19 Φεβ 2007

Διακόπτουμε την κανονική ροή του προγράμματός μας για μια βαρετή περιαυτολόγηση

Δεν τα πάω καλά με τα παιχνιδάκια σε στιλ λευκώματος, αλλά έχε χάρη που εκτιμώ τον indictos που με έδωσε τη σκυτάλη:

1) Δεν με αρέσει να περιαυτολογώ, γιατί δεν με αρέσει να λέω πολλά και ανούσια, και όταν μιλώ για μένα κάνω αυτό ακριβώς (δηλαδή λέω πολλά και ανούσια).
2) Πίνω πολύ καφέ. Όταν ήμουν μικρός ήμουν μικροκαμωμένος. Τώρα που μεγάλωσα, το ακριβώς αντίθετο. Εργάζομαι όσο χρειάζεται, ενίοτε λιγότερο. Εχω μπλογκ ως πάρεργο (λούφα) εν ώρα εργασίας.
3) Ακούω μουσική, διαβάζω βιβλία, βλέπω ταινίες. Τις υπόλοιπες τέχνες δυστυχώς δεν τις κατανοώ. Εφημερίδες και περιοδικά διαβάζω από την τελευταία σελίδα προς την πρώτη.
4) Γενικά είμαι μετρίως μέτριος και πάντα μετρημένος, που έλεγε και το παλιό τραγούδι. Συνήθως χαζεύω. Πίνω σκέτη βότκα, με παρέα, χωρίς πολλά λόγια, εκτός και αν προκύψει ενδιαφέρουσα λεκτική διαμάχη, στην οποία πολύ άνετα παίρνω την αντίθετη θέση από του συνομιλητή μου, μόνο και μόνο για την ευχαρίστηση του πράγματος.
5) Σιχαίνομαι το καλοκαίρι και τις παραλίες. Λατρεύω τις μεγαλουπόλεις. Με αρέσουν τα ψίχουλα της ιστορίας και τα μικρά νέα που περνούν στα ψιλά των εφημερίδων.

Όσοι αντέξανε να διαβάσουν αυτό που προσωπικά θεωρώ πρώτο -και ελπίζω τελευταίο- βαρετό κείμενο σε τούτο το ιστολόγιο είναι ήρωες. Γενικά τα μπλογκ πάσχουν από αυτοαναφορικότητα και όχι από έλλειψη προσωπικού στίγματος. Μα ποιος είχε αυτή την ιδέα in the first place;

Τελος πάντων, μόνο και μόνο για να μην πέσει η κατάρα των κθούλου απάνω μου, θα δώσω σε τρία άτομα τη σκυτάλη, τα οποία γνωρίζω αρκετά καλά, αλλά τι να κάνουμε, δεν μπορούσα να βρώ άλλους, άσε που έχουν παίξει σχεδόν όλοι: Παράλληλε, Π.Βλάχο και nahamesnakanamoko μια περιαυτολογική πεντάδα παρακαλώ! Γνωρίζω ότι είστε όλοι πολυάσχολοι και με πολλά τρεχάματα, οπότε...

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω. Αν εξαιρέσεις ότι εγώ ποτέ δεν έδειχνα μικροκαμωμένος σε όλα τα άλλα μέσα.

ΠανωςΚ είπε...

Thanx ινδικτε. Κι εγω καλά νιώθω, χεχε. Εμείς οι μεγαλόσωμοι άλλωστε έχουμε μεγάάάλη καρδια (τρελό κλισέ αυτό, ε;)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Μετριόφρονα, σας βρίσκω, πανωκάτε μου. Να ανοίξω κι εγώ τον στόμα μου για πάρτη σας;

ΠανωςΚ είπε...

Μπα, αφού σεις το είπατε Σκύλε μου: e-ξεκατινιάσματα τέλος!

παράλληλος είπε...

Σε καλώ κι εγώ με τη σειρά μου, επίσημα, να κατέβεις την άνοιξη Χάμου και να κρατήσεις τον λόγο σου για πνευματικές, λεκτικές, και οινικές διαμάχες,"για την ευχαρίστηση του πράγματος" που λες και συ.
(μεταξύ μας, δεν σε έκανα για συνομήλικο, μικροδείχνεις)

ΠανωςΚ είπε...

Α μπα. Μεγάλωσα, εννοώ τώρα που έκλεισα τα 28!
Βέβαια το ότι -ειδικά αυτήν τη στιγμή- εύχομαι να βγω στη σύνταξη γρηγορα (σύνταξη στα 35, ακούς Αλογουσκούφη;) είναι μια άλλη ιστορία.
Όσο για το χάμου, να το θεωρείς κλεισμένο!

παράλληλος είπε...

Αβλεψία, Πάνως, αβλεψία!
Διάβαζα τη αυτοπαρουσίαση του Πάνος (Ζέρβας) στα σχόλια του Ν.ago και μου διέλαθε το όμικρον.

(Πάντως ούτε για 28 δείχνεις. Άν δεν κάνω ΠΑΛΙ λάθος, ήσουν δίπλα στον Ψωμιάδη, στο ΚουςΚους)

ΠανωςΚ είπε...

Σωστά, άλλωστε πάντοτε στέκομαι στο πλευρό του πολυχρονεμένου μας νομαρχου!