4 Σεπ 2009

Α.Α.

"Με λένε Αλέκο", είπε χθες ο δικός μου.
"Εγώ πάντως Αλέκο, δεν ξέρω για τους άλλους, ήμουν μαζί σου" αποκρίθηκα.
"Με λένε Αλέκο", επέμεινε.
"Ντάξει δικέ μου, το πιάσαμε το νόημα, μαζί σου, όλα για πάρτη σου"...
"Με λέγανε Αλέκο, τώρα με λένε Απουσία"....
"Βρε Αλέκο, μπας και σε λένε Αρτέμη;".



Εσωστρέφεια και διεργασίες στον ΣΥΝ. Εσωστρέφεια και διεργασίες στον ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα που θα σας προσφέρω τα εσωστρεφή και ανένταχτα αρχίδια μου, θέλω να δω τι διεργασίες θα κάνετε. Αντε, γιατί σας βαρέθηκα.

ΥΓ. Η αρχιδολογία μου δεν είναι πολιτική ανάλυση, ωστόσο οι γελοιότητες που λαμβάνουν χώρα στο χώρο της... Ανανεωτικής Αριστεράς (sic αλλά και sick) δεν χρήζουν σοβαρής ενασχόλησης και εμβριθών αναλύσεων, προκαλούν μόνον αποτροπιασμό ή γέλωτα.

4 σχόλια:

ZlatkoGR είπε...

Ο σοφός λαός τα έχει πει εδώ και χρόνια αυτά: "Δε μπορούνε να χωρίσουν 2 γαϊδουριών άχυρα". Ούτε εγώ ασχολούμαι...

(Ο Χάρρυ γαμάει. Ζήτω ο Αρτέμης!)

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Ψυλλιάζομαι... μπας και ο Αλέκος τα έχει κάνει πλακάκια με τον Γιωργάκη για να του δώσει πόντους;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ισχυρίζομαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει το υπό του σοφού λαού μας ρηθέν: «της κοντής ψ**ής οι τρίχες της φταίνε». Άμαν είχαν πάρει κάνα 7αράκι στις ευρωεκλογές, θάσαν μέλι γάλα...
Αλλά έχεις και το ΚΚΕ που τρίβει τα χέργια του και λες «γμτκρατόμου!»
Καλό χειμώνα νάχομε!

ΠανωςΚ είπε...

Ζλάτκο, εγώ θα ασχολούμαι, διότι είμαι μαζόχας!

Κατερίνα, ελπίζω όχι. Για όνομα δηλαδή, εάν ισχύει κάτι τέτοιο θα... κι εγώ δεν ξέρω τι θα κάμω!

Βρε το ΚΚΕ, Σκύλε μου, ας τα τρίβει τα χέρια του. Εν δυνάμει σύμμαχος είναι. Αλλά ο ΛΑΟΣ; Τρίτο κόμμα, λέει, θέλει να γίνει. ΕΛΕΟΣ!