17 Σεπ 2007

Πρωινός καφές με ολίγον Σινάτρα

Σε έναν καπιταλιστή δεν πρέπει ποτέ να λες: "αχ, σας παρακαλώ θα μπορούσατε λιγάκι να μου κάνετε λίγο χώρο ν' αναπνεύσω κι εγω; Θα μπορουσατε να είστε λίγο πιο καλός, με λίγη περισσότερη κατανόηση; Ας συμφωνήσουμε...".
Οχι. Ο μόνος τρόπος για να μιλήσεις μαζί τους είναι να τους στριμώξεις στον καμπινέ, να τους χώσεις το κεφάλι στη λεκάνη και να τραβήξεις το καζανάκι. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο, ίσως με λιγότερο φανταχτερές βιτρίνες, ίσως με λιγότερες λεωφόρους, αλλά με λιγότερες λιμουζίνες, με λιγότερους απατεώνες. Τους πραγματικούς απατεώνες, αυτούς τους μισανθρώπους με τις χοντρές κοιλιές. Κι ετσι θα είχαμε δικαιοσύνη.

Νταριο Φο, Δεν πληρώνω! Δεν πληρώνω!


Η αγαθή πρόθεση δεν αρκεί, χρειάζεται η αλήθεια. Αν αρκούσε η αγαθή προθεση δεν θα χρειαζόταν η λύτρωση. Η αγαθή πρόθεση δεν ακυρώνει τα λάθη, πολλοί Ιουδαιοι με αγαθή πρόθεση φώναξαν το σταύρωσον, σταύρωσον. Η αγαθή πρόθεση είναι μια ιδέα του Αντιχρίστου.

Luther Blisset, Εκκλησιαστής


ΥΓ. Δεν είμαι οργισμένος. Καθόλου. Μόλις ξύπνησα κι έχω πονοκέφαλο, τον οποίο προσπαθώ να τιθασεύσω με Φρανκ Σινάτρα, σαν αστ(εί)ός, μετά το χθεσινο διπλασιασμό της εργασιακής παραγωγής που με κράτησε ξύπνιο μεχρι τις 6 το πρωί.

ΓΥ (γραφύστερον). Ουτε εγώ καταλαβαίνω από πού κι ως πού ξεθαψα το μοναδικό θεατρικό έργο που έχω διαβάσει ποτε... Πάντως τα ανωτέρω ουδεμία σχέση έχουν με τις χθεσινές εκλογές.

4 σχόλια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Όλλλλα καλλλλά στην όμορφη Θεσσαλλλλονίκη; Το Λλλλλλάος πώς πήγε; Διότι εδώ χάμου εξελέγησαν ο Άδωνις (του Αδώνιδος), το Πλευροκόπημα και κάτι άλλοι τέτοιοι μουλόσποροι...

ΠανωςΚ είπε...

Ελα ρε! Μουλού ο Αδωνις και υιός πλευρης; Το ξέρει η οικογένειά τους;
Εδώ βγήκε ο Κυριακος Βελλόπουλος, ο οποίος μάλιστα προεκλογικά είχε κάνει μεγάλη μανούρα για να κατεβει Σαλονίκη και όχι Πέλλα, από όπου κατάγεται (είναι και κοντοχωριανός μου, γτμ μου!)
Τα καλά (αρχίδια καλά, έτσι κουτσομπολιό να γίνεται): δεν βγαίνει ο Ακης, και ίσως να μη βγει ο Μαγκριώτης!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

ΜουΛού, τι μουλού; Καμία σχέση με τον μαρκσισμό-λενινιζμό!

ΠανωςΚ είπε...

Μουλού ντε, όπως μουλάρια!