23 Ιαν 2007

Η Βέρα κι ο νομάρχης


Καθόμουν αραχτός Σάββατο μεσημέρι...
κι είπα να δω την εκπομπή της Ντέσσυς,
της οποίας είμαι αλλωστε φανατικός,
και μόλις είδα αυτό ετρεξα να το απαθανατίσω
με το φωτογραφικό φακό.



Σε προηγούμενο ποστ δηλώσαμε ανησυχία για ενδεχόμενη ασθένειά του,
όμως αυτός δυναμικός την έχει την υγειά του.
Νεαρής αοιδού δηλώνει οπαδός,
δε φοβάται να το πει και μαζί της να φωτογραφηθεί
άλλωστε αυτός είναι άνθρωπος λαϊκός και πρώην της συνάδελφός...


Κι αν οι φωτό είναι λίγο θολές
είναι που απο γεννησιμιού μου τρέμει το χέρι μου.
Ε, δεν είμαι και κάνας τρελός φωτογράφος
σαν εκείνο το σκύλο που πέτυχα εδώ
και το χέρι του το φωτογραφικό είναι λίαν σταθερό.

ΥΓ. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να τραβήξω κάποιον αντιδήμαρχο της Θεσσαλονίκης, ο οποίος στην ίδια χοροεσπερίδα επιδείκνυε εν είδει πανό ενα χαρτόνι με το οποίο δήλωνε την προτίμησή του στην νεαρή αοιδό Βέρα Λάμπρου ίνα μας εκπροσωπήσει στο θεσμόν της Γιουροβίζιον εφέτος...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Virtual high!

ΠανωςΚ είπε...

Βίτρτσουαλ, ξεβίρτσουαλ, Γιώργη, η πραγματικότητα της TV πάει να επιβληθεί ως η μοναδική πραγματική... Τουτέστιν, βράστα!

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν το έδειξε η TV, δεν συνέβη!
Αν δεν ξέρεις την Βέρα Λ. και τη βέρα στο δεξί μου arkidi, δεν ζεις εδώ!
Gamata! (τονίζεται όπου θες).