5 Απρ 2013

(στο) Απόσπασμα

...να πω κάτι: το πείραμα του πανεπιστημίου του Μπρίστολ μου φαίνεται πολύ βλακώδες και τα 'χω πάρει στην κράνα, γαμώ την τρέλα μου, μάλλον θα φταίει ότι δεν μου χαμογελάνε και πολύ οι τριγύρω μου, ούτε εγώ χαμογελάω και πολύ στους τριγύρω μου, και τι να κάνουμε δηλαδή; να γεμίσουμε την πλάση με χαμογελαστά εμότικονζ; αυτά δεν θα είναι εμότικονζ, θα είναι εμέτικονζ, καταλαβαίνεις, είμαι ένα παιδι που μετράει  τα άστρα σε μια αγέλαστη λουντεμική άνοιξη καθώς συννεφιάζει κάτω από τα κάστρα της ελπίδας, και βαριέμαι να ασχοληθώ περαιτέρω με το χαζοπείραμα που μπορείτε να το διαβάσετε έως το φινάλε στο ΤΙΜΕ...
 
(καίγομαι να διαβάσω περισσότερα, αλλά, ρε πανωκάτε, μ' εχεις μπερδέψει με τις παραπομπές σου και τις γκρίζες διαφημίσεις σου, πές μου, πού σκατά θελεις να πάω τώρα; Μα στο TrollingStone, φυσικά)

Βασικά, όλο αυτό, αφορμή για να ποστάρω ένα από τα πιο υπέροχα βίντεο όλων των εποχών: 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: