tag:blogger.com,1999:blog-34479648.post116249422987626867..comments2023-10-25T14:04:59.934+03:00Comments on everything you know is wrong: ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΜΠΑΡΟΟΥΖ , Ο ΗΘΙΚΟΛΟΓΟΣΠανωςΚhttp://www.blogger.com/profile/08348672212149465540noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-34479648.post-1162834989603352902006-11-06T19:43:00.000+02:002006-11-06T19:43:00.000+02:00Δεν νομίζω ότι ο Αρανίτσης εξεπλάγη γι αυτό που λε...Δεν νομίζω ότι ο Αρανίτσης εξεπλάγη γι αυτό που λες – εξάλλου δεν είναι από αυτούς που εκπλήσσονται Περί "αληθινού σκανδάλου" γράφει και όχι περί εκπλήξεως. Και υποθέτω ότι αναφέρεται στην αγανάκτηση (ή σκανδαλισμό) που προκαλεί το γεγονός ότι "βαθυστόχαστο και εντέλει πανηγυρικά επαληθευμένο όραμα του μέλλοντος" δίνεται από "εντελώς περιθωριακούς". <BR/>Γιατί είναι επίσης γεγονός ότι οι περισσότεροι δεν το αναμένουν /επιθυμούν. <BR/><BR/>Tώρα για τον Γκίνσμπεργκ, δεν θα έλεγα ότι το σύνολο του έργο του ήταν σε μεγάλη δυσαρμονία με την ζωή του.artoishttps://www.blogger.com/profile/10323780720956315622noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34479648.post-1162723147932243962006-11-05T12:39:00.000+02:002006-11-05T12:39:00.000+02:00Artois, εύστοχος, ως συνήθως, ο Αρανίτσης. Αλλά πρ...Artois, εύστοχος, ως συνήθως, ο Αρανίτσης. Αλλά προς τι έκπληξή του; Πολλάκις έχει παρατηρηθεί "περιθωριακές μειοψηφίες" να ωθούν τις καταστάσεις προς τα μπρος. <BR/>Ασε που ο χαρακτήρ του καλλιτέχνη δεν συναδει απαραίτητα με το έργο του (περιέργως πολλοί μαλάκες έχουν καταθέσει αριστουργήματα, ενώ υπέροχοι άνθρωποι έχουν καταθέσει μαλακίες).<BR/>Α, κι ευχαριστώ πολύ για τις πρόσθετες πληροφορίες για τη φωτό...ΠανωςΚhttps://www.blogger.com/profile/08348672212149465540noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34479648.post-1162723035096515862006-11-05T12:37:00.000+02:002006-11-05T12:37:00.000+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.ΠανωςΚhttps://www.blogger.com/profile/08348672212149465540noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34479648.post-1162603059999473862006-11-04T03:17:00.000+02:002006-11-04T03:17:00.000+02:00«Το αληθινό σκάνδαλο με τον Μπάροουζ» γράφει ο Ευγ...«Το αληθινό σκάνδαλο με τον Μπάροουζ» γράφει ο Ευγένιος Αρανίτσης «δεν σχετίζεται (καθώς μας λένε) με τον τερατώδη λόγο περί εγκλήματος ούτε με την πορνογραφία του, ακόμη λιγότερο μάλιστα με την πειραματική ύφανση του κειμένου, συχνά απροσπέλαστη και οπωσδήποτε προσβλητική για την παλιά φρουρά των κριτικών, αλλά με το ότι ένας εντελώς περιθωριακός απ' όλες εκείνες τις ιδιότητες που η κοινωνία θεωρεί συνώνυμες του κακού, του βδελυρού και του περιφρονητέου, έρχεται να δώσει, ήδη απ' τη δεκαετία του '50, το πιο πλήρες, τρομακτικό, βαθυστόχαστο και εντέλει πανηγυρικά επαληθευμένο όραμα του μέλλοντος.»<BR/><BR/>H φωτογραφία που αναδημοσιεύεις είναι τραβηγμένη στην Ταγγέρη, το 1961, και περιλαμβάνει κι άλλους από το βαρύ πυροβολικό των Μπιτς: Πήτερ Ορλόφσκι, Γουίλλιαμ Μπάροουζ, Άλεν Γκίνσμπεργκ, Γκρέγκορυ Κόρσο μαζί με τους Πωλ Μπόουλς και Ίαν Σάμερβιλ. Έχει γίνει εξώφυλλο στο "Contact Highs", του Άλαν Άνσεν (τέταρτος από αριστερά), ο οποίος υπήρξε συνεργάτης και στενός φίλος του Όντεν και έζησε πολλά χρόνια στην Αθήνα.artoishttps://www.blogger.com/profile/10323780720956315622noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-34479648.post-1162602463469640512006-11-04T03:07:00.000+02:002006-11-04T03:07:00.000+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.artoishttps://www.blogger.com/profile/10323780720956315622noreply@blogger.com