23 Μαρ 2013

Η κυρία Σ.

Σκούντηξα τη φίλη που καθόταν δίπλα μου: "Την βλέπεις αυτήν μπροστά; είναι η κυρία Σ., καθηγήτριά μου στο γυμνάσιο, φυσική και χημεία". 
Η κυρία Σ. με την έντονη προφορά, νji και λji, "πρωτόνjιο" την φωνάζαμε. Φωνή βραχνή απ' τα πολλά τσιγάρα, μαλλί αφάνα και έντονο μεϊκάπ πρωί-πρωί, αιωνίως στον κόσμο της, πότε φορούσε την μπλούζα της ανάποδα, πότε είχε ξεχάσει να βγάλει την ετικέτα από κάποια φρεσκοαγορασμένη φούστα, πότε της είχαν φύγει οι πόντοι από το καλσόν. Ετρωγε πολύ δούλεμα η κακομοίρα, δεν την αφήναμε σε χλωρό κλαρί. Χρόνια μετά, όταν άρχισα να βλέπω ταινίες του Νικολαΐδη, συνειδητοποίησα ότι η κυρία Σ. είναι ένα κουρέλι, μια γλυκοσυμμορίτισσα. Δικός μας άνθρωπος. Είμαι σίγουρος, αν και αυτό δεν το έμαθα ποτέ, πως η ανάσα της μύριζε αλκοόλ, απ' το πρωί.
Οταν ανάψανε τα φώτα, μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ "Tomorrow's Land", αντιλήφθηκα ότι η κυρία που καθότανε μπροστά μας και κατά τη διάρκεια της ταινίας κρατούσε παθιασμένα σημειώσεις στο σκοτάδι, δεν ήταν η κυρία Σ., ούτε της έμοιαζε καθόλου, αλλά δεν το είπα σε κανέναν. Μη νομίζει η φίλη μου πως βλέπω φαντάσματα.


9 σχόλια:

kovo voltes... είπε...

Μπορεί να ήταν το φάντασμα της κυρίας Σ. που ξέρεις...
*ολόιδιο "κουρέλι" είχα και εγώ μια καθηγήτρια στο Γυμνάσιο....Σωσίες...;)

ΠανωςΚ είπε...

Οχι καλέ, δεν βλέπω φαντάσματα, στο τέλος θα με πουν και... φαντασμένο.

*κυκλοφορούν πολλά κουρέλια ανάμεσά μας.

άπιαστος λέιζερ είπε...

Σε αντίστοιχη περίπτωση, ένας φίλος μου τώρα είναι συνάδελφος στο ίδιο σχολείο με δική του κυρία Σ., η οποία μάλλον δεν θυμάται πως της είχε κάνει τη ζωή πατίνι ως μαθητής.

ΠανωςΚ είπε...

Ευτυχώς ή δυστυχώς, Άπιαστε, τα (όποια) αντίποινα θα έρθουν από τους μαθητές του φίλου σου, κι όσοι απ' αυτούς γίνουν καθηγητές θα υποστούν τ' αντίποινα των μελλοντικών μαθητών και ούτω καθεξής.

άπιαστος λέιζερ είπε...

Μπα, τον λατρεύουν. Το αξιοσημείωτο είναι που αυτή τους θυμάται όλους.

η φίλη είπε...

Δεν ήταν;;;;
απαπαπα!!

πανωςκ είπε...

Προς την "Φίλη": κανονικά δεν έπρεπε να το διαβάσεις αυτό, αφού ούτε ξέρεις ποιος είμαι διαδικτυακά, ούτε κατέχεις από ιντερνέτια. Απορώ πώς μ' ανακάλυψες...

η φίλη είπε...

στην πραγματικότητα είμαι η Ζαΐρα, χαρτορίχτρα τσιγγάνα με κληρονομικό χάρισμα

πανωςκ είπε...

Δεν ξέρω καμία Ζαΐρα, κάτι δεν πάει καλά εδώ, υποκλοπή ταυτότητας μού μυρίζει.