17 Σεπ 2009

Δεν άντεξα,,,

ζητώ συγνώμη από τους συντελεστές αυτού του μπλόγκ και ειδικότερα από τον Πάνω για την μεγάάάάάάλη απουσία μου. Θέλω πάρα πολύ να επανέλθω αλλά περιμένω να στρώσει ο παίκτης. (Έχουμε παιδικό και γίνεται ένας χαμός...θα σας τα πω με νέο πόστ). Δεν άντεξα όμως να μη βάλω αυτό:

Α ρε Σαράντη...πως μας φτιάχνεις...Και ξέρετε ε; Ο καλύτερος είναι ο Σουηδός...
(Πλάκα μας κάνουν έτσι;Όρισαν τον persona non grata στο παιχνίδι αυτό για να γίνουν τα γνωστά...Κραυγές, δυναμιτίζουμε ακόμα περισσότερο το κλίμα οι ΠΑΟΚτσήδες τα κάνουν μπάχαλο και αυτό ήταν...Σκέφτομαι ειλικρινά να κάτσω σπίτι μου)
Θα επανέλθω. Σύντομα. Το υπόσχομαι. Θα επανέλθω με απλά μαθήματα: "Στέλνω το μικρό Ταρζάν στον παιδικό".

3 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

παρακάμπτω τα αθλητικά
και περιμένω νέα από τον Ταρζάν και τον παιδικό. Όπως ξέρεις, έχουμε δύο άπό αυτά και σκεφτόμαστε πότε/που/ και αν πρέπει να τα πάμε... Καλά, όχι ακόμα, τώρα θα γίνουν ενός έτους, ο μπαμπάς θέλει να τα στείλουμε νωρίς (κορόιδο είναι;), εγώ πάλι φοβάμαι τις ιώσεις/ τους ανθρώπους που θα συναναστρέφονται τα παιδιά/ γενικώς, φοβάμαι και τη σκιά μου...

Όσο για τα αθλητικά,
εγώ το είχα γράψει χτες στις 21.35: θα κερδίσουμε 1-0.
Μετά από αυτό, δεν υπάρχουν άλλα νέα!!!

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

Μετεωρίτα θα προσπαθήσω να μεταφέρω τα πάντα σήμερα το βράδυ μετά τις 10:00 που θα κοιμηθεί ο μικρός. Τα φιλιά μου σε εσένα και στα εκπληκτικά δύδιμα!

ΥΓ Ενός έτους ε;Ο δικός μου είναι τώρα 18 μηνών. (Φράση κλισέ αλλά τόσο πραγματική όταν το ζείς)
Πως μεγαλώνουν ε;

Μετεωρίτης είπε...

..μεγαλώνουν (και επικοινωνούν) απίστευτα γρήορα, τα άτιμα και είναι σκέτη απόλαυση, παρόλη την κούραση!
Να τον χαίρεσαι βρε, τον πιτσιρικάκο σου και κλισέ-ξεκλισέ... κακά τα ψέματα... αν δεν έχεις παιδιά, δεν ξέρεις τι σημαίνει. Αυτή η φράση που άκουγα πάντα και μισούσα "όταν κάνεις παιδιά θα καταλάβεις"... ε... κατάλαβα!!

Περιμένω νέα λοιπόν!!
Καλή αρχή!! (τα περισσότερα παιδάκια αντιδρούν στην αρχή, για να δούμε με τον δικό σου...)!
:)