8 Νοε 2008

Κάθε στιγμή είναι στιγμή Kozel

(στη φωτογραφία: Εγώ κι ένας φίλος μου, ονόματι Φραντς Κάφκα, πίνουμε μπίρες)

Εντάξει, τραγικά ποζεράδικη φωτογραφία. Δεν βαριέσαι, μετά την τρίτη τέταρτη πέμπτη έκτη Kozel βγάζεις και χειρότερες... Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πάντως η γεύση αυτής της τσέχικης μπίρας. Και παρότι κατά γενική ομολογία πίνω πολλές, δεν είμαι εκλεκτικός, αντίθετα είμαι σαβουροπότης. Δεν επιδιώκω ποτέ να πιω την "καλη μπίρα" ή το "καλό κρασί". Αλλωστε προτιμώ την ποσότητα απ' την ποιότητα, στο ζήτημα του ποτού τουλάχιστον, και για αυτό το λόγο απόκτησα και ΓΟΠ. Πάντως, προτού πάω στην Πράγα, ούτε που είχα ακούσει να γίνεται λόγος για την Kozel. Τώρα που ήθελα να μιλήσω για αυτήν, ανακάλυψα πως είναι δημοφιλης και στην Ελλάδα και μάλιστα τα χαρακτηριστικά της τα έχουν αναλύσει πάρα πολυ καλά εδώ ειδικοί έλληνες μπιρολόγοι.

2 σχόλια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

«Πάλι τον καύκα έπιες,
πάλι τον νούν απώλεσας»
πόλεγαν και οι βυζαντινοί.

ΠανωςΚ είπε...

Χικ! που λέγαν κι οι Γαλάτες...