόλμησε να σηκώσει χέρι πάνω μου. Αλλά πού και πού, όταν τον πιάνανε οι τύψεις του, ήταν καλός μαζί μου, μού  έφερνε πάστες, κοσμήματα, πηγαίναμε σε κάνα κέντρο διασκεδάσεως, πότε στου Γονίδη, πότε στου Σφακιανάκη... Αρχόντισσα μ' είχε, κι ας με χτυπούσε. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να γνωρίσω κάναν άλλον. Απο περιέργεια, αλήθεια λέω, μπήκα μια μέρα σ' εκείνο το σάιτ, που να μην έσωνα να έμπαινα ποτέ". 

Χάρης, 30: "Ναι, εγώ έβλεπα τι γινόταν μες στο μαγαζί αλλά και στο σπίτι που ήταν στον από πάνω όροφο. Ολα τα ήξερα, αλλά δεν έλεγα κουβέντα, κοιτούσα τη δουλειά μου και να μη μου πρήζουνε πολύ τα αρχίδια. Μέχρι που μια μέρα ο Λάκης με φώναξε στο γραφείο του".

Διαφημιστικό διάλειμμα: TrollingStone, εξωπραγματική ενημέρωση, απ' άλλο πλανήτη. TrollingStone, δεν είν' τρολιά, δεν είν' ο σουπερμάν, δεν είν' ο σπορτμπίλι, σε τραβάει σαν μαγνήτης. Like, λέμε, στο Facebook και follow στο twitter

Αγγελος, 42: "Ναι, απ' αυτό το σάιτ τη γνώρισα. Πρώτα πιάσαμε την κουβέντα, μετά ήπιαμε έναν καφέ. Μου άρεσε και της άρεσα, νομίζω. Ήμουν εξαρχής ειλικρινής με τη Σούλα. Μου άρεζαν εξίσου και οι άντρες και οι γυναίκες. Νομίζω πως την ερέθιζε αυτό. Καλός άνθρωπος, πληγωμένη ψυχή. Είχε περάσει πολλά στη ζωή της. Μου έλεγε για το γουρούνι τον άντρα της, αυτόν τον βλάκα που ήθελε να γίνει και πολιτικός. Έκλαιγε συχνά στην αγκαλιά μου. Εγώ, για να την παρηγορήσω, της διηγούμουν παλιές μου περιπέτειες, φτιαχνότανε, κάναμε έρωτα. Τα λέγαμε και τηλεφωνικά, και με μηνύματα, και με προσωπικά μηνύματα στο σάιτ. Βίρτσουαλ και όχι μόνο βίρτσουαλ σεξ. Ωραία εποχή". 

Λάκης, 57: "Είχα καταλάβει ότι κάποιο παιχνίδι μού έπαιζε η βρώμα, ακριβώς την περίοδο που ήμουν σε συζητήσεις για να φτιάξω το δικό μου κόμμα. Τα είχα όλα σχεδιάσει στην εντέλεια: Πρώτα δικό μου κόμμα, μετά συνεργασία με τον ΛΑΟΣ, αρχικά μόνο βουλευτής, αργότερα κάποια επιτροπή, κάποιο υφυπουργείο... Και σύντομα υπουργός. Και τώρα το βρωμοθήλυκο ήταν έτοιμη να τα τινάξει όλα στον αέρα. Είχα βάλει δικό μου άνθρωπο να την παρακολουθεί, την είδανε που γλειφότανε με αυτόν το φλώρο, τον γυναικωτό, την πούστρα, έτσι είν' οι άντρες μωρέ; τι του βρήκε του κλασομπανιέρα; Είχα και κάτι ηχογραφήσεις, τα γλυκόλογά τους στο τηλέφωνο, προϊόν υποκλοπής, δεν ακούγονταν καλά, πολύ χρατς χρουτς, κάποιος έπρεπε να τις καθαρίσει από το θόρυβο".

Χάρης, 30: "Όταν με φώναξε στο γραφείο του ο Λάκης, στην αρχή νόμιζα ότι πάλι θα μου τα έπρηζε με τα πολιτικά του σχέδια, ο παλιοφασίστας, η καραδεξιούρα. Οταν μου είπε να κλείσω την πόρτα, κατάλαβα ότι κάτι συμβαίνει. Μου είπε για την κυρά-Σούλα, ότι έχει γκόμενο, ότι του τα φοράει συστηματικά, ότι έχει κάτι ηχογραφήσεις, κάτι συνομιλίες, που θέλανε καθάρισμα. Ξέρεις να το κάνεις ρε; με ρώτησε. Ξέρω, του είπα. Κάτσε στο γραφείο μου, καθάρισέ τες και να τις έχεις τελειώσει μέχρι να γυρίσω, έχω μια δουλειά, είπε κι έφυγε με το μάτι κάπως θολωμένο". 

Αγγελος, 42: "Κοιτάξτε να δείτε, η ιδιωτική μου ζωή είναι δική μου υπόθεση και δεν αφορά κανέναν απολύτως, και κυρίως ανθρώπους σαν αυτόν τον κύριο, ο θεός να τον κάνει, τον Λάκη. Ναι, φυσικά σοκαρίστηκα όταν είδα τις αφίσες. Μέρα μεσημέρι είχε γεμίσει η γειτονιά. Μα πού να ξέρω πώς μπόρεσε και υπέκλεψε το προφίλ μου από το σάιτ γνωριμιών; Ε, ναι, ήταν ιδιωτικό υποτίθεται, κλειδωμένο, ορατό μόνο σε όσους εγώ επέλεγα. Ε, ναι, φυσικά έλεγα ότι μου αρέσουν και οι άνδρες και οι γυναίκες. Ναι, είχα και κάτι φωτογραφίες, λίγο πιπεράτες. Ε, πού να το φανταστώ ότι θα τις έκανε αφίσα και θα γέμιζε τη γειτονιά μου, ότι θα τις κόλλαγε ο τρελάρας έξω από το σπίτι μου; Σιγά κύριος, τη γυναίκα σού πηδήξαμε, δεν πηδήξαμε κι εσένα, που όχι, δεν θα το ήθελα δηλαδή, δεν με αρέσει καθόλου ο Λάκης, καθόλου το στιλ μου. Εννοείται πως πήγα στην Αστυνομία. Ναι, όχι, αυτό που συνέβη μετά δεν το περίμενα". 

Διαφημιστικό διάλειμμα: Για να μην σας τα πολυπρήζω, το TrollingStone είναι μια προϊόν της κοινής κακοτυχίας που έλαχε σε κάποιους ανθρώπους που δεν είχαν τι άλλο να κάνουν για να γεμίζουν ευχάριστα το χρόνο τους. Ενας απ' αυτούς είμαι κι εγώ. Εχουμε ένα facebook (κάντε like) κι ένα twitter (καντε follow). Ευχαριστούμε. 

Λάκης, 57. "Εγώ στο είπα, είμαι από τη Μάνη. Και δεν μασάω από μπάτσους και τα σχετικά. Ναι, με μαζέψανε στο τμήμα, ήρθε κι αυτός ο ντιγκιντάγκας εκεί πέρα, είχε ύφος και καλά 'θα σου δείξω εγώ, τώρα θα δεις τι θα πάθεις', βλέπω τον αστυνόμο Β' εκεί περα, -όπουλος κάτι, πελοποννήσιος κι αυτός, από Αμαλιάδα, κάτι μπατζανάκηδές μας βγήκανε γνωστοι, τι με ταλαιπωρείς κυρ-αστυνόμε, του λέω, εγώ είμαι το πραγματικό θύμα της υπόθεσης εδώ πέρα, μού πήδηξε τη γυναίκα ο λεγάμενος, είσ' ελεύθερος, μου λέει ο αστυνόμος, αδερφός, ξηγήθηκε σπαθί, έκτοτε κάθε Πέμπτη βράδυ πίνουμε τσίπουρα μαζί, πήγα κατευθείαν σπίτι, έριξα ένα μπερντάχι στη Σούλα, της έριξα και κάτι ακόμα, να με συμπαθάτε που τα λέω έτσι χύμα, κατέβηκα κάτω, να δω τι είχε κάνει με τις συνομιλίες ο μικρός, άφαντος, από τότε έχω να τον δω..."
 
 Αγγελος, 42: "Οταν προς μεγάλη μου έκπληξη ο αστυνόμος έδιωξε τον Λάκη χωρίς να του απαγγείλει κατηγορίες, κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Μ' επιασε ξαφνικά από τον γιακά και μ' απείλησε πως αν ξανατολμήσω όχι ν' αγγίξω αλλά να ξανακοιτάξω τη γυναίκα του Λάκη, θα μού έστελνε σπίτι την Αντριτρομοκρατική. Και ξέρεις, αυτοί φυτεύουνε στοιχεία άμα δεν σε γουστάρουνε. Από τότε είμαι πολύ προσεχτικός και έχω κλειστεί στον εαυτό μου. Μόνο με τους μοναχούς εδώ στο μοναστήρι ξανοίγομαι λίγο".

Σούλα, 40: "Αυτή η εμπειρία μ' έκανε ακόμη πιο προσεχτική. Συνεχίζω να του τα φοράω του μαλάκα. Ακόμη και με τον ντετέκτιβ που έχει βάλει να με παρακολουθεί. Κυρίως με αυτόν δηλαδή. Ο Χάρης; Σας ξαναλέω, δεν κατάλαβα ποτέ γιατί εξαφανίστηκε έτσι ξαφνικά. Ήταν πολύ μανάρι πάντως". 

Διαφημιστικό διάλειμμα: TrollingStone. TrollingStone. TrollingStone. Και στο facebook και στο twitter. Like. Follow. TrollingStone

Χάρης, 30: "Ε, ναι, άκουσα τις συνομιλίες, καθάρισα το ηχητικό αρχείο, άκουσα το ξύλο και τις φωνές μετά, από τον απο πάνω όροφο. Δεν άντεξα άλλο. Τα μάζεψα όλα κι έφυγα. Δεν ξαναπάτησα το πόδι μου εκεί μέσα. Και κάτι λεφτά που μου χρωστά ο Λάκης, χάρισμά του τού μαλάκα". 

ΠάνωςΚ, 35: "Οχι, δεν νιώθω υπερήφανος που υποκλέπτω την ιστορία που μου είπε ο Χάρης. Του το είπα κιόλας, Χάρη θα σου την κλέψω την ιστορία. Είχαμε πιει λίγο, δεν ξέρω αν κατάλαβε τι του είπα. Δυστυχώς είναι στη φύση μου να κλέβω τις ιστορίες των άλλων. Βλέπεις η δική μου ζωή είναι τόσο βαρετή. Ασε που ήθελα να διαφημίσω και το TrollingStone". 

Χάρης, 30: "Πάλι μαλακίες λέει ο Πανωκάτος. Ούτε μεθυσμένοι ήμασταν, ούτε είναι ακριβώς έτσι η ιστορία. Και εννοείται πως του είπα ότι δεν πρέπει να την καταγράψει στο παλιομπλόγκ του. Και αν δεν με άρεζε τόσο πολύ το TrollingStone, θα τον είχα τρελάνει στη μήνυση για λογοκλοπή, το χοντρό βλάκα. Εκτός κι αν του την κάνω τη μήνυση, όταν θα πιάσει την καλή από το TrollingStone. Καλή ιδέα..."

2 σχόλια:

sunCoater είπε...

"που δεν προβλήθηκε ποτέ"; Σα να λέμε, δηλαδή, Α-ΠΑΙ-ΧΤΟ!

kovo voltes... είπε...

Κακώς που δεν προβλήθηκε! Αν και πάει για θεατρικό σανίδι! Έτοιμο!!! ;)