14 Μαρ 2008

Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι κι εγω, τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό, τηλεφώνησέ μου ίσως να 'μαι αυτός που ζητάς...

...στίχοι-μουσική Φοίβος, τραγούδι Βασίλης Καρράς...

Πού τη θυμήθηκα αυτήν την επιτυχία; Διάβασα μόλις αυτό εδώ (κλικ στο μπλεδάκι, να διαβάσετε ολόκληρη την ανάρτηση):
Και κλείνω με έτερο μεγάλο άσμα:

Ε όχι ρε παιδιά, αν είναι δυνατόν
Αυτή πέρασε τ'όργανο για φέτα του ζαμπόν
Αφήστε τ'άλλα αλλαντικά και πιάστε το κασέρι
Αυτή κατέχει τ'όργανο σαν νά'τανε μπεγλέρι

(στίχοι, μουσική και ερμηνεία: Νίκος Ξύδης)

3 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ
ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ (ΓΙΑ ΜΑΣ) ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ
ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΣΤΩ ΠΑΡΑ-ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ PORTISHEAD!

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

παράλληλος είπε...

Πάνος -Che- Σιόμπολος!

ΠανωςΚ είπε...

Μετέω, διά τον γάβρον: όποιος κερδίζει στα χαρτιά, χάνει την αγάπη του κόσμου...

Παράλληε, Τρόμπολος, νέτα σκέτα.